• 0

Pinautomaat op festivals/feesten

Diverse festivals worden gegeven op bijv de parkeerplaats van walibi of grote tereinen buiten de bewoonde wereld.

Daar zijn dus geen pinautomaten. Ik heb daarbij het idee om een dergelijk pinautomaat die je ook bijv bij de albert heijn hebt daar neer te zetten en 1 euro kosten te bereken. Daar kan je max 20 euro pinnen van je (eigen) rekening ;)

Ik heb het nog niet helemaal uitgewerkt maar ik had bedacht dat ik dan een bankrekening zou open en daarop geen geld te zetten

Zodat de pinners geen geld opnemen maar overmaken daardoor kan ik 1 euro provisie vangen

 

Op feesten zoals defqon 1 of pinkpop waar bijv 120.000 mensen verdeelt over 3 dagen komen

En ik er vanuit ga dat 1% gebruik maakt van mijn service vang ik 1200 euro omzet met nauwelijks kosten...

 

De enkele kosten zijn een paar mobiele pinautomaten kopen en stroom

 

Vervoer zou ik zelf kunnen regelen

 

Ik wil bijv voor grote feesten meerdere automaten neerzetten en voor kleine enkele.

 

Ik denk dat ik de automaten voor de ingang zet als dat mag...

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

13 antwoorden op deze vraag

  • 0

vrees dat de banken je al voor zijn geweest.

 

De Rabobank heeft bijvoorbeeld hele mooie mobiele pinautomaten.

 

Eigenlijk zijn het rijdende kluizen, want het is wel erg aanlokkelijk om hem open te breken.

 

De ING heeft trouwens gewoon een filiaal in Walibi zitten (tenminste volgens google.

Link naar reactie
  • 0

Op feesten zoals defqon 1 of pinkpop waar bijv 120.000 mensen verdeelt over 3 dagen komen

Op zowel defqon als pinkpop kan al jaren gepind worden bij mijn weten....

Dat klopt, op alle grote festivals staan al jaren pinautomaten. Het meeste wordt echter afgerekend door middel van muntjes, die je ook weer kan pinnen.

Link naar reactie
  • 0

Een pinautomaat bij de AH is niet goed beveiligd, met een flinke hamer sla je de zijkant zo kapot.

ik heb zelf automaten bijgevuld, die kun je over het algemeen niet eens met een flinke pick-up truck van 2000 kg+ openrammen, best wel sterk spul!

die kleintjes bij de AH kan je niet met een auto bijkomen en zijn minder robuust uitgevoerd, maar geloof me dat jij niet met een hamer bij het geld komt... displaytje in elkaar beuken kan iedereen, maar dan heb je geen cent. :P

"zoek het maar uit"

Link naar reactie
  • 0

Bedoel je die oranje dingen bij de AH?

 

Er was onlangs een behoorlijk commotie hier bij de AH. Men was met een deen (bloemenveilingkar), tegen de machine aan gereden (niet heel subtiel)., waarbij de hele zijkant kapot was. Ik weet niet of je bij het geld zou kunnen komen, maar heel robuust zag het er niet uit.

Het lijkt mij niet dat dit heel veilig is op een onbewaakte parkeerplaats. Deze foto is van een inbraak bij de AH. Ik zou het er niet op willen wagen

 

p.s.: vergeet niet dat je ook verantwoordelijk bent voor skimming etc.

118704.thumb.jpg.dc4690ece338ea3048fedd7e0de304e6.jpg

Link naar reactie
  • 0

Sterker nog, in mijn optiek is pinnen en contant geld ouderwets.

Ik ken een bedrijf dat polsbandjes maakt waarmee je zowel de toegang registreerd alsook de betalingen kan doen. Scheelt veel gedoel met geld, en wisselgeld. (vergelijkbaar met OV chip systeem)

 

Ook is men bezig met betalen met je mobiel.

Ik denk dat je eerder in die hoek moet zoeken dan in pinautomaten neer gaan zetten.

www.8D-games.nl Serious Games, Gamercials & Apps

Link naar reactie
  • 0

Sterker nog, in mijn optiek is pinnen en contant geld ouderwets.

Ik ken een bedrijf dat polsbandjes maakt waarmee je zowel de toegang registreerd alsook de betalingen kan doen. Scheelt veel gedoel met geld, en wisselgeld. (vergelijkbaar met OV chip systeem)

 

Ook is men bezig met betalen met je mobiel.

Ik denk dat je eerder in die hoek moet zoeken dan in pinautomaten neer gaan zetten.

 

Alleen moet je dan weer denken aan privacy en of je doelgroep wel wilt dat jij als bedrijf alles weet van hun.

Deze methodes zijn innovatief alleen denk ik niet dat iedereen daar gebruik van wilt maken..

 

Dus dan wordt je doelgroep beperkter.

 

RFID chips waarmee je jezelf kan legitimeren en mee kan betalen is ook al in ontwikkeling..

 

Na mijn idee alleen maar een manier voor de overheid om de mensen in de gaten te houden.

 

Groeten,

 

Max

 

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 251 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.