• 0

Wat is dit?: nummer 1

Iedere week een plaatje van een gepatenteerde rare uitvinding!

 

Aan jullie de vraag wat dit is!

 

De oplossing geef ik bij plaatsing van de nieuwe vinding!

 

Kanban

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

14 antwoorden op deze vraag

  • 0

Decorum,

 

je zat er heel dicht bij. Helaas geen boekenbon.

 

Het is een peuterhulpje.

Voor mensen die nagelbijten én er genoegen in scheppen zichzelf zo af en toe te verwennen met een pulkje, kan het laten doorgroeien van één enkele nagel (meestal die van de pink of wijsvinger) tot vervelende situaties leiden.

De liefhebber word altijd direct herkend en met name op de feestjes in het Gooi, waar de camera van Joop van Tellingen nooit ver weg is, kan dit al gauw tot ongewenste publiciteit leiden.

De peuterhulp is er in een pink- én in een wijsvingeruitvoering en kan zowel door links als rechtshandigen gebruikt worden.

 

Ruiling alleen mét kassabon, binnen 8 dagen, mits de verpakking niet verbroken is.

 

Big.

 

 

Link naar reactie
  • 0

Klinkt erg overtuigend BIG maar het is niet goed!

 

Om even op de vraag van decorum terug te komen: Ja dit zijn gepatenteerde vindingen!!!!!!

 

Kanban

Link naar reactie
  • 0

Hi die Kanban, hoe verzint ie het.

Het kan echt van alles zijn. Maar leuk is het.

Er zit een borsteltje op de vingertop, maar waarom er aan die duim een spanner zit ????

Ik denk dat het een hulpmiddeltje bij een productieproc es is. Bijv. het verwerken van glad textiel.

Of nee, joh, het is een hulpmiddel bij het bestuiven van planten.

 

Genoeg!

 

Groeten Pieter

 

 

Live Life Lovingly and Grow!!

Link naar reactie
  • 0

In the interest of cheating.

 

Ik had een aantal jaren terug gehoord dat Compaq een searchengine had ontwikkeld waarin je images met elkaar kon vergelijken. Ik kan het kreng echter niet vinden, dus hier nog maar eens een wilde gooi:

 

Het is een mini dumble voor de extensor indicis, je wijsvinger spier als ik het goed heb. Sommige mensen kicken op het bouwen van spíeren als biceps en triceps, dit is een apparaat voor vingerfetishisten die graag een gespierde wijsvinger willen showen op het strand in griekenland...

HL-er van het eerste uur (& proud of it)

follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema

fuk spelvouten

Link naar reactie
  • 0

Bovenstaande illustratie is de

 

Vinger-tandenborstel Patentnr. 5,875,513* / Issued 1999

 

Het voordeel van deze manier van tandenpoetsen is dat je zelf goed voelt waar de gevoelige plaatsen in je mond nog schoner kunnen! Je zou denken dat de tandpasta, water en slijm je mouw in loopt tijdens het poetsen maar ook daar is aan gedacht. Als je goed naar de illustratie kijkt zie je dat er een randje is geplaats wat dit tegengaat. De duimverbinding houdt de borstel op de vinger!!!!!

 

Niemand heeft het geraden.....maar goed het was de eerste in een reeks. Nieuwe kansen deze week. Doe maar weer een gooi hieronder:

 

Kaban

Link naar reactie
  • 0
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Als ik de uitvinder had geweest, had ik er zeker een constructie van een spuugzakje bij gedaan. Met mijn (eigen) vinger in mijn mond moet ik toch echt denken aan ..... te heftig uitgaangsnaggie met drank en spijs die er nog even uitmoet voor het slapen gaan (ook tussen de tanden).

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 256 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.