• 0

Verkoop chinese smartphones via webwinkel

Is het verkopen van chinese smartphones die lijken op bijvoorbeeld de Samsung Note II legaal in Nederland? Op de smartphone staat als merk Android. Zie foto onderaan.

 

Is het toegestaan om via Google Adwords te adverteren waarop een advertentie wordt getoond als men bijvoorbeeld zoekt op "samsung galaxy note" in de advertentie staat dat het gaat om een imitatie model en in de webwinkel staat nogmaals aangegeven dat het niet gaat om een echte Samsung Galaxy Note. Mag je dit op deze wijze vermarkten? Zo niet, hoe zou het dan wel mogen?

 

Zie foto van de smartphone

15Tlm.jpeg

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

  • 0

zou hier elk geval wel mee uit kijken. Verder lijkt Android mij ook een naam die door Google behoorlijk goed beschermt wordt? Daarnaast als het in de ogen van Samsung niet mag heb je een heel leger aan merkenrecht advocaten aan je broek hangen........

Wees dus gewaarschuwd.

Maarten Versluis

 

Logic4l B.V.

Logic4l Transport Solutions

http://www.logic4l.com

Link naar reactie
  • 0

Ja het is inderdaad wel een risico als ik adverteer met zoekwoorden zoals Samsung galaxy Note etc. Misschien kan ik het beter algemener trekken door bijvoorbeeld te adverteren op goedkope smartphone etc. ??

 

De smartphone is echt een prima toestel in verhouding met de prijs. Heb er zelf namelijk ook 1. Het segment dat een mooie en prima telefoon wilt maar niet te veel wilt betalen zou ik door middel van een website goed van dienst kunnen zijn.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 240 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.