• 0

Ik heb een survey gemaakt: zzp'ers | administratie en gevoel

Voor iets wat ik aan het schrijven ben doe ik graag even een beetje research in de vorm van een survey, om zo wat meer informatie en vooral inzicht (!) te verzamelen.

Er wordt niet gevraagd naar je gegevens, dus meedoen kan anoniem :-)

(Als je wel wilt laten weten wie je bent: er is een freestyle veld waar je dat in kwijt kunt)

 

Ik zou het super vinden als je me wilt helpen door deze vragenlijst in te vullen!

zzp'ers | administratie en gevoel

 

Dank alvast ;D

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

13 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik ben wat aan het maken dat gaat over grip krijgen op je situatie, inzicht krijgen in hoe je dingen aanpakt en hoe je dat kunt verbeteren. Ik merk dat er veel technische aanwijzingen zijn als het gaat om administratie en dat het gevoel wat mensen er bij hebben niet echt een onderwerp is - dus ik ben benieuwd hoe dat landschap er uitziet. Natuurlijk weet ik wel dingen uit gesprekken maar ik ben benieuwd wat hier uit komt, en of mijn aannames kloppen.

Link naar reactie
  • 0

Ik ben wat aan het maken dat gaat over grip krijgen op je situatie, inzicht krijgen in hoe je dingen aanpakt en hoe je dat kunt verbeteren. Ik merk dat er veel technische aanwijzingen zijn als het gaat om administratie en dat het gevoel wat mensen er bij hebben niet echt een onderwerp is - dus ik ben benieuwd hoe dat landschap er uitziet. Natuurlijk weet ik wel dingen uit gesprekken maar ik ben benieuwd wat hier uit komt, en of mijn aannames kloppen.

 

Leuk en nuttig! Heb hem ingevuld. Succes met het schrijven. Krijgen we de resultaten te horen? ;D

Bezig met ontwikkeling incasso 2.0. Lanceerdatum: Medio Q1 2014!

Link naar reactie
  • 1

Mod reactie op modsmelding:

 

enquetes zijn inderdaad niet toegestaan op HL, maar zo af en toe maken we daarop bewust een uitzondering.

Daarbij hangt het vooral af wat het is, wie het doet, welk doel het dient en wat er gebeurd met de resultaten.

In dit geval is het een onderzoek naar een onderwerp dat bij veel ondernemers hoog op de agenda staat en waarvan de uitkomst ongetwijfeld door Annedien op HL gepresenteerd wordt

 

Groet,

 

Norbert

 

Edit: en ingevuld ;)

 

 

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie
  • 0

Mijn complimenten voor je spitsvondige taalgebruik!

 

Puntje van feedback: Bij mij zit een groot verschil tussen de beleving bij de administratie en bij de belastingaangifte. Het ene is moeilijker dan het andere voor mij. Misschien kun je dat nog uitsplitsen voor een nauwkeuriger resultaat?

www.8D-games.nl Serious Games, Gamercials & Apps

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    11 leden, 184 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.