loading
Ga naar inhoud
Verkoper123
Verberg

Iets verkocht (vraagje)

vraag

Aangezien ik voor mijn verjaardag een Oakley kreeg maar niet de kleur was wat ik wou zette ik hem te koop op Kapaza, stuur hem op en krijg na ontvangst een mail terug dat het namaak is en ze wil dat ik het goed terug neem... en dat ze een klachten mail naar kapaza zou doen.. Kan dit zomaar van haar kant? Ik heb nooit gezegd dat hij echt was omdat er geen bonnetje bij had of iets dergelijks, maar wist ook niet dat hij nep was..

 

Kan dus iemand me zeggen of ze mij een soort van kan aanklagen?

 

Mvg

Link naar bericht
Delen op andere sites

1 antwoord op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
  • Waardeer dit antwoord

Beste Verkoper123,

 

Welkom op Higher Level!

 

Wij zijn een ondernemersforum. Jouw vraag is particulier en hoort dus niet op dit forum thuis.

De draad is gesloten en zal binnenkort verwijderd worden.

 

Mod groet,

 

Dennis


Financieel en fiscaal adviseur, ook op het vlak van werkgeverszaken en uitzendvraagstukken.

Deskundig en betrokken - cijfers moeten kloppen maar het draait altijd om de mens die de onderneming maakt.

 

http://www.dennisvandijk.com | info@dennisvandijk.com

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 65.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Wie is er online?

    Er zijn 15 leden online en 148 gasten

    Bekijk volledige lijst    
  • Ook interessant:

  • Ondernemersplein



NL

×

Cookies op HigherLevel.nl

Cookies zijn nodig om Higherlevel.nl goed te laten functioneren. Door het gebruik van HigherLevel.nl verklaar je onze voorwaarden te hebben gelezen en te accepteren.

 Meer informatie   Oké