screenshot bewerken met verbeteringen zonder photoshop

Aanbevolen berichten

Op elke Mac zit tegenwoordig standaard gratis Voorvertoning om heel simpel screenshots te maken en allerlei soorten plaatjes te bewerken. Kun je ook teksten en pijltjes mee in plaatjes zetten. Gebruik ik dagelijks.

Ondernemer achter dé lesmethode ondernemerschap voor het MBO www.isondernemenietsvoorjou.nl

Daarnaast die van www.calimeromarketing.nl en www.ondernemersfacts.nl

Link naar reactie

Op elke Mac zit tegenwoordig standaard gratis Voorvertoning om heel simpel screenshots te maken en allerlei soorten plaatjes te bewerken. Kun je ook teksten en pijltjes mee in plaatjes zetten. Gebruik ik dagelijks.

 

Kijk hier heb ik ook wat aan! Net zo makkelijk als snagit maar direct te gebruiken op de manier hoe ik het doe!

 

Thanks!

 

Link naar reactie

Met een verticale en horizontale lijn is ook elk punt op een scherm aan te duiden. Voorgestelde verbetering tonen en dan omschrijven werkt vaak ook beter dan het knelpunt aanwijzen. Infographics zijn arbeidsintensief zonder de juiste tools. ;)

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie

Gelukkig heeft Happy Feet de juiste tool al een tijdje, maar wist hij alleen niet dat hij hem had. 8) (verbaas me er vaker over hoeveel Macgebruikers Voorvertoning niet kennen)

 

Ik selecteer op mijn scherm gewoon alleen hetgeen ik interessant vind of nodig heb en maak daar een plaatje van. Waarom zou je het hele scherm printen en dan tijd stoppen in strepen of pijltjes waar het om gaat, als je ook alleen hetgeen kunt selecteren dat je nodig hebt?

 

 

Ondernemer achter dé lesmethode ondernemerschap voor het MBO www.isondernemenietsvoorjou.nl

Daarnaast die van www.calimeromarketing.nl en www.ondernemersfacts.nl

Link naar reactie

Gelukkig heeft Happy Feet de juiste tool al een tijdje, maar wist hij alleen niet dat hij hem had. 8) (verbaas me er vaker over hoeveel Macgebruikers Voorvertoning niet kennen)

 

Ik selecteer op mijn scherm gewoon alleen hetgeen ik interessant vind of nodig heb en maak daar een plaatje van. Waarom zou je het hele scherm printen en dan tijd stoppen in strepen of pijltjes waar het om gaat, als je ook alleen hetgeen kunt selecteren dat je nodig hebt?

 

 

 

kende voorvertoning wel en het geselceteerde printscreen maken is ook top! dacht alleen dat voorvertoning alleen een ''viewer'' was.

Link naar reactie

Als je eens op zoek bent naar een fotobewerkingsprogramma, welke zich kan met meten met Photoshop, maar je wilt geen Photoshop prijs betalen, kijk dan eens naar Paint Shop Pro van Corel. Die kost maar 7 tientjes (incl btw) en is zijn geld dubbel en dwars waard. Ik gebruik het al jaren en al andere tools ten spijt, deze vind ik veruit het beste en het handigste en om eerlijk te zijn bevalt PSP me ook beter dan Photoshop.

 

http://www.corel.com/corel/product/index.jsp?pid=prod4900067

Zelfstandige loonslaaf

Link naar reactie

Ah, je had het knopje 'Extra's' nog niet ontdekt.

Tja, de naam Voorvertoning dekt natuurlijk ook niet echt de lading van een gratis soort van mini-Photoshop. Moet iemand de mannen bij Appel misschien eens op attenderen.

Ondernemer achter dé lesmethode ondernemerschap voor het MBO www.isondernemenietsvoorjou.nl

Daarnaast die van www.calimeromarketing.nl en www.ondernemersfacts.nl

Link naar reactie

Voorvertoning is ideaal voor het samenvoegen en splitsen van PDF's (je mag ook JPG e.d. invoegen), volgorde veranderen etc etc. Een lijntje trekken of een pijl en een opmerking plaatsen gaat ook nog, maar je kunt er b.v. geen technische tekeningen mee maken. Je kunt ook beperkt je foto's bewerken, scherper maken en kleuren aanpassen. Erg veel eigenlijk voor een gtayis programma waar je b.v. Acrobat R mee te kakken zet.

Link naar reactie

Als je eens op zoek bent naar een fotobewerkingsprogramma, welke zich kan met meten met Photoshop, maar je wilt geen Photoshop prijs betalen, kijk dan eens naar Paint Shop Pro van Corel. Die kost maar 7 tientjes (incl btw) en is zijn geld dubbel en dwars waard. Ik gebruik het al jaren en al andere tools ten spijt, deze vind ik veruit het beste en het handigste en om eerlijk te zijn bevalt PSP me ook beter dan Photoshop.

 

http://www.corel.com/corel/product/index.jsp?pid=prod4900067

 

Photoshop Elements is ook een prima en goedkoop alternatief en zal voor de meeste mensen voldoen.

Think Twice | Systeem -/ netwerkbeheer | Cloud computing | Websites | Webshops (Opencart)

Vernieuwde webshop!: Hulpmiddelen voor ouderen

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 231 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.