Aanbevolen berichten

Startupmoney is een evenement waar startende ondernemers of mensen met een goed idee aan mee kunnen doen. Pitch je idee voor vijf investeerders en maak kans op startkapitaal voor het starten van je eigen onderneming. Je kunt je kostenloos inschrijven voor het evenement via onze website!

 

Op jullie website lees ik dat je kans maakt op een lening van € 5000. Wordt dit de nieuwe tendens met "wedstrijden" ? De hoofdprijs winnen om die vervolgens in maandelijkse termijn weer terug te betalen. :-\

 

edit: tikfout (0 vergeten) inmiddels rechtgezet

Link naar reactie

Wellicht kan TS in dit topic aangeven waarom zij die lening van € 5000 als een soort hoofdprijs promoten?

 

edit: even gegoogled op Amborio en dat versterkt toch echt mijn idee dat dit meer een promotie van eigen toko is dan een wedstrijd voor start-ups.

 

De waarde van 17k investering moet ook al in zijn geheel bij Amborio besteedt worden. :P

Link naar reactie

Allereerst is het geen wedstrijd, het is een evenement.

Daarnaast maken deelnemers kan op een lening van minimaal €5000 en niet €500.

 

Het is bedoeld voor mensen die kapitaal nodig hebben om een onderneming op te zetten.

Doel hiervan is het ondernemerschap te stimuleren. Aangezien banken op dit moment niet/nauwelijks geld verstrekken kan dit een goede uitkomst zijn voor mensen om aan kapitaal te komen.

 

Groet

Link naar reactie
Het is bedoeld voor mensen die kapitaal nodig hebben om een onderneming op te zetten. Doel hiervan is het ondernemerschap te stimuleren. Aangezien banken op dit moment niet/nauwelijks geld verstrekken kan dit een goede uitkomst zijn voor mensen om aan kapitaal te komen.

 

Ik heb toch een beetje moeite met de term "kapitaal" In de Faq heb je het over een lening van minimaal 5000 euro zonder dat duidelijk wordt wat voor voorwaarden er aan vast zitten.

 

Voor mij een reden om het event aan mij voorbij te gaan. Voor mijn plannen heb ik ongeveer nog zo'n bedrag nodig maar ik denk dat ik toch maar voorlopig op eigen kracht probeer. Dan maar iets langzamer groeien ;)

 

 

Link naar reactie

Zelf ben bezig met het organiseren van dit evenement omdat ik het geweldig vind om te doen.

Ik heb geen geld, dus een "prijs" geven zonder enige verplichting is onmogelijk.

 

Heb wel geprobeerd zo min mogelijk eisen te stellen aan deelnemers.

Maar het feit blijft dat het een lening is. Over het rentepercentage kan onderhandeld worden met de investeerders.

 

Daarnaast zal de ABN ook aanwezig zijn financieel advies uit te brengen aan deelnemers.

 

Het kan nooit kwaad het idee voor te leggen aan een groep ervaren ondernemers.

 

Inschrijving is kostenloos ;)

Link naar reactie
Daarnaast zal de ABN ook aanwezig zijn financieel advies uit te brengen aan deelnemers.

 

ABN is niet geinteresseerd in het verstrekken van 5k zelfs met al mijn bakstenen achter de hand, te veel werk, te weinig "winst" voor ze :-\

 

Het kan nooit kwaad het idee voor te leggen aan een groep ervaren ondernemers.

 

Heb ik vorig jaar al gedaan op de TheNextEvent2012 is me prima bevallen, heeft mijn ogen geopend en er voor gezorgd dat ik mijn plannen behoorlijk bij heb kunnen sturen. :) En die 5k is voor mij niet onoverkomelijk, de toko draait, de cashflow is goed en een beetje geduld doet de rest. ;)

 

uurtje vrijblijvend sparren kan dit jaar ook weer op 21 september 2013

Link naar reactie
Zij komen kostenloos financieel advies geven aan deelnemers.

 

Tja, ik vraag me af wat ik daar als (her)starter mee opschiet, financieel advies van een partij die MKB en starters momenteel nauwelijks serieus neemt. Het komt er toch op neer dat ze alleen hun eigen (betaalde) diensten en verzekeringen actief promoten.

 

Zo wilde ik vorig jaar een en ander aanpassen en direct werd ik bedolven met tips en adviezen o.a. om mijn verzekeringen weer bij hun onder te brengen en mijn anwb/visa creditcard maar om te ruilen voor een abn creditcard. :-\ Alles bij een partij onder brengen was veel efficiënter voor mij. ;D

 

gelukkig heb ik geen echte kredietbehoefte op dit moment, ben ik zuinig op mijn buffer en kijk ik heel kritisch naar te maken kosten. In deze tijd de beste oplossing om niet in de problemen te komen.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 316 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.