• 0

Lening in het buitenland

Hallo,

 

Ik woon sinds een jaar in Italie waar ik een bedrijf wil opstarten.Daar ik weinig startkapitaal heb ben genoodzaakt om een lening af te sluiten. Het gaat om hoogstens 10,000 Euro . Ik ben ben nog wel Nederlander maar ben hier ingeschreven bij de gemeente als inwoner. Dat is waar de schoen wringt ,we kennen allemaal de economische situatie in Italie dus de banken Lenen nog geen euro uit laat staan aan een buitenlander zonder eigen vermogen. Wat zouden jullie mij aanraden?

 

Groeten

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0

we kennen allemaal de economische situatie in Italie dus de banken Lenen nog geen euro uit laat staan aan een buitenlander zonder eigen vermogen. Wat zouden jullie mij aanraden?

 

 

 

Een lening in Italie,of Nederland, zal zonder eigen vermogen geen kans van slagen hebben. Probeer eens bij vrienden of familie. Google even,of gebruik hier de zoekfunctie op '' crowdfunding''.

 

Succes!

 

Danny

Link naar reactie
  • 0

Bedankt voor de snelle reacties ! Denken jullie dat ik ook geen kans maak bij qredits? Ik las dat eigen vermogen niet obligatoir bij hun is . En omdat het om een relatief " klein " bedrag gaat. Lenen van mijn familie is ook een optie maar dat is echt het allerlaatste wat ik wil .

Link naar reactie
  • 0

Voor een onderneming in het buitenland is het niet mogelijk om in nederland bij een kredietinstelling een financiering af te sluiten.

 

Dit vanwege plaatselijke (lees buitenlandse) wetgeving dat strijdig is of kan zijn met de kredietvereenkomst die cf nederlands recht gesloten wordt. Daarnaast is het hier in nederland onmogelijk plaatselijke kredietrisico's in te schatten.

 

Jouw mogelijkheden voor startkspitaal, sparen, familie, vrienden en wellicht plaatselijk.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 229 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.