Offline evenement: Higherlevel The Next Event 2013

Aanbevolen berichten

Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de vragen of aarzelingen van twijfelaars. Wat houd je op dit moment tegen om in te schrijven en gewoon te komen voor jouw voordeel?

ik weet hoe gaaf de HL evenementen kunnen zijn! Zou ook echt wel willen komen, maar krijg het gewoon niet in de drukke agenda gepast. Reisafstand en prijs zijn geen issue.

 

Voor de andere twijfelaars: Gaan! krijg je geen spijt van.

Pitch Coach | Pitch Trainer | Public Speaker | Sparring Partner | Mentor | Pitcholoog (c)

"Your product, idea or business deserves a great pitch. I love to help you!"

Link naar reactie

Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de vragen of aarzelingen van twijfelaars. Wat houd je op dit moment tegen om in te schrijven en gewoon te komen voor jouw voordeel?

ik weet hoe gaaf de HL evenementen kunnen zijn! Zou ook echt wel willen komen, maar krijg het gewoon niet in de drukke agenda gepast. Reisafstand en prijs zijn geen issue.

 

Edo toch! Wat moeten we als jij niet komt? Telefonische spoedcursus "zaterdags agenda-management"?

Link naar reactie

Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de vragen of aarzelingen van twijfelaars. Wat houd je op dit moment tegen om in te schrijven en gewoon te komen voor jouw voordeel?

ik weet hoe gaaf de HL evenementen kunnen zijn! Zou ook echt wel willen komen, maar krijg het gewoon niet in de drukke agenda gepast. Reisafstand en prijs zijn geen issue.

 

Voor de andere twijfelaars: Gaan! krijg je geen spijt van.

 

Ik heb besloten om ook te gaan, dus tot zaterdag!

 

(ben benieuwd, en hoop op mooi weer)

www.ca-electronics.com

Link naar reactie

Ik heb besloten om ook te gaan, dus tot zaterdag!

 

(ben benieuwd, en hoop op mooi weer)

 

Het wordt een mooie zinvolle gezellige dag.

 

Voor degenen die nog niet besloten hebben. Doe dat nu! Aanmelden kan tot morgenmiddag (19 sept.) om 12.30 uur !

 

Ben er graag bij Mik, maar aanmeldingen komen niet door. Misschien ben ik te lang niet geweest. ;) Leuk om in ieder geval weer veel oude bekende te zien en natuurlijk de nieuwe gezichten.

jurist - interim manager legal - maar bovenal ondernemer 4legal ||legalalert | JuridischActueel |

Link naar reactie

Voor degenen die willen/blijven kamperen heeft Joop de Kock (winnaar van duurzame dinsdag 2013 met zijn bedrijf Rest NRG) aangeboden een ontbijt te maken.

Zie voor de kampeermogelijkheden de locatie-informatie.

 

Ik kampeer op de naturistencamping in Rosmalen en slaap daar de rest van de week ook als ik op de beurs "veilig werkt beter" in Den Bosch sta. Zijn er andere mensen die daar ook willen kamperen, dan kunnen ze met mij meerijden s'avonds.

Link naar reactie
Cyber Security Adviseur
Cyber Security Adviseur

 

 

Slechte planning: zaterdagochtend rij ik een wielerkoers, dus ik hoop dat ik 's middags nog een beetje energie heb, want ik heb er weer zin.

 

Ik wist niet dat je wielrende? Welke koers? Succes!

 

 

Dat ik wedstrijden reed wist ik tot voor kort ook niet :) Dit is de groeistadklassier (www.wveemland.nl), een wedstrijd voor deelnemers van 40 jaar en ouder. Dat wordt 130 km afzien. Het is een koers over de heuvelrug met o.a. tweemaal de Amerongse Berg en ze gaan uit van een gemiddelde snelheid van 42 km/u.

Link naar reactie
Cyber Security Adviseur
Cyber Security Adviseur

..en ze gaan uit van een gemiddelde snelheid van 42 km/u.

 

Als dat lukt zou ik er advocaatwervelstorm.nl van maken. Respect

De Tweelandenkoers van afgelopen zondag reed ik ruim boven de 43 gemiddeld, dus die 42 gemiddeld zou wel moeten lukken. Het is in een peloton van 180 man en dat is heel anders fietsen dan alleen.

Link naar reactie

42km/h is een normale snelheid in een wielerkoers, dat hou je in je eentje niet vol maar in zo'n grote groep wel. De afstand is wel behoorlijk, ik reed vroeger kortere koersen, maar wel met dezelfde snelheid. 130km is wel een eind :-)

 

Veel succes, probeer in het peloton te blijven, althans, als je daaruit gaat, dan aan de voorkant en niet aan de achterkant.

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 228 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.