Stel, ik ga producten via een website verkopen, maar ik doe dit wat anders dan normaal, ik maak er een veiling van. Mensen bieden, en diegene met het hoogste bod koopt het product.
Maar stel: iemand bied 100 euro hoger dan het een na hoogste bod, en hij zegt later: van ja, ik zat er wel 100 euro boven, ik koop het maar voor 20 euro meer. Kan ik hem dan verplichten om het wel voor het geboden bedrag te kopen?
Kan ik uberhaupt iemand verplichten tot aankoop na het geven het hoogste bod?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
old account
old account
Hallo,
Stel, ik ga producten via een website verkopen, maar ik doe dit wat anders dan normaal, ik maak er een veiling van. Mensen bieden, en diegene met het hoogste bod koopt het product.
Maar stel: iemand bied 100 euro hoger dan het een na hoogste bod, en hij zegt later: van ja, ik zat er wel 100 euro boven, ik koop het maar voor 20 euro meer. Kan ik hem dan verplichten om het wel voor het geboden bedrag te kopen?
Kan ik uberhaupt iemand verplichten tot aankoop na het geven het hoogste bod?
Jelmer.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/4160-veiling-en-verplichting/Aanbevolen berichten
1 antwoord op deze vraag