• 0

website:2ehandsnieuwkans.nl.mn

Omschrijving van je concept:

Wat moet er veranderd worden aan mijn site

Waarom komen er geen klanten

Kan iemand helpen???

 

 

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

Op verschillende sites tips zoeken

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Meer klanten

Meer verkoop

Meer pleziet

Meer winst

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

Ik vraag jullie om hulp omdat een kind van 13 dit niet alleen lukt

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Ik hoop veeeeeel tips van jullie te krijgen

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

  • 0

Oh, de website doet het nu. Maar...uhm... waar zal ik eens beginnen? Ik wil je niet ontmoedigen, maar ik kan werkelijk geen touw vastknopen aan je website. Ik heb geen idee wat ik er doe, wat ik er mee kan en wat ik er mee moet doen. Zo komt de eerste indruk bij mij wel over. En daarnaast waarom een .mn domein? Dat heb ik ook nog nooit gezien en kan ik me wel voorstellen dat je daar ook geen bezoekers mee trekt. Ik denk dat je even flink aan de slag moet om je website sprekender en aantrekkelijker te maken. En neem daarnaast ook gewoon een .nl domein, alhoewel ik de naam ook beetje apart vind. Als je het goed wilt schrijven is het 2dehandsnieuwekans.

Zelfstandige loonslaaf

Link naar reactie
  • 0

Oh, de website doet het nu. Maar...uhm... waar zal ik eens beginnen? Ik wil je niet ontmoedigen, maar ik kan werkelijk geen touw vastknopen aan je website. Ik heb geen idee wat ik er doe, wat ik er mee kan en wat ik er mee moet doen. Zo komt de eerste indruk bij mij wel over. En daarnaast waarom een .mn domein? Dat heb ik ook nog nooit gezien en kan ik me wel voorstellen dat je daar ook geen bezoekers mee trekt. Ik denk dat je even flink aan de slag moet om je website sprekender en aantrekkelijker te maken. En neem daarnaast ook gewoon een .nl domein, alhoewel ik de naam ook beetje apart vind. Als je het goed wilt schrijven is het 2dehandsnieuwekans.

Waardoor kun je err geen touw aan vastknopen

 

.nl.mn is een gratis doorlinkpagina,maar die zal ik binnenkort d maar gaan overzetten naar .nl

 

En 2ehandsnieuwkana in nou eenmaal de naam ho ik overal al op internet sta,dus helaas kun ik die niet meer veranderen

Maar de volgende moet ik wel beter ovet een naam nadenken

 

Dankjewel voor je reactie

Link naar reactie
  • 1

Je bent jong dus ik vind het tof dat je nu al van alles probeert. Laat ik dat voorop stellen. Maar, als je inderdaad succes wilt hebben;

 

Verander je naam. Nu. Je hebt nog geen echte domeinnaam, registreer die en zorg voor correcte spelling. Vergeet dat je nu al een paar weken (?) "bekend" bent onder een fout gespelde naam. Zoals je zelf zegt, je hebt nog nooit wat verkocht en dus feitelijk ook nog geen enkele naamsbekendheid.

 

Als webwinkel moet je aan veel wettelijke eisen voldoen. Aangezien je 13 bent en waarschijnlijk je eigen zolder aan het opruimen bent, zou je het als hobby kunnen zien. Vermeld duidelijk op je site wie je bent en waar je woont, dat het een hobby van je is en dat je de spullen van je zolder aan het verkopen bent. Doe je dat niet, dan moet je voldoen aan een hele rits van wettelijke eisen voor een webwinkel en nog meer eisen.

Mogelijk moet je dat alsnog als de belastingdienst vind dat je een echte ondernemer bent, maar ik gok dat dat mee valt als ik kijk naar je leeftijd en het aanbod.

 

Verder, kijk goed naar bekende webwinkels hoe die er uit zien en wat zij doen en probeer te bedenken waarom ze dat doen en kijk of jij dat ook zou moeten doen.

 

Succes!

Link naar reactie
  • 0

Beste 2ehandsnieuwkans,

 

welkom op Higherlevel. Dit is een ondernemersforum. Bij deze bewaak ik het 'Wat vinden jullie van mijn...' topic op feitelijke ondernemersvragen en vormvereisten van het eerste bericht. Dit is te mager en daarom sluit ik deze draad. Higherlevel bevat een schat aan informatie voor startende ondernemers, neem de tijd eens om je te oriënteren.

 

Modgroet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    12 leden, 209 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.