• 0

Google Docs achtergrondafbeelding/watermerk

Goedeavond!

 

Vraag

Hoe kan ik mijn bedrijfslogo op de achtergrond in een tekstdocument krijgen online?

 

Uitgebreidere uitleg

Recent heb ik een Samsung Chromebook gekocht. Dit is een soort tablet in laptop-uitvoering, waardoor het installeren van reguliere programma's niet mogelijk is. Dit betekent dat alles online gedaan moet worden. Als achtergrondafbeelding / watermerk gebruik ik mijn bedrijfslogo bij tekstdocumenten. Dit is in Google Docs niet mogelijk helaas. Een afbeelding kan ingevoegd worden echter kan deze niet achter tekst gezet worden.

 

Reeds geprobeerd

Op het Google productforum heb ik geen reactie gekregen hoe het mogelijk is mijn logo achter tekst te krijgen. Office 365 mist, net zoals concurrent Zoho, de mogelijkheid ook. (Office 365 heeft namelijk zeer beperkte functionaliteit. Voor de volledige functionaliteit werkt deze namelijk samen met reguliere Office, die niet op een Chromebook geinstalleerd kan worden). Een watermerk invoegen is mogelijk bij Zoho echter blijkt het exporteren problemen te geven qua marge en tevens wordt een lijn aan de afbeelding toegevoegd. Ook een document maken, omzetten naar PDF en apart een afbeelding toevoegen werkt niet (tekst komt dan achter de afbeelding). Na meer dan een dag besteed te hebben aan het zoeken naar een oplossing zonder resultaat hoop ik dat jullie me verder kunnen helpen.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    11 leden, 208 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.