• 0

Ondernemers beurzen/events/borrels

Beste Ondernemers,

 

Zojuist zag ik de banner van Higherlevel voorbij komen, m.b.t. THE NEXT EVENT. Dat heeft eigenlijk direct mijn aandacht getriggerd en ik ben benieuwd over er meer van zulke borrels of beurzen zijn die ook goed worden bezocht en waar jullie ook goede ervaringen mee hebben.

 

We kunnen eventueel hier wel een lijst maken met soort gelijke events.

 

http://thenextevent.nl/

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0

Bedankt voor je antwoord Norbet. Helaas mis ik nog wel een lijst met bijvoorbeeld Borrels.

Aangezien ik het vermoeden heb dat er meer zijn wil ik dan ook vragen aan de mensen hier of er borrels zijn waar u regelmatig naar toe gaat om bijvoorbeeld te netwerken.

Link naar reactie
  • 0
Bedankt voor je antwoord Norbert. ;)Helaas mis ik nog wel een lijst met bijvoorbeeld Borrels.

Ik bedoelde het ook anders: naast (of in plaats) van een lijst met interessante netwerkorganisaties aanleggen, kun je interessante evenementen ook in de HL agenda zetten.

 

Lijsten met borrels zijn er genoeg, zowel van betaalde als gratis organisaties zoals opencoffie, bitterballenborrel et cetera. Het meest complete aanbod vind je op ZZPagenda.

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie
  • 0

Bedankt voor je antwoord Norbert. ;)Helaas mis ik nog wel een lijst met bijvoorbeeld Borrels.

Ik bedoelde het ook anders: naast (of in plaats) van een lijst met interessante netwerkorganisaties aanleggen, kun je interessante evenementen ook in de HL agenda zetten.

 

Lijsten met borrels zijn er genoeg, zowel van betaalde als gratis organisaties zoals opencoffie, bitterballenborrel et cetera. Het meest complete aanbod vind je op ZZPagenda.

 

UItstekend! Scheelt mij tijd om een lijst samen te stellen!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 156 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.