• 0

Iets verkocht (vraagje)

Aangezien ik voor mijn verjaardag een Oakley kreeg maar niet de kleur was wat ik wou zette ik hem te koop op Kapaza, stuur hem op en krijg na ontvangst een mail terug dat het namaak is en ze wil dat ik het goed terug neem... en dat ze een klachten mail naar kapaza zou doen.. Kan dit zomaar van haar kant? Ik heb nooit gezegd dat hij echt was omdat er geen bonnetje bij had of iets dergelijks, maar wist ook niet dat hij nep was..

 

Kan dus iemand me zeggen of ze mij een soort van kan aanklagen?

 

Mvg

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

  • 0

Beste Verkoper123,

 

Welkom op Higher Level!

 

Wij zijn een ondernemersforum. Jouw vraag is particulier en hoort dus niet op dit forum thuis.

De draad is gesloten en zal binnenkort verwijderd worden.

 

Mod groet,

 

Dennis

Financieel en fiscaal adviseur, ook op het vlak van werkgeverszaken en uitzendvraagstukken.

Deskundig en betrokken - cijfers moeten kloppen maar het draait altijd om de mens die de onderneming maakt.

 

http://www.dennisvandijk.com | info@dennisvandijk.com

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 113 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.