• 0

Wat vinden jullie van mijn website?

Omschrijving van je concept:

Ik ben sinds kort een eigen webdesign bureau gestart genaamd: (mod edit, naam op verzoek TS verwijderd). Nu heb ik ook mijn eigen website ontworpen en ik ben heel benieuwd wat jullie er van vinden. Graag hoor ik jullie mening! Positieve kritiek is altijd welkom.

 

w w w.m v i web de si gn.nl

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

Ik heb m'n eigen website ontworpen en via m'n website en social media, waar ik de enquete heb geplaatst, hoop ik reacties te krijgen waardoor ik de website verder kan ontwikkelen.

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Het lezen van jullie reacties en aan de hand van verbeterpunten de website verder omhoog tillen.

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

Het is spannend want jullie mening is mijn zorg!

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Ik hoop positieve kritiek te krijgen zodat ik m'n website verder kan ontwikkelen en zo m'n website gebruiksvriendelijker te maken.

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

Na een snel bezoek een paar opmerkingen:

 

a) Het menu " contact/algemene voorwaarden/partners " is enkel zichtbaar als je op een menu-item klikt. Het verschijnt dan even in beeld en verdwijnt weer.

 

b) De prijsstructuur is helemaal niet duidelijk. Wat krijg ik voor wat geld?

 

c) Ik vind nergens een contactformulier (maar misschien is het er wel maar valt het weg doordat je menu niet helemaal zichtbaar is.

=> Ik heb zelf de ervaring dat mensen veel sneller een contactformulier invullen dan bellen of mailen.

 

Positief vind ik het feit dat je echt zelf aan de slag bent gegaan en niet één of ander wp theme hebt aangepast zoals de meeste websesign bedrijven doen.

 

Veel succes alvast. Ik hoop wel dat je snel codeert want anders ga je met deze prijzen niet veel verdienen.

 

Link naar reactie
  • 0

Een paar opmerkingen na een eerste blik:

 

De tekst "Held van dit moment ..." in je banner is slecht leesbaar (en er mist een apostrof). Daarnaast vind ik deze tekst ook erg cryptisch. Mijn eerste gedachte was dat je een bepaalde website had verkozen tot "Held". Ik probeerde te klikken voor meer informatie, maar dat werkt niet.

 

In je visitekaartje staat je e-mailadres rechts wel erg strak tegen de rechterkant aan.

 

Als ik in je portfolio klik op de eerste template staat onderaan "Website template by templatemonster (punt) com". Wat is dan jouw bijdrage aan deze template? Als ik deze template weg wil klikken, gebruik ik het kruisje in de template, maar dat blijkt dus bij de template te horen. Dan moet ik wel even zoeken naar het "echte" kruisje helemaal rechts. Niet handig ...

 

Wat is je belangrijkste call-to-action? Ik krijg nu het gevoel dat je liever wilt dat ik je enquête invul dan dat ik een opdracht plaats.

 

Op je "Kosten" pagina gaat de "contact" link naar je homepage i.p.v. naar je contactpagina.

 

Loop je teksten nog even na, bijvoorbeeld op je diensten pagina "Meer klanten betekend betekent ..." en op je facebookpagina staat "Weidesignbedrijf".

Link naar reactie
  • 0

Menu bovenaan verspringt op een gekke manier ? Ik zie in een flits, contact, algemene voorwaarden en partners voorbij komen.

 

Hele vage URL's, waarschijnlijk vanwege SEO, maar een url als deze gaat nergens over, en dan zitten er nog spelfouten ook in:

 

l/werkwijze/orrientatiegesprek/offerteopstellen/goedkeuringofferte/uitvoeringproject/testfasewebsite/oplevering/websiteonderhoud/

 

Waarom is je eigen site niet responsive? Je zegt er zelf dit over: Daarom adviseren wij u om naast een professionele website ook een responsive design te nemen.

 

Veel afbeeldingen zijn lelijk en vervormd. Komt omdat je het plaatje niet echt geresized hebt,

 

Je portfolio bestaat uit templates gemaakt door anderen?

 

Spelfouten

 

Aardig wat werk nog te doen lijkt mij.

Think Twice | Systeem -/ netwerkbeheer | Cloud computing | Websites | Webshops (Opencart)

Vernieuwde webshop!: Hulpmiddelen voor ouderen

Link naar reactie
  • 0

Bedankt voor jullie reacties! De komende tijd zal ik veel tijd investeren in het verbeteren van mij website. Daarna zal ik hem hier nog een keer posten om te kijken wat jullie er dan van vinden en of er aanmerkingen etc. zijn.

 

Met vriendelijke groeten,

 

Boris

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    13 leden, 227 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.