• 0

Schoenen/sneakers produceren in China of Portugal

Beste Higherlevels!

 

Ik ben al een aantal jaren ondernemer in de mode en ben toe aan iets nieuws! En ik hoop dat er iemand is die mij kan helpen op dit forum. Ik wil namelijk een schoen/sneaker produceren. Ik heb al een sample alleen wil ik nog iets veranderen kwa materialen kleur enz. Nu ben ik alleen nog opzoek naar een atelier/fabriek om de schoenen ook daadwerkelijk te laten maken. Ik zat als eerste gelijk aan China te denken. Nu ben ik wat sites zoals oa Alibaba.com afgaan zoeken maar er toch niet helemaal wijzer uitgeworden. Ik weet ook dat er in Portugal voornamelijk wat kleinere maar zeer goede schoenen ateliers zitten. Alleen zou ik echt niet weten hoe ik daarmee in contact kan komen of waar die precies zitten. Nu hoop ik dat hier iemand is die mij mischien zou kunnen doorverwijzen?

 

Het zal gaan om 1 model schoen/sneaker in drie verschillende kleuren/materialen met leer en suede (denk aan stukjes ponyskin,snakeskin mischien wat studs erop enz)

 

En om ongeveer 600paar.

 

Bedankt voor het lezen en hoop dat er iemand is die mij kan helpen.

 

Alvast bedankt!

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

Als je onzeker wil zijn over de kwaliteit moet je het in China laten maken. Ik weet dat echte "schoenmannen" naar het stikwerk kijken om de kwaliteit te bepalen en om een eerste blik te zien waar het spul is geproduceerd. Onder de echte "schoenmannen" versta ik ook de winkeliers.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    10 leden, 223 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.