• 0

financierings,-/ondernemersplan

Beste leden, ik bezit een horecazaak op A locatie welke ruim 1 jaar heeft leeggestaan. Het kost nogal wat moeite om de omzet op acceptabel niveau te krijgen, maar het kan. Inmiddels draai ik de zelfde omzet als Augustus 2012, maar dan zonder terras en ijsverkoop vanwege de lange winterperiode. Ik zou graag gebruik maken van een microkrediet of iets anders, maar moet dan met genoemde plannen komen. Dit is iets waar ik een deskundig iemand voor zoek? Gewoon iemand die dit stukje samen met mij op papier kan zetten en evt. de hele aanvraag begeleid?

 

Wie kan mij daarbij helpen, zonder direct met hoge rekeningen te komen?

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0

Dag Lemmens,

 

een bankinstelling vindt de ondernemer een erg belangrijk aspect van het plan. Uiteraard is wat hulp erbij prima,maar zorg dat je zelf het plan schrijft. De bank prikt er zo doorheen tijdens een gesprek als het plan voor 90% niet van jezelf afkomstig is.

 

Ik denk dat je,zeker in de horeca, de banken kan vergeten. Je hebt het al lastig en de banken financieren al heel lastig. Laat staan financieringen in de horeca...

 

 

Ik zou je pijlen richten op Qredits,daar kan je een aanvraag indienen tot euro 50,000.

Je kan daar een (betaalde) e-learning volgen om wat meer inzicht te krijgen als je het lastig vindt om te gaan schrijven.

 

Ze hebben ook een voorbeeld ondernemingsplan die je stap voor stap kan gaan invullen. Ik zou zeggen begin eraan en vraag hier hulp. Ik denk dat de hulp die je hier krijgt beter zal zijn dan de meeste betaalde hulp op het gebied van schrijven van ondernemingsplannen. En het is nog gratis ook! :)

 

 

Het plan kan je hier downloaden.

 

Succes!

 

Danny

Link naar reactie
  • 0
Ik denk dat je,zeker in de horeca, de banken kan vergeten. Je hebt het al lastig en de banken financieren al heel lastig. Laat staan financieringen in de horeca...

Voor Horeca zijn er heel specifieke financiers, meestal gelieerd aan een brouwerij, of bijvoorbeeld de EHF. De EHF verzorgt voor diverse brouwerijen, waaronder Heineken, de horecafinanciering

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 236 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.