Zojuist heb ik met KPN gebeld. Ik was in de veronderstelling dat het mogelijk moest zijn zelf in iedergeval de cijfers op het eind van het abonnee-nummer te kunnen kiezen, indien deze niet bezet waren. Zeker bij een zakelijke aansluiting.
Dit bleek niet het geval te zijn, er kan alleen gekozen worden uit enkele door hun voorgestelde nummers.
Ook na het doorvragen hoe bijvoorbeeld taxi-ondernemingen vaak zeer gemakkelijk te onthouden nummers hebben gekregen bleef het antwoord dat er alleen kan worden gekozen uit 10 door de medewerker voorgestelde nummers. En dit gaat er bij mij niet in.
Kan iemand mij hier wel meer duidelijkheid over verschaffen? Is wat de medewerker vertelde ook daadwerkelijk de enige mogelijkheid (dus keuze uit door hun voorgestelde nummers)?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Rico
Rico
Zojuist heb ik met KPN gebeld. Ik was in de veronderstelling dat het mogelijk moest zijn zelf in iedergeval de cijfers op het eind van het abonnee-nummer te kunnen kiezen, indien deze niet bezet waren. Zeker bij een zakelijke aansluiting.
Dit bleek niet het geval te zijn, er kan alleen gekozen worden uit enkele door hun voorgestelde nummers.
Ook na het doorvragen hoe bijvoorbeeld taxi-ondernemingen vaak zeer gemakkelijk te onthouden nummers hebben gekregen bleef het antwoord dat er alleen kan worden gekozen uit 10 door de medewerker voorgestelde nummers. En dit gaat er bij mij niet in.
Kan iemand mij hier wel meer duidelijkheid over verschaffen? Is wat de medewerker vertelde ook daadwerkelijk de enige mogelijkheid (dus keuze uit door hun voorgestelde nummers)?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/4146-isdn-telefoonnummers-voorkeur/Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag