Offline evenement: Higherlevel The Next Event 2013

Aanbevolen berichten

In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Dit topic is bedoeld voor discussie over bovenstaand(e) evenement(en).

_____________

 

The Next Event op zaterdag 21 september 2013.

 

Ben jij ambitieus en heb je als ondernemer groeiplannen? Meld je aan en kom zaterdag 21 september 2013 naar The Next Event.

 

21 September 2013 staat in het teken van de goede basis van je bedrijf en geeft je daarmee de juiste handvatten en inzichten van ervaren businesscoaches en collega-ondernemers.

 

The Next Event is geïnspireerd op het succes van Higherlevel.nl en geeft je de mogelijkheid om een dag lang de meest besproken onderwerpen offline verder uit te diepen. Deze dag zijn er diverse inspirerende sprekers en coaches die je kunnen helpen je bedrijf naar een hoger niveau te tillen.

 

Deelnamekosten: € 75,- p.p. Incl. sprekers, workshops, lunch, BBQ én drinken!

 

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Mod toelichting:

 

Dank voor ieders goede bedoelingen om dit onderwerp regelmatig onder de aandacht te brengen, maar het inside-joke gehalte werd iets te hoog en contraproductief.

 

Op verzoek van de organisatie van The Next Event is dat deel van de discussie afgesplitst en verplaatst naar de stamtafel.

 

Danny dank (+reus) voor de zeer goede samenvatting. In verband met het afsplitsen heb ik de reactie aan begin en eind iets aangepast.

 

Gaarne in dit topic alleen inhoudelijke reacties.

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Evenementeninfo :

 

Binnen het netwerk horen we dat men de avond te kort vind om helemaal naar het evenement te komen en zich om die reden wellicht niet aanmeldt?

 

Indien gewenst kan gevraagd worden of de bar (op eigen kosten) langer open blijft om langer te netwerken. Tevens herinner ik iedereen graag aan de mogelijkheid dat men kan blijven kamperen. Zie informatie locatie onder hoofdstuk kamperen.

 

Verzoek: met dank aan Danny en Norbert houden we graag dit topic inhoudelijk schoon m.b.t. het evenement zelf. Wil je over mijn zojuist geplaatste info babbelen, dan kan dat in onze stamtafel.

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

 

Nu nog minder dan een maand te gaan.

Nico vertelde me dat je ook 's middags al kan komen zonder dat je naar sessies hoeft als je dat wilt. Dus dat ga ik doen.

 

Om 12;30 start het Event met de lunch, daarna is het aan de deelnemer of je wel of niet aan sessies deel neemt. Lekker op het terras zitten en bomen met anderen over de geneugten van het leven en de tekortkomingen van het Event is ook een optie. ;D

 

Of gewoon die ene sessie volgen die je wellicht aanspreekt en daar uiteindelijk je voordeel mee doen. ;)

 

Alles mag of kan, het is eigenlijk een gewone HL meeting waar we dit jaar voor de 2de keer een stukje inhoud aan proberen te geven. :)

 

 

Link naar reactie
Retired Mod     7,5k 1439

 

Ik heb nog geen betaalverzoek gehad, ik neem aan dat dat snel komt?

 

Facturen voor het evenement zullen a.s. maandag verstuurd worden.

 

Het is nog drie weken, dus als je je nog niet hebt aangemeld en je agenda is nog min of meer leeg die middag, schrijf dan snel in. Want als je weet wie er allemaal komen, dan wil jij ook komen, toch?

 

We hebben dit jaar op onze speciale event site ook een deelnemerslijst staan. Bij de meeste deelnemers is ook een link naar hun eigen website of linkedin of natuurlijk het Higerlevel profiel te vinden zodat je kunt bekijken welke mensen je eventueel naar op zoek kunt tijdens het event of misschien al zelfs voor het event kunt benaderen om tijdens het event verder te praten.

 

Ik vind zelf de locatie dit jaar erg leuk, gelegen aan de Maas, met de sfeer strandpaviljoen voor de presentaties en een flink buiten terrein waar je ook even buiten de drukte in een na zomerse, bijna vakantiesfeer, eens rustig over je de toekomst van je onderneming kunt nadenken en praten.

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Er is naar geregistreerde deelnemers HL.nl die laatste halfjaar minstens één bericht geplaatst hebben een email verzonden om ons evenement nogmaals onder de aandacht te brengen.

Filteren heb ik handmatig gedaan. Gezien sommige reacties vermoed ik dat ik er een paar over het hoofd heb gezien die zich wel al aangemeld hadden. Sorry als hierdoor verwarring is ontstaan.

 

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Ik mis in de aanmeldingen nog heel veel HL' ers. Waar ligt dat nu aan?

 

Aan het programma kan het naar mijn mening niet liggen. Dit zijn de voornaamste onderwerpen die de meesten van ons bezighouden en online worden besproken en daarom een mooie aanzet om die tijdens ons evenement off line nader te bespreken met elkaar.

 

Bovendien kun je zelf bepalen aan welke programma-onderdelen je meedoet.

 

Maar, waar ligt het nu aan dat je je nog niet hebt aangemeld? Aan de prijs? De locatie? Omdat het op een zaterdag is?

Of twijfel je nog?

 

Indien dit laatste.... Schroom niet en meld je aan.

Het belooft naast het mooie weer en de locatie aan het water een gezellige zinvolle ondernemende dag te worden.

 

“Zakelijk in een ontspannen sfeer in de zon met een glas bier in de hand, nieuwe contacten en inzichten opdoen en eindigen met een BBQ! Dat is toch het ultieme ondernemen?

 

Ik zie jullie aanmelding graag tegemoet ;)

 

Ben je nieuw op ons forum en twijfel je omdat je (nog) niemand kent? Uit ervaring weten we dat het kennismaken met elkaar op onze bijeenkomsten altijd zeer gemakkelijk verloopt. Immers, we zijn met gelijkgestemden.

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Ik mis in de aanmeldingen nog heel veel HL' ers. Waar ligt dat nu aan?

 

Aan het programma kan het naar mijn mening niet liggen.

 

 

Bij ons/mij is het dat de onderwerpen niet op ons van toepassing zijn. Vorig jaar vond ik de onderwerpen,op 1 na, ook niet aansluiten bij mijn wensen. De workshops,eten en ontmoeten vond ik wel top.

 

De zaterdag is ook wel lastig,kids zijn heilig in weekend,sportclubs enz...

 

have fun,zal vast wederom geslaagd zijn!

 

Danny

Link naar reactie

 

 

Aan het programma kan het naar mijn mening niet liggen.

 

En daarbij, als je het programma niet leuk vindt, dan kom je gewoon om andere HL'ers te ontmoeten. Als je een programmaonderdeel niet gaat volgen, dan kun je met mij een kopje koffie drinken. Of met PJ. Of met Mikky. Zo'n buitenkans laat je toch niet schieten?

 

 

Het programma is dit jaar juist razend interessant :) in ieder geval voor mij wel, ;) Zo hoop ik na de 21ste een goeie afweging te kunnen maken welke risico's ik moet gaan verzekeren en ook wat beter te kunnen scoren met offertes schrijven. zaken die sinds de start van mijn nieuwe activiteiten ik nog niet onder controle heb. :-\

Link naar reactie

Hier hetzelfde als Danny - ik heb geen behoefte aan het dagprogramma, en het avondprogramma is me te kort. Tijdens het dagprogramma minglen heb ik vorig jaar geprobeerd - ik was de enige die buiten zat... :(

 

wellicht als aanvulling,geen commentaar,vind ik persoonlijk dat het programma niet aansluit bij de topics die geopend worden.

 

Danny

Link naar reactie

Maar, waar ligt het nu aan dat je je nog niet hebt aangemeld? Aan de prijs? De locatie? Omdat het op een zaterdag is?

Of twijfel je nog?

 

 

Voor mij persoonlijk aan de dag; ik merk dat de zaterdag in toenemende mate drukker is in mijn praktijk, dus voor ik een zaterdag zou blokkeren voor klanten, moet er iets zijn waar ik persoonlijk zeer veel aan heb in mijn privé sfeer of zakelijk. En ik vind persoonlijk voor mij het programma niet interessant genoeg om daar een dag voor uit te trekken. Het zal bij mij niet aan de prijs liggen of aan de locatie.

Link naar reactie
Zo hoop ik na de 21ste een goeie afweging te kunnen maken welke risico's ik moet gaan verzekeren

 

Je moet als ondernemer helemaal niets ;). Wat ik - in welke vorm dan ook - vooral wil bespreken is hoe je als ondernemer je risico's kunt inventariseren en analyseren.

 

Tussen

[*]niets doen tegen calamiteiten die je direct de kop kunnen kosten en

[*]je onnodig suf verzekeren voor risico's die je makkelijk zelf kunt vermijden, beperken of zelf kan dragen

zitten namelijk enorm veel mogelijkheden die veel MKB ondernemers niet kennen of niet benutten.

 

Verzekeren is eigenlijk een van de minst aantrekkelijke opties om met risico's om te gaan: het beperkt geen kansen of gevolgen, het lost je probleem zelf niet op (alleen een zak met geld) en komt met allerlei beperkingen en aanvullende verplichtingen waar je aan moet voldoen. En last - but not least - kost het ook geld (premie) als het risico zich niet voordoet

Het lijkt me dus vooral leuk om op de 21e met mensen van gedachten te wisselen over hoe je er nu juist voor kunt zorgen dat je op verantwoorde wijze juist met zo min mogelijk met verzekeringen en verzekeraars te maken hoeft te krijgen.

 

En dat hoeft, in de juiste setting, helemaal niet saai of stoffig te zijn, integendeel! ;)

 

 

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    10 leden, 221 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.