• 0

VOOR ONS ZELF BEGINNEN

Hoi wij zij Michel en Daisy, wij komen uit Arnhem.

Wij willen graag voor ons zelf beginnen. Wie kan ons aan handige tips helpen zoals waar beginnen we?

We zijn al wel over het twijfelen heen, we willen er echt voor gaan. Maar waar moeten we eerst aan werken, wie kan ons helpen ? Stuur aub een bericht naar ons deel jullie ervaringen met ons. Alvast bedankt. :D

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

Welkom op het forum, dit is dé plek om kennis op te doen en vragen te stellen over het starten van een eigen bedrijf. Dus kijk eens rond en lees wat andere topics, dan zie je vanzelf wat er allemaal bij komt kijken.

 

Ik moet zeggen dat deze eerste post erg vaag is: wat willen jullie gaan doen, wat voor soort bedrijf en welke activiteiten? Want zomaar stellen waar je moet beginnen dat is onmogelijk als we niet meer weten.

 

 

Link naar reactie
  • 0

Hi Daisy en Michel,

 

welkom welkom :)

 

Ik denk dat een van de eerste belangrijke dingen is, dat je je bedrijf in een notendop kan beschrijven.

Wat gaan jullie doen? Waarvoor gaat het succesvol zijn? Hoe gaan jullie dat doen?

 

Als jullie dat nou in een post hier beschrijven, dan zullen er vast en zeker meer aanwijzingen komen.

HL-er van het eerste uur (& proud of it)

follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema

fuk spelvouten

Link naar reactie
  • 0

Ondanks de vaagheid van de post toch een (kleine) tip: Begin met kritisch naar jezelf te kijken. Wat kun je, wat weet je, wat wil je, maar vooral: wat kun en wil je ABSOLUUT niet??

Stel jezelf dit soort vragen en vergelijk de antwoorden met die van de ander. Zorg er wel voor dat je elkaar bij het beantwoorden niet beïnvloedt, anders heb je er nog niets aan ;D

 

Op het moment dat je dit helder hebt ben je al een eind op de goede weg.

 

Verder sluit ik me aan bij de vorige antwoorden: geef ook naar HL wat meer duidelijkheid, dan hebben we iets tastbaars om je verder mee te helpen...

CAD-ondersteuning PLUS??

www.iarf.nl

mail of bel gerust!

Uitgebreid profiel: http://www.linkedin.com/in/robfroeling

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 261 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.