• 0

Samenwerking event

Ik werd 1 van deze dagen benadert via de Facebook pagina van 1 van mijn producten die ik aanbied door iemand die een event gaat organiseren waar zo'n 800 man aanwezig zou zijn.

 

Het product dat ik onder andere aanbied is namelijk een Braziliaanse frisdrank. De organisator wou dus dit drankje dan ook in zijn concept gieten en een samenwerking met mij aangaan voor dat event.

 

Probleem is - ik heb hier geen ervaring mee. Ik run nu namelijk een webshop met een beperkte stock. Als restaurants/particulieren bij mij bestellen dan koop ik dat aantal pakketten in lever ik dat gewoon af en word ik gelijk betaald bij levering/afhaling.

 

In dit geval heb ik geen zicht hoeveel de afname zal zijn op die dag. Ik wil namelijk met niet teveel stock zitten daar het drank is met een vervaldatum op.

 

Ik wil hier heel graag mee samenwerken omwille van de omvang van publiek dat er aanwezig zal zijn alsook de gratis promo dat ik kan doen die dag.

 

Graag tips hoe ik dit best kan aanpakken. Voorschot vragen en achteraf het surplus laten bij betalen ofzo?

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

  • 0

Hoe ziet jullie samenwerking er uit? Huurt hij jou in en bied jij de mensen een gratis drankje of ga je daar staan je drank te verkopen?

 

Ik ken wel een koffiebar die op events staat en die laat zich vaak inhuren en maakt dan een deal voor het aantal koppen koffie dat die schenkt. Jij zou dus bij samenwerkingsvorm 1 kunnen aangeven: ik deel 800 drankjes uit voor zoveel euro. dan weet je precies wat je mee moet nemen en wat je er aan verdient.

 

Zit je meer bij vorm 2 dan moet je inschatten hoeveel mensen er daadwerkelijk een drankje gaan kopen. er zijn 800 man. Hoe lang zijn die er? 1 uur, 1 hele dag? Als je daar meer van weet kun je gericht berekenen en een voorraad inslaan.

Het is denk ik wel een goede kans dus ik zou niet te krampachtig zijn. Misschien moet je 20 drankjes weggooien maar haal je er veel meer opdrachten uit...

www.8D-games.nl Serious Games, Gamercials & Apps

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 202 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.