Offline evenement: Higherlevel The Next Event 2013

Aanbevolen berichten

In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Op het aanmeldingsformulier kun je aangeven aan welke sessie je deel wilt nemen. Zo heb jij (Daniël) aangegeven deel te nemen aan de Acquisistietraining ;) en wordt deze in een aparte ruimte gegeven.

 

@Sandra: M.b.t. de speedup sessies (de persoonlijke gesprekken) houdt Nico Schouten je in de gaten en zal hij je aan de andere coaches voorstellen.

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Op het aanmeldingsformulier kun je aangeven aan welke sessie je deel wilt nemen. Zo heb jij (Daniël) aangegeven deel te nemen aan de Acquisistietraining ;) en wordt deze in een aparte ruimte gegeven.

 

 

Ahhh dat is al zolang terug dat ik dat niet meer wist. Maar had me dus al voor de juiste training opgegeven. #watgoedvanmezelf:-)

 

Link naar reactie

Zo te zien ben ik de enige en voel ik mij altijd een beetje een zeur, maar .....

 

Kan ik er vanuit gaan dat er voor een vegetariër genoeg maagvulling is om niet rammelend naar huis te gaan? Met een pond koeiebil doe je mij niet zo'n plezier en de stereotype bak sla waar ik meestal naar verwezen word vult niet zo ;)

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

@HCS (Heleen): ik zag je ook al in het carpool topic.

Leuk, gezellig én zinnig om je te ontmoeten de 21e september. Maar wil je s.v.p. niet vergeten je aan te melden!

Dit doe je via : http://thenextevent.nl/aanmelden/ D.m.v. die website niet aangemeld, is geen deelname ;)

 

Ook voor vegetariërs wordt gezorgd. Je bent niet de enige ;)

 

OPROEP aan anderen:

Er is in het aanmeldformulier niet specifiek gevraagd naar vegatariër of karnivoor of omnivoor

 

Ben je vegetarisch, wil je dit dan alsnog melden? Dan zorg ik dat je niet alleen aardappels krijgt te eten ;)

Tot nu weet ik het van: Annedien, Herman, Tineke en HCS Heleen (zodra ze zich heeft aangemeld).

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

 

 

We gaan wel een strategisch plekje uitzoeken

 

Wij gaan een plekje uitzoeken van waar af we de hele dag alles en iedereen nauwgezet kunnen volgen. Niets gaat aan onze aandacht ontsnappen. Moet jij wel zo nu en dan een passende oneliner uitspreken.

 

House-Republicans.jpg

Financieel en fiscaal adviseur, ook op het vlak van werkgeverszaken en uitzendvraagstukken.

Deskundig en betrokken - cijfers moeten kloppen maar het draait altijd om de mens die de onderneming maakt.

 

http://www.dennisvandijk.com | info@dennisvandijk.com

Link naar reactie

Gisteravond zijn de facturen voor alle deelnemers tegen het gereduceerde tarief van 30 euro verstuurd. DE facturen zijn per mail gestuurd naar het adres waarmee je hebt geregistreerd.

 

In sommige mails ontbreekt de Ideal link in de mailtekst zelf, de ideal link is wel wel zichtbaar zodra je de factuur online bekijkt.

 

En om de tot nu toe nog niet gestelde BTW vraag ook gelijk maar even te beantwoorden.

Voor de organisatie van dit jaarlijkse evenement is een aparte vereniging in het leven geroepen, omdat deze vereniging maar 1x per jaar een evenement organiseert zijn wij niet aangemerkt als BTW ondernemer. Om die reden staat er dus ook geen BTW op onze facturen.

 

 

Link naar reactie

 

De zaterdag is ook wel lastig,kids zijn heilig in weekend,sportclubs enz...

 

 

Dat. Verder had ik er graag een zak geld en een dot reistijd voor over gehad om er bij te zijn, zowel voor het inhoudelijke als het sociale. Mikky heeft me er op geattendeerd dat kleine kinderen groot worden, dus wie weet in de nabije toekomst.

Op 20 juli 2016 ontvingen wij het trieste bericht dat Marcel is overleden.

Marcel was een meer dan gewaardeerd deelnemer aan ons forum ! We zullen hem missen!

Link naar reactie

De rode stoeltjes voor PJ en Christine zijn geregeld. Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de vragen of aarzelingen van twijfelaars. Wat houd je op dit moment tegen om in te schrijven en gewoon te komen voor jouw voordeel?

 

Voor de ondernemers met (jonge) kinderen of belangrijke zaterdag: een weekend kun je ook verleggen of splitsen met een vrije dag of actie op donderdag, vrijdag of maandag!

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 156 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.