• 0

Comm.v. of toch niet?

Hallo

 

Ik ben sinds vandaag lid hier en zit met de volgende vraag. Beter gezegd mijn vader en ik zitten met de volgende vraag:

Ik ben minderjarig (15, dit najaar 16) en gebeten door online zakendoen. Nu wil ik wel alles in het wit doen zodat mijn ouders geen last krijgen met de belastingen. Mijn vader wil mij hierin steunen. Wij wonen in België en dachten zelf, na wat gelezen te hebben op websites van de overheid, aan een comm.v. Is dit een goedekeuze en is het mogelijk (aangezien ik minderjarig ben)? Moeten wij ons wagen aan een buitenlands vennootschap (bijvoorbeeld ltd) aangezien alle inkomsten via websites komen? Graag hulp.

Groeten,

 

Arne

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0

Arne,

 

Welkom op HigherLevel! Leuk om zo'n jonge ondernemer op ons forum erbij te hebben.

 

Er is wel een probleem: we zijn een Nederlands forum. Dat betekent geeszins dat je hier niet welkom bent, noch dat we je niet kunnen helpen met vrgen over jouw bedrijf of bedrijfsvoering, wel betekent het dat de leden hier in het algemeen niet zo thuis zijn in het Belgisch federaal of Vlaams gewestelijk recht. Het is dus geluk hebben hier iemand te treffen die je met dit soort vragen vrder kan helpen. Maar ik heb vreemder gezien, dus wanhoop niet ;D

 

Mijn advies: zet deze vraag vooral ook uit op Vlaamse fora die jou verder kunnen helpen. En mocht het antwoord niet van dit orum komen dan zou het leuk, nforatief en waardevol zijn als je ons hier op de hoogte houdt van jouw bevindingen!

 

Succes!

Financieel en fiscaal adviseur, ook op het vlak van werkgeverszaken en uitzendvraagstukken.

Deskundig en betrokken - cijfers moeten kloppen maar het draait altijd om de mens die de onderneming maakt.

 

http://www.dennisvandijk.com | info@dennisvandijk.com

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 242 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.