• 0

Giftcard idee verkopen, hoe?

Beste bezoekers van Higherlevel.nl,

 

Zoals vele andere bezoekers van dit forum zit ik ook met het probleem mijn concept te verkopen aan een potentiële koper.

 

Het product op zich is al bekend bij vele van jullie; een giftcard

 

Alleen is het zo dat ik voor mijn concept een samenwerking heb bedacht met andere organisaties, anders dan elektronica-, fashion-, of restaurantketens. Onlangs heb ik mijn idee laten vastleggen in een I-DEPOT en heb ik ook de bedrijfsnaam, domeinnaam (en varianten daarop) laten vastleggen.

 

Het concept is tot in detail uitgewerkt. Het marktonderzoek (koopkracht) van de giftcard is bekend bij de potentiële koper dus zal ik dit onderzoek niet zelf hoeven te doen. Wel heb ik, in mijn functie als marketing manager, onderzoek gedaan naar de koopkracht in mijn branche en heb ik gekeken hoe en waarom de consument het product heeft aangeschaft. Helaas heb ik een contract getekend met daarin een geheimhoudingsplicht, waardoor ik deze cijfers en feiten niet kan of mag laten inzien aan de potentiële koper. Maar door een aantal simpele en vooral logische feiten terug te laten komen in mijn concept, wat tevens tot een powerpoint presentatie is verwerkt, zal ik de potentiële koper hierover inlichten.

 

Omdat ik de tijd en de financiële middelen niet tot mijn beschikking heb, ben ik genoodzaakt om mijn concept te verkopen. Dit wil ik doen door contact te leggen met leveranciers van giftcards omdat zij de juiste ingangen hebben in de retailbranche. Via een vriend (categorie manager bij een bekend supermarktketen) kom ik aan gegevens van een aantal leveranciers.

 

Waarschijnlijk zal een potentiële koper een try out willen doen, maar door mijn eigen ervaring in de branche en door het onderzoek wat ik heb gedaan, ben ik ervan overtuigd dat dit concept zal werken. Mijn concept is tijdloos en zal vrijwel altijd kunnen blijven bestaan! Dat betekend dat de potentiële koper altijd zal verdienen aan dit concept.

 

Ik heb een geheimhoudingsverklaring laten opstellen en zal de potentiële koper deze laten ondertekenen voorafgaande mijn presentatie. Tijdens de presentaties zal ik hen een impressie geven van de website (al gerealiseerd) en de werkwijze ervan.

 

Nu kan een potentiële koper hier een flinke smak geld aan verdienen omdat het concept tijdloos (aantoonbare feiten en cijfers) is, maar zou ik ook een flinke smak geld kunnen vragen? Of moet ik dit gewoon hard spelen?

 

Heeft iemand een advies?

 

 

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Onlangs heb ik mijn idee laten vastleggen in een I-DEPOT en heb ik ook de bedrijfsnaam, domeinnaam (en varianten daarop) laten vastleggen.

Voor alles wat er in de wereld te koop is kun je in principe een cadeaukaart verzinnen. Daar hebben zich al talloze mensen over gebogen met als resultaat inmiddels een groot assortiment aan beschikbare kaarten. Volgens mij hebben marketeers in deze business eindeloos gebrainstormd over alle mogelijkheden en er een aantal - in hun ogen rendabele - uitgekozen om daadwerkelijk te implementeren. Dus hoe groot is de kans dat jouw kaart al ooit verzonnen is en om de een of andere reden (nog) niet op de markt gebracht? Wie weet zijn er zelfs wel meerdere i-DEPOT registraties van jouw idee.

 

Bestaat er eigenlijk wel zoiets als "ik heb een kapperscadeaukaart verzonnen en als i-DEPOT vastgelegd en nu mag niemand anders een kapperscadeaukaart op de markt brengen"? Op de site van het BBIE lees ik "Maar het i-DEPOT geeft u geen (intellectueel) eigendomsrecht en biedt dus ook geen bescherming."

Link naar reactie
  • 0

Onlangs heb ik mijn idee laten vastleggen in een I-DEPOT en heb ik ook de bedrijfsnaam, domeinnaam (en varianten daarop) laten vastleggen.

Voor alles wat er in de wereld te koop is kun je in principe een cadeaukaart verzinnen. Daar hebben zich al talloze mensen over gebogen met als resultaat inmiddels een groot assortiment aan beschikbare kaarten. Volgens mij hebben marketeers in deze business eindeloos gebrainstormd over alle mogelijkheden en er een aantal - in hun ogen rendabele - uitgekozen om daadwerkelijk te implementeren. Dus hoe groot is de kans dat jouw kaart al ooit verzonnen is en om de een of andere reden (nog) niet op de markt gebracht? Wie weet zijn er zelfs wel meerdere i-DEPOT registraties van jouw idee.

 

Bestaat er eigenlijk wel zoiets als "ik heb een kapperscadeaukaart verzonnen en als i-DEPOT vastgelegd en nu mag niemand anders een kapperscadeaukaart op de markt brengen"? Op de site van het BBIE staat ook duidelijk "Maar het i-DEPOT geeft u geen (intellectueel) eigendomsrecht en biedt dus ook geen bescherming."

 

Klopt, maar ik heb een bedrijfsnaam (KvK) en domeinnaam (en varianten) vastgelegd wat nog niet bestond. Maargoed, ik kan je garanderen dat het concept nog niet op de markt te vinden is. Daarom is het voor mij belangrijk dat ik snel stappen onderneem met het concept. Reden voor i-DEPOT registratie is alleen om eventuele conflicten te voorkomen omdat er geen eigendomsrecht op aan te vragen is.

Link naar reactie
  • 0

Ik ben al een handvol keren benaderd door uitgevers van cadeaukaarten, of ik ook niet hun kaart wil accepteren in mijn webwinkel. Dat ging niet om de minste namen; de meeste van deze kaarten liggen ook bij de bekende kiosken, platenzaken en supermarkten. Wat mij telkens tegen houdt zijn met name de forse kosten; zo'n transactie kost mij al snel 15% van het bedrag dat met die kaart betaald wordt. Dat is echt een onacceptabel percentage aan kosten voor een betaalmethode.

 

Daarom vindt nog geen van die kaarten een breed scala aan winkels dat ze accepteert. Kennelijk is een breed aanbod aan plaatsen waar de kaart zelf verkocht wordt het probleem niet. Het probleem is het vinden van winkels waar die kaart ingeleverd kan worden. Nu moet ik als winkel kennelijk telkens de rekening betalen om deze kaarten bestaansrecht te geven, maar dat wil ik als winkel helemaal niet.

 

Ik ben benieuwd waar jouw concept op verschilt met al die andere cadeaukaarten.

 

EDIT even een zin verduidelijkt.

Link naar reactie
  • 0

Ongeveer 7 jaar geleden heb ik een concept bedacht waar het concept van TS wel héél dicht tegen aanschurkt. Na wat proefballonnetjes bij mensen die er verstand van hebben, bleek het een uitstekend doordacht concept te zijn. Met o.a. een I-depot ben ik toen aan de bescherming van het idee gaan werken. Via vraag en Aanbod, alhier op HL, heb ik hulp gevraagd en leerde ik HL-lid IDBroker kennen. Samen hebben we het concept uitgewerkt en is het op zijn advies en met zijn hulp geoctrooieerd. We hadden ook goed nagedacht wat de beste opties waren: domweg proberen te verkopen, of het (eerst) aan een partij in licentie te geven tegen een bepaalde vergoeding. Dat het met I-depot, maar meer nog door octrooi beschermd is, maakt het voor partijen interessanter.

 

Samen hebben we een gelikte presentatie met bijbehorend prospectus opgezet en zijn op een gegeven moment op hoog niveau bij een grote bank binnen gekomen. Die bleek geïnteresseerd en wilde het graag in een aantal vestigingen als pilot invoeren. De afspraak was dat wij het concept zouden uitwerken naar een operationeel plan i.s.m. die bank. Die bank besloot later dezelfde week op het allerhoogste niveau om toch die andere grote bank te gaan kopen en dat alle andere projecten van tafel moesten, dus ook het onze... De rest is geschiedenis.

 

Bovenstaande geeft hopelijk een beetje beeld wat voor stappen je zou kunnen zetten om een goed concept over het voetlicht te krijgen, maar dat dit ook nog geen garanties biedt.

 

Succes en groet,

 

Hans

Succes & Groet, 

Hans (J.H.) van den Bergh MSc BEc

HL-Deelnemer en -Moderator I Social Designer I Consultant Communicatie -, Innovatie - en Marketing-Strategie I Ontwerpend Onderzoeker Gediplomeerd Specialist Arbeidsrecht  Bedrijfsidee? Toets het gratis: HIERMEE!

Link naar reactie
  • 0

Ik ben al een handvol keren benaderd door uitgevers van cadeaukaarten, of ik ook niet hun kaart wil accepteren in mijn webwinkel. Dat ging niet om de minste namen; de meeste van deze kaarten liggen ook bij de bekende kiosken, platenzaken en supermarkten. Wat mij telkens tegen houdt zijn met name de forse kosten; zo'n transactie kost mij al snel 15% van het bedrag dat met die kaart betaald wordt. Dat is echt een onacceptabel percentage aan kosten voor een betaalmethode.

 

Daarom vindt nog geen van die kaarten een breed scala aan winkels dat ze accepteert. Kennelijk is een breed aanbod aan plaatsen waar de kaart zelf verkocht wordt het probleem niet. Het probleem is het vinden van winkels waar die kaart ingeleverd kan worden. Nu moet ik als winkel kennelijk telkens de rekening betalen om deze kaarten bestaansrecht te geven, maar dat wil ik als winkel helemaal niet.

 

Ik ben benieuwd waar jouw concept op verschilt met al die andere cadeaukaarten.

 

EDIT even een zin verduidelijkt.

 

In mijn concept vraag ik weinig percentage (sterker nog, ik hoef er niet eens te verdienen aan de transactie, wellicht dat een potentiële koper dat wel wilt vragen), een deelnemer betaald jaarlijks een x-bedrag. Zoals eerder beschreven mag men dit zien als een extra marketingtool voor naamsbekendheid en een positieve boost in omzet. Ik vraag aan deelnamekosten geen duizenden euro's.

Link naar reactie
  • 0

Ik vraag aan deelnamekosten geen duizenden euro's.

 

Nee, je vraagt 10% van de omzet. En dan nog eens deelnamekosten. Hoe ga je Wouter (de potentiële acceptant) overtuigen dat-ie die kaart moet accepteren? Leiden Kabeltjekadokaarten tot meer omzet? Kan Wouter niet beter zelf Kabeltjekadokaarten of Kabeltjekortingskaarten uitgeven via verwante retailers? Dan steekt hij een deel van die 10% in eigen zak.

 

De acceptanten zijn cruciaal!

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 1

Vorige week had ik het idee om een IJssalon te beginnen, hier in het winkelcentrum. Volgens de Rabobank is er ruimte op de markt en de marges zijn erg goed. Nu er leegstand is leek me een goede huurprijs ook geen probleem. Bovendien zouden de ijskopers ook langs en in andere winkels gaan. Het ijs zou ik kunnen inkopen bij een ambachtelijke ijsmaker in een ander winkelcentrum met overcapaciteit. Prima idee dus. Maar wie krijg ik zo gek hier voor te betalen? Niemand, ben ik bang voor. En waarom niet? Omdat er te veel onzeker is (anderen kunnen het gemakkelijk kopiëren) en ondernemers niet graag betalen voor wat niet veel meer dan een "tip" is. Want altijd zal de vraag spelen waarom iets er nog niet is.

 

 

 

 

Link naar reactie
  • 0

Ik vraag aan deelnamekosten geen duizenden euro's.

 

Nee, je vraagt 10% van de omzet. En dan nog eens deelnamekosten. Hoe ga je Wouter (de potentiële acceptant) overtuigen dat-ie die kaart moet accepteren? Leiden Kabeltjekadokaarten tot meer omzet? Kan Wouter niet beter zelf Kabeltjekadokaarten of Kabeltjekortingskaarten uitgeven via verwante retailers? Dan steekt hij een deel van die 10% in eigen zak.

 

De acceptanten zijn cruciaal!

 

Best TwaBla,

 

Zoals eerder aangegeven waren het slechts voorbeelden. In het concept staat geen vast percentage opgesteld. Het wa slechts een indicatie, maar kan begrijpen dat een potentiële koper wel een marge vraagt.

 

Het concept is instapklaar mits je de tijd hebt om te investeren in productie en binnenhalen van acceptanten.

Link naar reactie
  • 0

Ik heb momenteel een goede functie en ben bang dat ik mijn focus daarop verlies wanneer ik zelf met mijn concept zal verdergaan.

 

Begrijpelijk. Kun je het niet anders organiseren? Partner in crime betrekken, zodat je de lasten kunt verdelen? Zou toch zonde zijn als je concept op de plank blijft liggen, of als iemand anders er succes mee gaat boeken... Er zijn genoeg mensen met (goede) ideeën. Helaas zijn er te weinig die ook durven te handelen. Jij bent al een eind op schot, dus ik zou zeggen: ga ermee door. In het ergste geval heb je er veel van geleerd!

Heeft u een briljant idee? Of wilt u uw organisatie versterken? Ik help u graag: http://www.vlemminxcompany.com

Link naar reactie
  • 0

Ongeveer 7 jaar geleden heb ik een concept bedacht waar het concept van TS wel héél dicht tegen aanschurkt. Na wat proefballonnetjes bij mensen die er verstand van hebben, bleek het een uitstekend doordacht concept te zijn. Met o.a. een I-depot ben ik toen aan de bescherming van het idee gaan werken. Via vraag en Aanbod, alhier op HL, heb ik hulp gevraagd en leerde ik HL-lid IDBroker kennen. Samen hebben we het concept uitgewerkt en is het op zijn advies en met zijn hulp geoctrooieerd. We hadden ook goed nagedacht wat de beste opties waren: domweg proberen te verkopen, of het (eerst) aan een partij in licentie te geven tegen een bepaalde vergoeding. Dat het met I-depot, maar meer nog door octrooi beschermd is, maakt het voor partijen interessanter.

 

Samen hebben we een gelikte presentatie met bijbehorend prospectus opgezet en zijn op een gegeven moment op hoog niveau bij een grote bank binnen gekomen. Die bleek geïnteresseerd en wilde het graag in een aantal vestigingen als pilot invoeren. De afspraak was dat wij het concept zouden uitwerken naar een operationeel plan i.s.m. die bank. Die bank besloot later dezelfde week op het allerhoogste niveau om toch die andere grote bank te gaan kopen en dat alle andere projecten van tafel moesten, dus ook het onze... De rest is geschiedenis.

 

Bovenstaande geeft hopelijk een beetje beeld wat voor stappen je zou kunnen zetten om een goed concept over het voetlicht te krijgen, maar dat dit ook nog geen garanties biedt.

 

Succes en groet,

 

Hans

 

Beste Hans,

 

Mag ik je bedanken voor jouw advies! Hier zal ik zeker iets mee doen!

Link naar reactie
  • 0

Ik heb momenteel een goede functie en ben bang dat ik mijn focus daarop verlies wanneer ik zelf met mijn concept zal verdergaan.

 

Begrijpelijk. Kun je het niet anders organiseren? Partner in crime betrekken, zodat je de lasten kunt verdelen? Zou toch zonde zijn als je concept op de plank blijft liggen, of als iemand anders er succes mee gaat boeken... Er zijn genoeg mensen met (goede) ideeën. Helaas zijn er te weinig die ook durven te handelen. Jij bent al een eind op schot, dus ik zou zeggen: ga ermee door. In het ergste geval heb je er veel van geleerd!

 

Beste Bas,

 

Ik zal eerst proberen het concept te verkopen. Mocht dat niet lukken dan zal ik op zoek gaan naar een investeerder en zelf alles zo goed mogelijk proberen te realiseren. Mocht dat niet lukken dan is een lening van de bank het laatste middel zijn dat ik zal aanvragen.

 

Er vanuitgaande dat dit concept zeker op de Nederlandse en/of Belgische markt een plaats verdiend!

Link naar reactie
  • 0

Als verkopen en investeerder aantrekken niet lukt zou de bank dan nog wel met een krediet over de brug komen? :-\

 

Denk dat na uitblijven van de eerste 2 opties je beter de conclusie kan trekken dat de markt er toch niet op zit te wachten. ;)

Link naar reactie
  • 0

Als verkopen en investeerder aantrekken niet lukt zou de bank dan nog wel met een krediet over de brug komen? :-\

 

Denk dat na uitblijven van de eerste 2 opties je beter de conclusie kan trekken dat de markt er toch niet op zit te wachten. ;)

 

Zit wat in, alleen zijn de kosten niet zo hoog. Zal geen lening van 10k nodig hebben oid.

Link naar reactie
  • 0
Zit wat in, alleen zijn de kosten niet zo hoog. Zal geen lening van 10k nodig hebben oid.

 

Voor 10k bij de bank aan kloppen heeft geen zin, kan je beter naar qredits gaan. Moet je alleen wel je plan gedetailleerd op tafel gooien. :P

 

Probeer het gewoon met FFF (Family, Friends en Fouls) en ga er parttime mee aan de slag. En zoals Twabla al aan geeft: probeer eerst de acceptanten over de streep te trekken. ;)

Link naar reactie
  • 0

Zit wat in, alleen zijn de kosten niet zo hoog. Zal geen lening van 10k nodig hebben oid.

 

Voor 10k bij de bank aan kloppen heeft geen zin, kan je beter naar qredits gaan. Moet je alleen wel je plan gedetailleerd op tafel gooien. :P

 

Probeer het gewoon met FFF (Family, Friends en Fouls) en ga er parttime mee aan de slag. En zoals Twabla al aan geeft: probeer eerst de acceptanten over de streep te trekken. ;)

 

Daar zit ook zeker een kern van waarheid in, alleen wil ik niet sturen ander ermee aan de haal gaat. Wel heb ik een geheimhoudingsverklaring laten opstellen. Dus zal ik in dat opzicht safe zitten lijkt me?!

Link naar reactie
  • 0

Beste Nikki,

 

Ik zit sinds 2007 in deze business. Mijn bedrijf verkoopt cadeaukaarten van kaartuitgevende organisaties bij diverse verkoopkanalen waaronder Primera. Wij krijgen zo'n twee tot drie keer per maand iemand op bezoek die "het licht heeft gezien" en een nieuwe kaart wil introduceren, zonder de markt echt te kennen. Voor mijn geldt dat ook een kant en klaar idee voor een gift card niet veel waard is omdat het in de markt zetten van het idee vele malen meer kost. Bij de verkoop van de gift card via fysieke verkoopkanalen moet een investering worden gedaan in techniek en voorraden maar daarnaast zal er fors in communicatie/promotie moeten worden geinvesteerd.

 

Ik moet eerlijk toegeven dat ook concepten waarvan wij hebben wisten dat ze er al waren toch nog succesvol zijn, dus dat zou je niet moeten tegenhouden. Mocht je verder nog advies willen hebben dan kun je me altijd bellen of mailen om een afspraak te maken, wellicht kan ik je ook aan mogelijke partners of geinteresseerden helpen.

 

Met vriendelijke groet.

John Maertens (GivaCard B.V.)

Link naar reactie
  • 0

Beste Nikki,

 

Ik zit sinds 2007 in deze business. Mijn bedrijf verkoopt cadeaukaarten van kaartuitgevende organisaties bij diverse verkoopkanalen waaronder Primera. Wij krijgen zo'n twee tot drie keer per maand iemand op bezoek die "het licht heeft gezien" en een nieuwe kaart wil introduceren, zonder de markt echt te kennen. Voor mijn geldt dat ook een kant en klaar idee voor een gift card niet veel waard is omdat het in de markt zetten van het idee vele malen meer kost. Bij de verkoop van de gift card via fysieke verkoopkanalen moet een investering worden gedaan in techniek en voorraden maar daarnaast zal er fors in communicatie/promotie moeten worden geinvesteerd.

 

Ik moet eerlijk toegeven dat ook concepten waarvan wij hebben wisten dat ze er al waren toch nog succesvol zijn, dus dat zou je niet moeten tegenhouden. Mocht je verder nog advies willen hebben dan kun je me altijd bellen of mailen om een afspraak te maken, wellicht kan ik je ook aan mogelijke partners of geinteresseerden helpen.

 

Met vriendelijke groet.

John Maertens (GivaCard B.V.)

 

Beste John,

 

allereerst wil ik je bedanken voor het advies wat je mij hebt gegeven. Onlangs heb ik een afspraak gehad met een leverancier en met een bedrijf wat zich inzet voor de transacties.

 

Het cirkeltje op zich is bijna rond, alleen is het nu zaak om acceptanten te vinden waarvan ik zeker ben dat zij in dit concept willen meegaan. Het zal hun onderneming gegarandeerd een positieve boost geven in naamsbekendheid en omzet. Alleen is het zo dat ik geen tijd heb om deze allen te benaderen. En ik weet dat ik er tijd voor vrij zou moeten maken om deze acceptanten "binnen te halen". Ik zou graag een korte presentatie geven wanneer ik een afspraak maak met deze acceptanten, maar zoals ik eerder heb gezegd wordt het lastig om op eigen houtje Nederland en België te bezoeken zonder dat ik "tijdelijk" enige vorm van inkomen binnenhaal.

 

Middels aqcuisitie is het absoluut mogelijk om afspraken te maken met acceptanten.....maar dan moet je er nog naartoe om een presentatie te houden omtrent het product.

Tijdens deze presentatie wil ik de acceptant graag uitleggen wat het concept inhoud. Wat de voordelen zijn van de acceptant (makkelijk winst maken, vergroten van de doelgroep en kostenbesparend), de werkwijze van het concept (en website) en de kosten. Er is, uit onderzoek gebleken, vraag naar dit concept in deze branche. Dit onderzoek heb ik middels enquetes gehouden.

 

Mocht er een potentïele koper zich aanbieden om met dit product de markt op te willen gaan, dan wil ik daar graag over onderhandelen. Via deze potentiële koper zal het een stuk makkelijker zijn om ervoor te zorgen dat dit product wordt opgenomen in het assortiment van de diverse verkooppunten. Zij hebben hun ervaringen.

 

Ik wil je graag bedanken voor je advies en wellicht zal ik nog een belletje plegen!

 

 

 

 

 

Link naar reactie
  • 0

 

 

en wellicht zal ik nog een belletje plegen!

 

 

Je vraagt hier adviezen om je idee te verkopen. Dan meld een serieus bedrijf met ervaring en kennis zich en geeft aan dat je mag bellen,mailen of zelfs een afspraak te maken.

 

En jij komt met bovenstaand antwoord? Heb het idee dat je idee alleen nog in je hoofd zit...Geen verdere uitwerking op papier.Klopt dat?

 

Danny

 

 

Link naar reactie
  • 0
maar zoals ik eerder heb gezegd wordt het lastig om op eigen houtje Nederland en België te bezoeken zonder dat ik "tijdelijk" enige vorm van inkomen binnenhaal.

 

Huh, je hebt toch een goede functie? Het lijkt wel koudwatervrees of misschien ben je gewoon geen ondernemer maar eerder onderzoeker. Je schrijft zelf dat het tijd is voor eenvoudige actie, maar het komt er niet van.

 

Al eens gedacht aan een aantal testmarktacceptanten?

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

 

 

en wellicht zal ik nog een belletje plegen!

 

 

Je vraagt hier adviezen om je idee te verkopen. Dan meld een serieus bedrijf met ervaring en kennis zich en geeft aan dat je mag bellen,mailen of zelfs een afspraak te maken.

 

En jij komt met bovenstaand antwoord? Heb het idee dat je idee alleen nog in je hoofd zit...Geen verdere uitwerking op papier.Klopt dat?

 

Danny

 

 

 

Beste Danny,

 

tot op heden is vrijwel alles op papier uitgewerkt, enkel nog bezig met de optimalisatie van de website. Ik geef geen halve presentatie, alles zal 100% in orde moeten zijn.

Link naar reactie
  • 0

maar zoals ik eerder heb gezegd wordt het lastig om op eigen houtje Nederland en België te bezoeken zonder dat ik "tijdelijk" enige vorm van inkomen binnenhaal.

 

Huh, je hebt toch een goede functie? Het lijkt wel koudwatervrees of misschien ben je gewoon geen ondernemer maar eerder onderzoeker. Je schrijft zelf dat het tijd is voor eenvoudige actie, maar het komt er niet van.

 

Groet,

 

Highio

 

Beste Highio,

 

op dit moment heb ik een goede functie, maar wanneer ik zelf het land door zal moeten om acceptanten binnen te halen (voor mijn eigen concept in dit geval) ben ik bang dat mijn huidige werkgever dat niet ziet zitten. Hij zal zeggen dat ik niet ben aangenomen om voor mezelf te werken.

 

En zonder werk/loon wordt het lastig om dit alles te kunnen realiseren. Vandaar dat ik dit concept liever verkoop EN/OF dat ik na verkoop betrokken nauw raak in het concept. Zodat ik mijn huidige functie toch kan opzeggen en dan toch betaald krijg voor deelname/inzet binnen dit concept.

 

Link naar reactie
  • 0
EN/OF dat ik na verkoop betrokken nauw raak in het concept. Zodat ik mijn huidige functie toch kan opzeggen en dan toch betaald krijg voor deelname/inzet binnen dit concept
.

 

je zoekt dus gewoon een nieuwe werkgever die je "tantième" vooraf al over maakt.? :-\

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 223 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.