• 0

WVJVM Made by me! Webshop

Omschrijving van je concept:

Wij hebben sinds een jaar een webshop voor de verkoop van hobbymaterialen. Omdat ik zelf dagelijks werk aan de webshop zie ik zelf dingen niet meer die misschien wel erg belangrijk zijn voor klanten.

Waar klanten bijvoorbeeld op af kunnen haken of wat er aantrekkelijk uitziet of juist heel onduidelijk.

 

Ik zou het fijn vinden als je eens op mijn webshop zou kunnen kijken. Als je voor het eerst op een webshop komt en je weet nog niet hoe het werkt is het goed om juist van een nieuwe bezoeker feedback te krijgen. Wij streven naar een duidelijke en aantrekkelijke website.

 

Op de webshop verkopen wij creatieve materialen en geven informatie over onze hobbywinkel.

Is het duidelijk hoe het bestellen en afrekenen gaat? Zien de producten duidelijk: tekst/foto's layout van de webshop etc.

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

Steeds aanvullen veranderen en verbeteren. Tips van klanten verwerkt. We zijn ook momenteel bezig met i-deal (ipv moneybookers) na een tip van een klant die niet wist dat je onder moneybookers ook kan betalen.

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Betere verkoop. Betere verhouding tussen bezoekers en bestellingen

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

We hebben sinds een paar maanden een nieuwe layout waar ook subcategorieen onder kunnen. Voorheen was dat niet mogelijk

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

tips. Dingen die opvallen zowel positief als negatief.

 

www.madebymewebshop.nl

 

Mod edit: titel aangepast en link vermeld

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

7 antwoorden op deze vraag

  • 0
Omdat ik zelf dagelijks werk aan de webshop zie ik zelf dingen niet meer die misschien wel erg belangrijk zijn voor klanten.

Deze site is wat mij betreft nog lang niet af. Eerlijk gezegd verbaas ik me over het feit dat je hiermee al een jaar online bent. Krijg je hier echt al bestellingen op binnen?

 

Ik zie bijvoorbeeld nog heel veel Engelse tekst, dat staat niet alleen heel rommelig, maar is vaak ook onduidelijk. Prijzen zijn "from", midden in een productbeschrijving schakel je over van Nederlands naar Engels, je hebt "related products", bij inschrijving voor de nieuwsbrief moet ik mijn "gender" invullen, en ook veel Engelse tekst in de winkelwagen.

 

Als ik op "Project 2" klik krijg ik op de pagina die volgt een aantal plaatjes die niet laden (rood kruisje). Bovendien gaan er plaatjes door de tekst heen. Ook op andere pagina's veel plaatjes die niet laden of door de tekst heen gaan.

 

Als ik in de winkelwagen je algemene voorwaarden wil bekijken (voordat ik accoord ga), krijg ik een leeg scherm.

 

Kortom, je hebt nog wel wat werk te doen ...

Link naar reactie
  • 0

Er moet iets mis zijn met je pc John want ik krijg gewoon alle plaatjes op m'n Mac te zien.

Andere browser ...

 

Ik vermoed dat jij op je Mac Safari gebruikt en dan ziet het er inderdaad aardig uit. De plaatjes bij de stappen zijn dan ca. 1,5 x 1,5 cm groot en de tekst staat er naast. Op mijn PC met IE zijn de plaatjes echter 12 x 12 cm en verdwijnt de bijbehorende tekst achter de plaatjes rechts. En ik krijg een rood kruisje bij het plaatje in stap 1. In Firefox heb ik hetzelfde probleem als in IE, maar wordt het eerste plaatje wel normaal getoond. In Google Chrome gaat het dan weer wel goed.

Link naar reactie
  • 0

Dank voor jullie reacties. De beheerder van de webshop is druk bezig met deze aanpassingen en is hiervan op de hoogte. Ik realiseer me dat ik te snel geweest met het plaatsen van deze blog. Het is beter dat te doen nadat we de webshop helemaal hebben aangepast.

Link naar reactie
  • 0

Om het geheel netjes te houden zou ik proberen de afbeeldingen (producten) allemaal even groot te maken.

Op bijvoorbeeld Sieraden maken --> onderdelen is de foto van Nietstiften langer dan de andere foto's.

Het is netter om de foto's allemaal gelijke hoogtes en breedtes te geven.

Jemm's Group.com // ScalaEurope.nl - PinUpparis.nl

Link naar reactie
  • 0

ik gebruik ook safari en ik ben je doelgroep ;-)

 

ik vind de site prettig, ik zie ook wel 'from' staan maar vergeef je dat onmiddellijk omdat ik een prachtig overzicht krijg bijv bij de kralen, iets wat vaak gedaan wordt met heel veel naar beneden scrollen of piepkleine plaatjes.

 

Bij mij is de shop mooi overzichtelijk (like!)

 

Als ik iets in de winkelwagen stop kan ik niet meteen afrekenen, dan sta ik even vreemd om me heen te kijken 'waar moet ik zijn? waar is de kassa', dan komen de verzendkosten later, tja joh ik ben nogal van de ongeduldige, mopper mopper, toch maar door klikken, dan moet ik een account aanmaken.

 

Tot ziens maar weer.... (1 afgehaakte klant)

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 113 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.