• 0

Webwinkel online, wat nu..

Beste lezer,

 

Sinds enige tijd heb ik een webwinkel in buttons. Ik ben er mee begonnen omdat ik een niche dacht te hebben gevonden en omdat ik er mijn inspiratie in kwijt kon. Het idee was dat ik buttons (voor op tassen, kleding en dergelijke) van historische figuren ging verkopen in sets. Bijvoorbeeld een set bestaande uit Amerikaanse presidenten, een set met Romeinse keizers etc. Het leek mij een leuk idee en ik vind persoonlijk dat het resultaat er zijn mag. Elke set bestaat uit 4-6 buttons en zijn bevestigd op een door mij ontworpen kaart. De sets kosten zo rond de 6 euro, maar de buttons zijn ook afzonderlijk te koop. De site is Engelstalig omdat ik in Nederland een te kleine markt zag. Bovendien zijn de verzendkosten naar het buitenland niet hoog, dus het leek me verstandig om mijn website in het Engels te maken. Betalingen kunnen hierdoor wel uitsluitend met Paypal.

 

Nu heb ik nooit het idee gehad dat ik hier heel rijk mee zou worden, maar ik had graag gezien dat ik er een leuk extraatje mee kon verdienen. Tot nu toe vallen de verkopen echter enorm tegen. Eigenlijk verkoop ik alleen wat aan mensen die ik persoonlijk op de hoogte heb gesteld van mijn webwinkel en dat zijn er niet veel. Nu heb ik gekeken naar Adwords. Ik heb er zelf niet veel verstand van, maar een vriend van me heeft me uitgelegd dat het voor mijn type goederen niet interessant is. Het aantal mensen dat wat gaat kopen weegt niet op tegen de kosten die ik maak aan advertenties. Ik ben nu dus op zoek naar andere manieren om reclame te maken voor een in mijn ogen leuk product.

 

De site waar het om gaat is trouwens www.buttonbee.com. Zouden jullie er je licht over kunnen laten schijnen en aangeven wat voor mij een interessante manier kan zijn om bezoekers te genereren? Waar zouden jullie tijd in steken om een en ander van de grond te krijgen? Overige tips of aanbevelingen zijn van harte welkom. Op deze manier heeft het namelijk niet veel zin om door te gaan.

 

Alvast bedankt

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

  • 0

Beste Steelypan,

 

kun je dit bericht met uitbreiding herplaatsen als nieuw bericht in onze speciale rubriek Wat vinden jullie van mijn...? Lees ook de readme en voorbeelden in dit forumonderdeel.

 

Deze draad gaat op slot en deze wordt later verwijderd.

 

Modgroet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 78 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.