• 0

Giftcard idee verkopen, hoe?

Beste bezoekers van Higherlevel.nl,

 

Zoals vele andere bezoekers van dit forum zit ik ook met het probleem mijn concept te verkopen aan een potentiële koper.

 

Het product op zich is al bekend bij vele van jullie; een giftcard

 

Alleen is het zo dat ik voor mijn concept een samenwerking heb bedacht met andere organisaties, anders dan elektronica-, fashion-, of restaurantketens. Onlangs heb ik mijn idee laten vastleggen in een I-DEPOT en heb ik ook de bedrijfsnaam, domeinnaam (en varianten daarop) laten vastleggen.

 

Het concept is tot in detail uitgewerkt. Het marktonderzoek (koopkracht) van de giftcard is bekend bij de potentiële koper dus zal ik dit onderzoek niet zelf hoeven te doen. Wel heb ik, in mijn functie als marketing manager, onderzoek gedaan naar de koopkracht in mijn branche en heb ik gekeken hoe en waarom de consument het product heeft aangeschaft. Helaas heb ik een contract getekend met daarin een geheimhoudingsplicht, waardoor ik deze cijfers en feiten niet kan of mag laten inzien aan de potentiële koper. Maar door een aantal simpele en vooral logische feiten terug te laten komen in mijn concept, wat tevens tot een powerpoint presentatie is verwerkt, zal ik de potentiële koper hierover inlichten.

 

Omdat ik de tijd en de financiële middelen niet tot mijn beschikking heb, ben ik genoodzaakt om mijn concept te verkopen. Dit wil ik doen door contact te leggen met leveranciers van giftcards omdat zij de juiste ingangen hebben in de retailbranche. Via een vriend (categorie manager bij een bekend supermarktketen) kom ik aan gegevens van een aantal leveranciers.

 

Waarschijnlijk zal een potentiële koper een try out willen doen, maar door mijn eigen ervaring in de branche en door het onderzoek wat ik heb gedaan, ben ik ervan overtuigd dat dit concept zal werken. Mijn concept is tijdloos en zal vrijwel altijd kunnen blijven bestaan! Dat betekend dat de potentiële koper altijd zal verdienen aan dit concept.

 

Ik heb een geheimhoudingsverklaring laten opstellen en zal de potentiële koper deze laten ondertekenen voorafgaande mijn presentatie. Tijdens de presentaties zal ik hen een impressie geven van de website (al gerealiseerd) en de werkwijze ervan.

 

Nu kan een potentiële koper hier een flinke smak geld aan verdienen omdat het concept tijdloos (aantoonbare feiten en cijfers) is, maar zou ik ook een flinke smak geld kunnen vragen? Of moet ik dit gewoon hard spelen?

 

Heeft iemand een advies?

 

 

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 1

Het principe van een cadeaucard is simpel. Er zijn een aantal winkels die dat als betaalmiddel accepteren en dan zijn er anderen die dat middel verkopen. De eerste groep geeft een paar (X) procentpunten korting die dienen (X-A) om de tweede groep te betalen. A zijn de inkomsten voor de kaartuitgever. Via de firma Intersolve kan je hele hele proces gedekt laten verlopen.

 

Als jij dus acceptanten meebrengt, heb je een goed concept.

 

Anders niet.

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

Tja, dit bericht zal momenteel niet in je voordeel werken om een nieuw concept te lanceren. :-\

 

Zelf heb ik weinig ervaring of kennis in deze branche. Privé hou ik het meestal bij een envelop of een bon van de grotere winkelbedrijven. ;)

 

Beste Henk,

 

Spijtig genoeg zijn er bedrijven die er niet in geslaagd zijn hun product goed op de markt te houden. Echter is het zo dat ik mijn concept wil verkopen aan bedrijven die samenwerken met grote BV's wereldwijd. Maar de focus van mijn product ligt momenteel in Nederland en België. Het product zal bij meerdere acceptanten (ik noem duizenden) te verzilveren zijn. Mocht er een deelnemende onderneming failliet gaan, dan bestaat er absoluut de mogelijkheid de giftcards te verzilveren bij een andere aangesloten deelnemer. Dit staat vast in de opgestelde algemene voorwaarden die ik heb opgesteld. Zodat ik, of de potentiële koper van mijn concept zichzelf voldoende tot goed ingedekt heeft.

 

Ik ga er vanuit dat er vele acceptanten zullen zijn omdat, wanneer zij met mij of de potentiële koper een samenwerkingsverband aangaan, hun onderneming een positieve boost in naamsbekendheid en omzet zullen realiseren. Deze branche zal ook altijd blijven bestaan en daarom ben ik van mening dat de acceptanten veel inkomsten mis zullen lopen wanneer zij niet meedoen en een ander wel. Helaas heb ik niet de tijd om deze potentiële deelnemers te benaderen, maar heb ik wel voor de potentiële koper van mijn concept een sterk verkooppplan geschreven om deze potentiële deelnemers te overtuigen van het te behalen succes.

 

De potentiële koper heeft waarschijnlijk voldoende account managers die over de juiste ervaring beschikking om de potentiële deelnemer te interesseren omtrent de giftcard.

 

Al met al een sterke formule, alleen erg jammer dat ik daar zelf de financiën en tijd voor heb.

 

Link naar reactie
  • 0

Met de kwalificaties die je gebruikt, is het voor mij onbegrijpelijk dat je zelf dit concept niet vercommercialiseert. De crux zit hem juist in de huidige status naar de schaalgrootte die je je klakkeloos voorstelt. Jij kunt dit beter verwezenlijken dan zo'n grote partij. Zou een eventuele verkoop uit privé gebeuren?

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

Even gezocht naar wet en regelgeving omtrent het uitgeven van cadeaubonnen en passen maar het komt er op neer dat het gewoon "wild-west" is. ;D

 

De Nederlandse Bank geeft op haar site wel aan dat er een vergunningsplicht is maar dat er ook voldoende uitzonderingen zijn. :-\

 

En voor de geldigheid van bonnen zijn ook verschillende regels.

 

Mocht er een deelnemende onderneming failliet gaan, dan bestaat er absoluut de mogelijkheid de giftcards te verzilveren bij een andere aangesloten deelnemer.

 

Wie garandeert in jouw concept dat de acceptant van de bon wel zijn geld krijgt.

 

En er zijn al diverse grote spelers op de markt, zo lees ik op de website van primera dat zij al 70 types in hun assortiment hebben.

 

Ieder zichzelf respecterend bedrijf heeft op dit moment wel een cadeaubon of giftcard in zijn assortiment. Lijkt me toch een moeilijke markt om tussen te komen.

 

En wat betreft het waard is? wat de "gek" er voor geeft. Onderhandel je met een potentiële koper of zijn er meer gegadigden.

Als er meer geinteresseerden zijn zal je waarschijnlijk een hogere prijs kunnen bedingen. :)

 

Link naar reactie
  • 0

Met de kwalificaties die je gebruikt, is het voor mij onbegrijpelijk dat je zelf dit concept niet vercommercialiseert. De crux zit hem juist in de huidige status naar de schaalgrootte die je je klakkeloos voorstelt. Jij kunt dit beter verwezenlijken dan zo'n grote partij. Zou een eventuele verkoop uit privé gebeuren?

 

Groet,

 

Highio

 

Beste Highio,

 

Allereerst wil ik je bedanken voor je reactie. Door de schaalgrootte aan te geven wil ik aangeven dat het een concept is wat een zekere grote bereikbaarheid heeft bij deelnemers. Om mijn issue voor te leggen probeer ik zo oprecht mogelijk te zijn zodat ik ook een oprecht antwoord kan verwachten.

 

Omdat ik in mijn vorige functie als marketing manager actief was heb ik veel onderzoeken verricht. Zo ook onderzoek naar koopkracht in de branche waar ik mijn concept op focus. Door cijfers en feiten te tonen, zal ik (hoop ik) hiermee de potentiële kopers ervan overtuigen dat dit concept succesvol zal zijn. Natuurlijk ben ik zelf diegene die dit concept het beste kan verwezenlijken, maar de reden waarvoor ik dit concept wil verkopen aan een potentiële koper is dat ik gewoonweg de financiën niet heb om dit te realiseren. Een mooie deal zou fijn zijn natuurlijk.

 

Wellicht dat er op dit forum geïnteresseerde kopers zijn?

 

Ik ben bereid om een presentatie te geven mits er een geheimhoudingsverlaring wordt ondertekend ;)

Link naar reactie
  • 0

Even gezocht naar wet en regelgeving omtrent het uitgeven van cadeaubonnen en passen maar het komt er op neer dat het gewoon "wild-west" is. ;D

 

De Nederlandse Bank geeft op haar site wel aan dat er een vergunningsplicht is maar dat er ook voldoende uitzonderingen zijn. :-\

 

En voor de geldigheid van bonnen zijn ook verschillende regels.

 

Mocht er een deelnemende onderneming failliet gaan, dan bestaat er absoluut de mogelijkheid de giftcards te verzilveren bij een andere aangesloten deelnemer.

 

Wie garandeert in jouw concept dat de acceptant van de bon wel zijn geld krijgt.

 

En er zijn al diverse grote spelers op de markt, zo lees ik op de website van primera dat zij al 70 types in hun assortiment hebben.

 

Ieder zichzelf respecterend bedrijf heeft op dit moment wel een cadeaubon of giftcard in zijn assortiment. Lijkt me toch een moeilijke markt om tussen te komen.

 

En wat betreft het waard is? wat de "gek" er voor geeft. Onderhandel je met een potentiële koper of zijn er meer gegadigden.

Als er meer geinteresseerden zijn zal je waarschijnlijk een hogere prijs kunnen bedingen. :)

 

 

Beste Henk,

 

De vergunning en geldigheid is natuurlijk bekeken en in het concept opgenomen. U vraagt wie er in mijn concept garandeert dat de acceptant wel zijn/haar geld krijgt. In het concept zal alles geautomatiseerd zijn. Wanneer een consument een giftcard koopt, dan zal deze de giftcard moeten activeren bij deelnemer. D.m.v. de activatie zal direct het bedrag worden overgemaakt naar de deelnemer. Zie het als een no cure, no pay constructie, maar dan anders. En ja, deelname kost eenmaal wat.

Link naar reactie
  • 0

Even langzaam.

 

Wanneer een consument een giftcard koopt, dan zal deze de giftcard moeten activeren bij deelnemer. D.m.v. de activatie zal direct het bedrag worden overgemaakt naar de deelnemer. Zie het als een no cure, no pay constructie, maar dan anders.

 

Retailer A verkoopt een giftcard voor 10 euro. Die 10 euro wordt doorgegeven aan partij X (de uitgever van de kaart) minus de marge die de retailer mag houden. Een half jaar later wordt de kaart ingewisseld bij retailer B. Die klopt aan bij partij X om zijn geld te ontvangen, minus de marge voor retailer A en partij X.

 

Retailer B krijgt dus geen tientje voor zijn tientje. En jij zegt dat de cadeaukaart bij duizenden acceptanten in te wisselen is. Hoe krijg je die zo gek?

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

Even langzaam.

 

Wanneer een consument een giftcard koopt, dan zal deze de giftcard moeten activeren bij deelnemer. D.m.v. de activatie zal direct het bedrag worden overgemaakt naar de deelnemer. Zie het als een no cure, no pay constructie, maar dan anders.

 

Retailer A verkoopt een giftcard voor 10 euro. Die 10 euro wordt doorgegeven aan partij X (de uitgever van de kaart) minus de marge die de retailer mag houden. Een half jaar later wordt de kaart ingewisseld bij retailer B. Die klopt aan bij partij X om zijn geld te ontvangen, minus de marge voor retailer A en partij X.

 

Retailer B krijgt dus geen tientje voor zijn tientje. En jij zegt dat de cadeaukaart bij duizenden acceptanten in te wisselen is. Hoe krijg je die zo gek?

 

Beste TwaBla,

 

Heel simpel:

 

consument koopt een giftcard, winkelier ontvangt een x percentage, tegoed op giftcard blijft behouden. (Dat geld staat na aftrek percentage) op rekening van de potentiële koper

 

Vervolgens verzilvert de consument de giftcard bij een deelnemende organisatie (dit is een extra marketingtool voor een deelnemende organisatie)

 

Na verzilveren (invoeren activatiecode) wordt automatisch het bedrag wat op rekening van potentiële koper staat overgemaakt (minus x percentage) de consument blijft het aangeschafte tegoed behouden

 

Voor deelname aan dit concept betaald een deelnemende organisatie jaarlijks deelnamekosten

Link naar reactie
  • 0

Het betreft een marketingtool zodat voor deelnemende organisaties een grotere naamsbekendheid en vergroting van omzet kan worden gerealiseerd. Deelnamekosten zijn dermate laag, dat ze dit niet aan hun neus voorbij kunnen laten gaan.

Link naar reactie
  • 0

Het betreft een marketingtool. Deelnamekosten zijn dermate aan de lage kant, waardoor zij bereid zullen zijn een kleine investering te doen. Qua percentage heb ik voorbeelden gegeven in mijn concept, waardoor een potentiële koper van het concept wellicht met andere percentages zal gaan werken. Ook mogen zij het betalingssysteem naar eigen smaak invullen.

Link naar reactie
  • 0

Dat geld staat (na aftrek percentage) op rekening van de potentiële koper.

 

Dat is dus die partij die jouw concept koopt.

 

Welk percentage gaan acceptanten inleveren en welk percentage gaan verkopende detaillisten ontvangen?

 

Winkelier 5%

Potentiële koper 5%

Deelnemende organisatie 90%

 

Link naar reactie
  • 0

Dat geld staat (na aftrek percentage) op rekening van de potentiële koper.

 

Dat is dus die partij die jouw concept koopt.

 

Welk percentage gaan acceptanten inleveren en welk percentage gaan verkopende detaillisten ontvangen?

 

Winkelier 5%

Potentiële koper 5%

Deelnemende organisatie 90%

 

 

Dit zijn de percentages die men zal ontvangen. De potentiële kan verdienen op deelnamekosten en een winstmarge op de giftcard. De acceptant verliest slechts 10% maar krijgt er meer resultaat voor terug. En deelnamekosten zal op jaarbasis zijn dus dat bedrag is na 2 scheten terugverdiend.

Link naar reactie
  • 0

Heb je jouw aanpak (10% commissie voor acceptanten, 5% marge voor verkopers) al eens vergeleken met andere kaartschema's? Is het gebruikelijk dat de acceptant die 10% korting geeft ook nog eens deelnamekosten betaalt? Heb je het idee al eens getoetst bij potentiële acceptanten?

 

En wat weerhoudt je ervan om gewoon te beginnen?

 

Stel ik bedenk de kapperscadeaucard. Ik bel met de card service provider die het volledige dekking- en distributietraject voor zijn rekening neemt om te kijken of ze aan bood komen. Ik maak een paar leuke ontwerpen en een (mobiele) website. Ik wandel bij een paar kappers binnen en vraag of ze meedoen als ik (stel) 100 andere kappers tot deelname kan bewegen. Ik scherp mijn concept al doende verder aan. Ik ga naar de kappersbeurs en praat met het kappersvakblad.

 

Maak er desnoods een coop van. Iedere kapper die meedoet, wordt lid van de coop en praat mee over de besteding van het budget en de verdeling van eventuele winst. Is extra verkoopargument! De deelnamekosten worden collectief beheerd.

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

De percentages zijn natuurlijk slechts voorbeelden. Deelnemerskosten zijn er om de productie en software te bekostigen en eventuele account managers die het product gaan verkopen bij potentiële deelnemers. Mijn doel is het concept te verkopen aan potentiele kopers en niet aan potentiële acceptanten.

 

Op het moment dat er een geinteresseerde koper is, zal ik deze het recht geven mijn concept aan te passen. In te vullen naar eigen smaak. (bijvoorbeeld andere percentages of handelswijze)

 

Wel heb ik een aantal (mobiele voorbeeldpagina's omtrent het product) websites gerealiseerd en is het concept vrijwel tot in de puntjes uitgewerkt. Deze zal ik de potentiële koper laten zien tijdens een presentatie.

 

Zelf heb ik, als marketing manager, onderzoek gedaan naar de koopkracht en belangen in deze branche. Er is wel degelijk vraag naar het product. Aantoonbaar met feiten en cijfers. Ik zal de potentiële koper moeten overtuigen met deze informatie.

(dus aantoonbare verkoopargumenten)

 

De reden wat mij ervan weerhoud om zelf te beginnen met dit concept ligt puur op het gebied van financiën. Ook heb ik niet de tijd om dit te realiseren. Tevens is het zo dat de potentiële koper de juiste ingangen heeft bij de retailer en makkelijker het product kan laten opnemen in het assortiment.

 

Er is inderdaad een kans dat een potentiële koper het volledige dekking- en distributietraject voor zijn rekening neemt om te kijken of ze aan bod komen, maar wellicht kan ik deze voor 100% overtuigen dat dit concept zal werken en dat deze het concept niet kan afslaan zodat er geen proefperiode nodig zal zijn.

 

 

Link naar reactie
  • 0

De reden wat mij ervan weerhoud om zelf te beginnen met dit concept ligt puur op het gebied van financiën. Ook heb ik niet de tijd om dit te realiseren. Tevens is het zo dat de potentiële koper de juiste ingangen heeft bij de retailer en makkelijker het product kan laten opnemen in het assortiment.

 

Je wilt dus iets verkopen waarvoor:

- het je niet lukt een geïnteresseerde investeerder te vinden of waar je zelf geen geld in wilt steken (maar het gaat wel geld opleveren?!)

- je geen tijd wilt vrijmaken om het te realiseren (maar je gelooft er wel in?!)

- je geen toegang hebt tot het juiste netwerk (maar je weet wel dat het een succes wordt?!)

 

Veel succes...

 

Heeft u een briljant idee? Of wilt u uw organisatie versterken? Ik help u graag: http://www.vlemminxcompany.com

Link naar reactie
  • 0

De reden wat mij ervan weerhoud om zelf te beginnen met dit concept ligt puur op het gebied van financiën. Ook heb ik niet de tijd om dit te realiseren. Tevens is het zo dat de potentiële koper de juiste ingangen heeft bij de retailer en makkelijker het product kan laten opnemen in het assortiment.

 

Je wilt dus iets verkopen waarvoor:

- het je niet lukt een geïnteresseerde investeerder te vinden of waar je zelf geen geld in wilt steken (maar het gaat wel geld opleveren?!)

- je geen tijd wilt vrijmaken om het te realiseren (maar je gelooft er wel in?!)

- je geen toegang hebt tot het juiste netwerk (maar je weet wel dat het een succes wordt?!)

 

Veel succes...

 

 

Beste Bas,

 

- Naar geïnteresseerden is momenteel nog niet gezocht.

- de tijd die ik ervoor vrijmaak zal de tijd zijn die nodig is voor afspraken met geïnteresseerden

(Het idee is er en het concept is zoveel mogelijk uitgewerkt) Mijn doel is het concept verkopen aan geïnteresseerden die er brood in zien. Marketingonderzoek heb ik gedaan naar koopkracht EN belangen.

Voorbeelden hebben leveranciers vaak zelf omdat zij zelf meten hoeveel cards er worden verkocht.

 

Door voorbeelden te geven uit het marketingonderzoek dat ik heb gedaan. Ook zal ik cijfers tonen uit onderzoeken van externe (belAngrijke) partijen

 

- ik heb een vriend werken als categorie manager bij een groot bekend supermarktketen en ontvang op zeer korte termijn gegevens van hun leveranciers

 

Leveranciers hebben de juiste ingangen naar de retailer dus wil ik het via de leverancier spelen. Gebruik maken van connecties die je hebt en anders connecties maken.

 

Link naar reactie
  • 0

Beste Nikki,

 

Ik vind het interessant waarom je het concept wilt verkopen en niet verder zelf wilt realiseren. Je geeft aan dat je geen tijd en middelen hebt om het idee verder op te pakken. De middelen hoeven het probleem niet te zijn, want daar heb je nog niet naar gezocht. Dan kan dat argument van tafel en is dus alleen tijd nog een probleem. Ik geloof best dat jij in je concept gelooft. Maar als jij er verder geen tijd in wilt steken, waarom zou ik als potentiële koper (wat ik overigens niet ben hoor) dan geloven dat dit een goed idee is? Klaarblijkelijk vind jij het de moeite niet waard...? Tegelijk ben je wel bezig met het verder uitwerken van het concept, bijvoorbeeld door je vriend de category manager in te schakelen. Het puzzelt me een beetje. Waarom ga je niet verder?

Heeft u een briljant idee? Of wilt u uw organisatie versterken? Ik help u graag: http://www.vlemminxcompany.com

Link naar reactie
  • 0

 

De grap is dat je met heel beperkte middelen een cadeaucard kan lanceren. Het is om te beginnen slechts een stukje bedrukt plastic. En wederverkopers vinden is simpel. Er staan bij elke tabakgemakzaak, elke kiosk en steeds vaker ook supermarkten racks met stukjes plastic. Die krijgen pas waarde als iemand een tientje in de kassa stopt en die waarde koppelt aan de barcode, chip of wat voor identificator dan ook.

 

Dat is allemaal simpel.

 

Het meest lastige stuk is het vinden van bedrijven die zo'n kaart als betaalmiddel accepteren. Als je geen acceptanten hebt, is je idee zo goed als waardeloos. We kunnen hier met z'n allen in een paar minuten tig cadeaukaarten bedenken; concepten easy zat. Marktonderzoek, dat is totaal vrijblijvend. Acceptanten, daar draait het om.

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

Beste Nikki,

 

Ik vind het interessant waarom je het concept wilt verkopen en niet verder zelf wilt realiseren. Je geeft aan dat je geen tijd en middelen hebt om het idee verder op te pakken. De middelen hoeven het probleem niet te zijn, want daar heb je nog niet naar gezocht. Dan kan dat argument van tafel en is dus alleen tijd nog een probleem. Ik geloof best dat jij in je concept gelooft. Maar als jij er verder geen tijd in wilt steken, waarom zou ik als potentiële koper (wat ik overigens niet ben hoor) dan geloven dat dit een goed idee is? Klaarblijkelijk vind jij het de moeite niet waard...? Tegelijk ben je wel bezig met het verder uitwerken van het concept, bijvoorbeeld door je vriend de category manager in te schakelen. Het puzzelt me een beetje. Waarom ga je niet verder?

 

Dat is hetgeen wat ik mezelf ook afvraag. Ik twijfel over een aantal zaken, niet het concept, maar meer het realiseren van. Moet ik een potentiële koper interesseren om dit concept toe te laten tot het assortiment wat zij al hebben. Het concept is nog niet bekend bij leveranciers dus wil ik dit graag op de markt brengen.

 

Het enige wat eigenlijk dan nog gerealiseerd moet worden is het benaderen van acceptanten. En een bedrijf (potentiële koper) inschakelen die de kaarten produceert en de software tot zijn beschikking heeft. Als dat rond is. Ik heb een aantal potentiëlen op het oog, maar moet ze nog wel benaderen.

 

Ik heb momenteel een goede functie en ben bang dat ik mijn focus daarop verlies wanneer ik zelf met mijn concept zal verdergaan.

 

Ik weet namelijk niet wat een potentiële koper zal voorstellen. Willen zij een try out of zijn ze bereid om het hele concept over te nemen zonder een try out te willen? Ik denk dat het een kwestie is van onderhandelen.

Link naar reactie
  • 0

Wat is het doel wat je wil bereiken met de verkoop van je concept?

 

Geld, ervaring, credits, enz ??

 

Natuurlijk zijn dat de woorden die het wel aantrekkelijk maken. Geld wilt iedereen wel voor een product of concept die een ieder heeft bedacht denk ik zo. De ervaring die ik hiermee kan opdoen is ook een vereiste, want het is een hele leerproces.

 

Credits; ja wil wel geregistreerd staan als founder van het bedachte concept.

 

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 268 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.