• 0

Ervaringen met Power Internet

Van de week werd ik gebeld door het bedrijf Powerinternet. Of ik interesse had in een Google Places vermelding. Ik vertelde dat ik al samenwerkte met een bedrijf dat dit voor mij doet. Ik doe namelijk in renovatiewerken en vond het de hoogste tijd worden om een website op te zetten. Ik ben twee weken geleden langsgeweest bij dit bedrijf en we hebben samen mijn mogelijkheden bekeken en een opzet voor mijn website gemaakt.

 

Nu zei Powerinternet dat het bedrijf waar ik mee samenwerk de grootste oplichters van Nederland zijn. Daarnaast beweerde de Powerinternetmedewerker dat het bedrijf waarbij ik net een website heb besteld helemaal geen websites maakt. Vreemd dat ik net een designvoorstel in mijn mailaccount heb ontvangen. De meneer aan de telefoon wilde samen met mij wel even op Google kijken. Tik de bedrijfsnaam maar eens in op Google”, zei hij. En inderdaad, als je dat doet krijg je een klacht over mijn hostingbedrijf. Uit 2003. Waarop maar liefst vijf keer is gereageerd...

 

Ik vond het al vreemd omdat ik er net was geweest en juist een heel goed gevoel bij dit bedrijf had. Toen ik wees op de datum en het aantal berichten in het forum zei de Powerinternetmeneer dat er wel meer klachten over dit bedrijf waren (hoewel hij mij die niet kon tonen op dat moment). Het kwam er op neer dat ik veel beter met Powerinternet in zee kon gaan.

 

Uiteraard heb ik direct mijn hostingbedrijf gebeld om te vertellen dat dit bedrijf duidelijk probeert om nieuwe klanten weg te stelen door ze van oplichterij te beschuldigen.

 

Raak dus niet in paniek als je door Powerinternet wordt gebeld. Zij vertellen leugens over bedrijven.

Hebben anderen hier ook ervaring mee?

 

Met vriendelijke groet,

 

Wesley de Winter

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik wil graag reageren op dit bericht omdat ik nu een slechte ervaring heb met Power internet.

Ik had een contactperson en daar was ik tevreden over omdat hij regelmatig contact opnam met mij en hij mij in ieder geval de indruk gaf dat er iets gedaan werd met mijn site. Hij was iets voor mij aan het uitzoeken, maar ik kreeg maar geen antwoord. Ik mailde en kreeg geen antwoord. Omdat ik het steeds weer vergat, bleef het liggen. Ik wacht op antwoord en dan zakt het weg als je dit niet krijgt. Op een gegeven moment wordt er wel met mij contact opgenomen en toen bleek mijn contactpersoon weg. Was ij nooit verteld. Er werd duister over gedaan. Ik had intussen mijn vertrouwen verloren, dus we spraken over vervolg en ik gaf aan dat ik het nog 1 jaar wilde proberen. Ik had google maps en een vindbaarheid voor google ranking als dienstverlening. Beiden ruim €400,- per jaar. Toen ik dus een rekening van ruim €800,- kreeg dacht ik dat dit beiden diensten waren. Maar toen kreeg ik een aanmaning van een rekening van €450,- Ik contact opgenomen, dat ik het niet begreep. Zij kon er niks mee, is van de administratie. Ik zou teruggebeld worden en dit duurt ook weer langere tijd. Ik kreeg de baas. Hij zegt dat ik een contract voor drie jaar aangegaan ben en dat ik dat moet betalen (die ruim €800) en ook die andere rekening van €450,- nog moest betalen. Ik vroeg hem om het zo te laten omdat ik aangegeven heb dat ik mijn vertrouwen kwijt ben en ik dit jaar wil aankijken hoe het gaat. Ik vroeg hem om het dus zo te laten, ik heb immers al die 800 betaald. En zij hadden mijn mails niet beantwoord etc. Maar hij bleef voet bij stuk houden en zei dat hij bandopnames heeft waarop staat dat ik een driejarig contract heb toegezegd. Ik ben me nooit bewust geweest van bandopnames is mij ook niet verteld. Maar wilde de bandopnames dan zelf horen. Want ik weet alleen maar dat ik wilde stoppen met hen. Dat kon niet meer,(ik was net een paar weken te laat geloof ik), dus wilde ik zeker niet meer dan nog 1 jaar proberen met hen.

Vervolgens liep het gesprek heel vervelend, ik werd zo boos dat ik de hoorn op de haak heb gegooid. De bandopnames heb ik nog niet ontvangen. Want daar zit ik dan op te wachten. Maar wel heb ik vandaag van indruk justitia een rekening in mijn mailbox waar mij gevraagd wordt voor de 13e februari ruim €500,- wordt te betalen. Klant is koning! Mar niet heus. Het is toch niet te geloven, dat dienstverleners op een dergelijke manier met hun klanten, met mij, omgaan!

Nooit mee in zee gaan dus. Dom Dom Dom, want wat doen ze voor dit geld?????

Link naar reactie
  • 0

 

Al contact gehad met het Fraudemeldpunt? We praten nu over Power Internet (los geschreven) en Indruk Justitia? Of toch Intrum Justitita? Zie ook Tros Radar en Vara Kassa.

 

Het goede nieuws is dat er gevangenisstraffen en hoge boete opgelegd kunnen worden aan acquisitiefraudeurs. Medio februari wordt de eerste uitspraak verwacht.

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

Inderdaad Intrum Justitia.

En Power internet is de organisatie die zorgen voor de vindbaarheid van mijn site op internet. En met de directeur daarvan heb ik gesproken en kon ik niet tot een overeenstemming komen. Hij wil dat ik voor een driejarig contract taal terwijl ik iets anders afgesproken heb met een medewerker en zegt dat hij het op band heeft, maar stuurt me de bandopname niet. Kan ook niet, want ik heb nooit een akkoord gegeven voor een driejarig contract. En alleen noodgedwongen voor 1 jaar, omdat ik niet duidelijk genoeg op tijd heb opgezegd.

Link naar reactie
  • 0

Helaas kruiste mijn pad ook die van power internet, zij struinen internet af op zoek naar website's waarvan zij vermoeden dat deze zijn gemaakt door internet analfabeten zeg maar, zo ook bij mij.

 

Dit bedrijf begint dan als een pitbull die een bot ziet op dat bedrijf te jagen, en doet daarbij overkomen alsof zij superieur zijn op het gebied van website's, landingspagina's en Google adwords campagnes, en uiteraard deugt er niks van de dingen die je zelf gedaan hebt.

Mij hadden ze meerdere malen gebeld en verteld dat zij op dat moment 100% Google partner waren, vertrouwende dat ik met een professioneel bedrijf te maken had, immers 100% Google partner ben je niet zomaar dacht ik, ben ik met dit bedrijf in zee gegaan, ze maakten voor mij een website, 3 landingspagina's en hebben 2 maanden mijn Google adwords campagne verzorgt. Totaal kosten plaatje een kleine €. 10.000,- ( waarvan ik € 7111,06 betaald heb, en volgens powerinternet nog €2937,39. moet betalen ).

 

Echter kwamen de problemen toen het een en ander totaal niet zo verliep zoals mij telkens is voorgespiegeld, en ik erachter kwam dat zij helemaal geen 100% Google partner waren, toen ik powerinternet hierop aansprak kon ik alleen maar te horen krijgen dat ik een slechte betaler was en dat het vooral niet aan powerinternet ligt.

Wel kreeg ik via een mail te horen dat het diegene speet dat zijn collega's mij op misleidende manier als klant hadden binnen gehaald, maar dat ik vooral moest blijven door betalen,

Op mijn website stonden meerdere type fouten en daar heb ik ze meerdere malen op aangesproken, dit antwoord kreeg ik vandaag binnen:

 

"Voordat er teksten geplaatst worden, zal hier een spellingscontrole overheen zijn gegaan. Sommige spelfouten blijven misschien achter, maar gelukkig is fouten maken menselijk, zoals we ook kunnen terugzien op uw factuur en in deze mail, bijvoorbeeld"

 

Deze tekst zegt alles over de professionaliteit van dit bedrijf,

Ook heb ik meerdere malen gevraagd waar de zogenaamde onderhoudskosten voor staan, hier rekenen zij €. 1200,00 voor ( 1 x website en 3 x landingspagina's ), maar tot op heden geen duidelijk antwoord, nee alleen dat het 4 x per jaar gebeurt, oke maar wat gebeurt er dan????

 

Ook staat er een pagina half af, maar word niet afgemaakt omdat ik slecht van betalen ben volgens hun, dus heb ik meerdere keren gevraagd om deze pagina met computer taal te verwijderen, aangezien dit alleen maar schade brengt als er wel toevallig bezoekers komen op mijn site, maar dat schijnt ook niet te kunnen.

 

mijn site is offline geweest, heb ik aangegeven en dit was vandaag het antwoord.

"Wat ik kan terugvinden over het offline zijn van de website, is dat dit omstreeks 04 januari 2016 is geweest. Deze dag viel op een maandag, nadat wij een week dicht waren in verband met de kerst en oud en nieuw. Excuus dat wij tijdens de feestdagen ons niet bezig hebben gehouden met uw website".

Tja ik heb toch nergens kunnen lezen dat internet het op feestdagen niet doet,

 

Ik heb powerinternet meerdere malen geattendeerd op forums van kassa en radar, dit was vandaag hun antwoord.

"Wat betreft het terecht komen van Power Internet bij Radar en Kassa!, deze berichten zijn eenzijdige berichten van klanten, geplaatst op een openbaar forum. Power Internet distantieert zich verder van deze berichten".

Je hoopt toch dat een bedrijf leert van dit soort forums , maar helaas de werkelijkheid ligt anders.

 

Ik heb powerinternet een factuur gestuurd wegens schade veroorzaakt door powerinternet, en kreeg vandaag deze reactie erop:

"Wij gaan niet akkoord met de factuur zoals u deze heeft gefactureerd. Sterker nog, wij zullen een aangifte doen wegens oplichting, wegens het verzenden van spookfacturen.

Graag wil ik u verzoeken het bedrag zoals in de mail van de datum 4 maart 2016 te voldoen. Bij uitblijven van de betaling binnen 5 werkdagen, ga ik ervan uit dat wij niet uit deze zaak zullen komen en zal ik deze zaak ook indienen bij de rechtbank te Alkmaar".

 

Dus zal het wel een gerechtsgang gaan worden, en hoop eigenlijk dat er meerdere bedrijven op deze manier worden behandeld door deze zogenaamde internet cowboy's.

Ik vind het eigenlijk best wel vreemd dat een bedrijf zoals powerinternet al meerdere jaren op dit soort forums schijnt voor te komen , maar ze nog steeds hun praktijken op dezelfde manier kunnen voort zetten.

Heeft u ook dit soort ervaringen met dit bedrijf dan hoor ik dit graag via mijn mail j.a.gulien@kpnmail.nl , misschien kunnen gezamenlijke stappen iets teweeg brengen bij dit bedrijf, aangezien de lijst gedupeerde duidelijk alleen maar langer aan het worden is.

Link naar reactie
  • 0

Totaal kosten plaatje een kleine €. 10.000,- (waarvan ik € 7111,06 betaald heb, en volgens powerinternet nog €2937,39. moet betalen).

Dit walmt van de wanprestatie.

 

Kun je een link plaatsen naar je website, zodat de professionaliteit van dat werk eens bekeken kan worden. Sinds wanneer is die online? En wanneer kwam de overeenkost tot stand? Is het werk mondeling overeengekomen (telefoon) of is er een schriftelijke weerslag (email)?

 

Misschien weet iemand wat de mogelijkheden zijn om geld terug te eisen als wanprestatie aangetoond kan worden...

 

 

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0
Kun je een link plaatsen naar je website, zodat de professionaliteit van dat werk eens bekeken kan worden.
Die website is relatief makkelijk te vinden. Dus een link heb ik al toegevoegd. De naam hoeft niet genoemd te worden, zodat dit forum je zoekresultaten niet negatief beïnvloedt.

 

Visueel valt het reuze mee, waarschijnlijk omdat een standaard template is gebruikt. De structuur is nogal chaotisch. En de tekst is erg slordig. Zo zwabbert er ergens een link naar deze pagina die als productoverzicht zou moeten werken. Ik kom vijf landingspagina's tegen, waarvan er slechts drie op de index staan. Daar zijn muizen en ratten samengevoegd, met een link naar de muizenpagina. De kakkerlakken leven in onzichtbare hoekjes.

 

Het is een zootje!

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

Hierbij de ontbrekende informatie:

 

De website is begin 2015 online gezet, en de landingspagina's in de maand Juli 2015, de landingspagina's zijn www.overlastvanwespen.nl , www.overlastvanmuizen.nl en rattenbestrijdingnederland.nl .

Ik heb €. 905,08 per landingspagina betaald.

 

De overeenkomsten zijn telefonisch gedaan, maar ik heb nooit iets van een overeenkomst ontvangen, alleen facturen.

 

Power internet zou mijn Google adwords campagne voeren in de maanden December 2015, Januari 2016, Februari 2016 en Maart 2016, hiervoor hadden we afgesproken om €. 1000,- per maand aan klikken uit te geven, ik ontving een factuur van €. 6500,- voor deze 4 maanden.

Na 2 maanden heb ik de Google adwords campagnes laten stoppen en ben het zelf gaan doen, met gratis ondersteuning van Google Nederland, en werkt prima.

Het merkwaardige is dat ik Google adwords nu zelf doe en uitkom op €. 700,- per maand.

 

Het antwoord van power internet naar hun Google partnerschap luidde als volgt:

 

"U geeft aan dat u misleid bent door mijn collega's, gezien zij hebben aangegeven dat wij Google partner zijn. Echter heeft u geen moment eerder contact opgenomen met Google omtrent het Google partnerschap, noch heeft u er onderzoek naar gedaan, Momenteel is het zo dat wij trotse Google partner zijn!".

 

Oftewel met andere woorden: ik had eerst maar onderzoek moeten plegen of de werkwijze van power internet wel klopte, merkwaardige manier van zaken doen lijkt mij, Althans als mijn klanten eerst moeten onderzoeken of mijn werkwijze wel correct is, dan stop ik meteen.

 

Ik hoop dat deze aanvullende informatie antwoorden heeft gegeven omtrent de vragen.

 

 

Link naar reactie
  • 0

Als advies zou ik alle correspondentie uitprinten en met deze stapel papier onder de arm naar een open spreekuur van een advocaat gaan. Ik vind de prestatie en (al te informele) communicatie niet sterk overkomen en de dienst duurbetaald.

 

De landingspagina's zijn zelfs amateuristisch van opzet te noemen met een lage grafische kwaliteit, maar allicht functioneren deze wel. Daar hebben we hier geen inzage in. De derde wekt de indruk dat je landelijke diensten aanbiedt, maar elder lees ik dat het werkgebied veel centraler in NL ligt.

 

Voor de links aan het einde van de pagina's koop jij niks, terwijl jouw enige contactmogelijkheid vermelding van een 06-nummer is. Typisch dat niet voor deeplinks gekozen wordt bij doorverwijzing van de 'landingspagina's' naar de bedrijfssite.

 

Je bent zelf overigens geen houder van de landingspagina's.

 

Jouw eigen vestigingsplaats met bijna 200.000 inwoners en flinke bedrijvigheid wordt bij constatering niet getarget.

 

Je zou zelf met enige inspanning meer op Facebook en LinkedIn kunnen doen.

 

Je zou zelf als expert sturend moeten zijn in de inzet van advertentiebudgetten over de seizoenen. Dat doen jonge internet marketeers je niet zo maar na.

 

Bij constatering scoor je werkelijk slecht in zoekmachines op een aantal relevante, willekeurige zoekopdrachten. Heeft Power Internet een zoekwoordenanalyse gemaakt?

 

Is de factuur van € 6.500,-- voldoende onderbouwd en gespecificeerd naar advertentiekosten?

 

Weekendgroet,

 

Highio

 

 

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

Wel kreeg ik via een mail te horen dat het diegene speet dat zijn collega's mij op misleidende manier als klant hadden binnen gehaald, maar dat ik vooral moest blijven door betalen,

 

Op mijn website stonden meerdere type fouten en daar heb ik ze meerdere malen op aangesproken, dit antwoord kreeg ik vandaag binnen: "Voordat er teksten geplaatst worden, zal hier een spellingscontrole overheen zijn gegaan. Sommige spelfouten blijven misschien achter, maar gelukkig is fouten maken menselijk, zoals we ook kunnen terugzien op uw factuur en in deze mail, bijvoorbeeld"

Dan heb je inmiddels zwart op wit dat je misleid bent en dat er fouten zijn gemaakt.

 

Een voorbeeld van de rommel. Er zijn vijf pagina's per groep ongedierte:

- muizen

- ratten

- kakkerlakken

- wespen

- spinnen

 

Op de foto-banier zijn er slechts drie gebruikt. Klik ik op muizen, dan krijg ik een 404. Onder de foto-banier zie ik nog pictogrammen. Klik ik daar op muizen/ratten dan kom ik ook op een niet-bestaande pagina. Klik ik op de kakkerlak dan kom ik weer op een andere indexpagina. Op deze pagina zijn muizen en ratten één categorie, maar leidt de link naar de muizenpagina.

 

De verantwoordelijke webdesigner was de weg compleet kwijt.

 

Ook het Nederlands is bedroevend slecht. Dit is een testimonial van een Meubel Keten. Die zouden ze als dictee in het lager onderwijs kunnen gebruiken! Overigens is de omschrijving in je logo ook niet correct (hoofdletters) dus misschien hebben de site-bouwers gebruik gemaakt van aangeleverde teksten met aangeleverde fouten. Stank voor dankzei de bouwer!

 

Ratten in het magazijn is voor ons een ramp. Ze knagen aan onze houten en zelfs plastick meubels. Dankzei Hunt ongedierte bestrijding blijven ze nu buiten.

 

Van de foto's moet je maar hopen dat er geen auteursrechten op berusten.

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

De teksten zijn door power internet gemaakt, maar ach het woord "dankzei"valt nog mee als je "ratten" met één "t" schrijft.

 

Langzaam begin ik ook te begrijpen waarom er weinig actie plaats vind wanneer er wel bezoekers op mijn website komen, mijn contact formulier is nog niet één keer ingevuld, begrijpelijk met al de aangegeven onduidelijkheden.

Mijn dank is dan ook groot aangezien ik op deze manier een duidelijk beeld krijg van alle misstanden aangaande mijn site en landingspagina's.

 

 

Link naar reactie
  • 0

Met een vordering van nog eens drieduizend euro in je nek, bovenop een slordige zevenduizend euro al besteed aan zulk prutswerk is het wel de moeite waard om eens met een advocaat te praten. Misschien kan iemand je aan een adres helpen van een advocaat die wanprestatie wil aanpakken. Zorg wel dat je screenshots (of een pdf) maakt van de huidige site.

 

 

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

Power internet claimt nu dat zij 100% Google partner zouden zijn, althans dat heb ik in de ontvangen mail staan.

 

Heb ik de voorwaarden opgezocht van Google naar haar partners toe en kwam dit hierop tegen:

 

Verboden praktijken

Valse, misleidende of onrealistische claims

 

We willen dat adverteerders weloverwogen beslissingen kunnen nemen over samenwerken met een externe partner. Dit betekent dat u een oprechte en eerlijke beschrijving moet geven van uw bedrijf, de services, de kosten voor deze services en de resultaten die de adverteerders mogen verwachten. Maak geen valse, misleidende of onrealistische claims.

 

Voorbeelden:

 

Claimen van een speciale relatie met Google.

Claimen dat u een topplaatsing op Google kunt garanderen.

Claimen dat advertenties altijd op Google Zoeken worden weergeven.

Aanbieden van gratis Google-producten als betaalde producten.

Verkeerde voorstelling van zaken met betrekking tot het berekenen van de kosten voor AdWords.

Aanbieden van een onbeperkt aantal klikken.

Intimiderend, misleidend of onbetrouwbaar gedrag

 

Adverteerders moeten van derden dezelfde goede service ontvangen als wanneer ze rechtstreeks met Google zouden werken. Gebruik dus geen intimiderende, misleidende of onbetrouwbare tactieken voor potentiële of bestaande klanten.

 

Voorbeelden:

 

Herhaaldelijk ongevraagd opbellen van potentiële klanten.

Adverteerders onder druk zetten om zich aan te melden of bij uw bureau te blijven.

Anderen de Google-certificeringsexamens namens u laten afleggen.

Phishing.

Aanbieden van AdWords-vouchers tegen betaling.

 

Dus dat word maandag meteen maar ff bellen met Google vrees ik.

Link naar reactie
  • 0
Power internet claimt nu dat zij 100% Google partner zouden zijn, althans dat heb ik in de ontvangen mail staan.

Ze hebben één of twee gecertificeerde mensen, maar Google (certificatie) heeft niet zoveel met deze prestatie te maken. Je zou je positie moeten (laten) bepalen door een juridisch en technisch expert. Jouw probleem is dat het werk of de dienstverlening op basis van mondelinge afspraken aangevangen is.

 

Heb je bezoekersstatistieken van de landingspagina's en bedrijfssite? En in aanvulling van wat TwaBla adviseert, kun je de pagina's van je huidige website ook als bewijs opslaan. Leg dat maar eens achter de aanpassingen die op jouw aanwijzingen verricht zijn.

 

Als je negen honderd EURO voor een landingspagina in deze vorm betaalt, zou die zich na ruim een half jaar wel terugverdiend mogen hebben. En ik gok dat dat drie keer bepaald niet het geval is. Conclusie kan dan alleen zijn dat deze landingspagina's hun gefactureerde of betaalde kosten niet waard zijn.

 

Je hebt € 10.000,-- te betalen voor in totaal 18 pagina's met rammelende structuur, dito inhoud en een beetje registratie- en hostingkosten. Dat is meer dan 500 EURO per pagina, een bedrag waarvoor ook Nederlandse partijen eerder complete websites van deze omvang met een hogere kwaliteit realiseren. Het is werkelijk jammer dat je daar zover in mee bent gegaan.

 

Groet,

 

Highio

 

 

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

De teksten zijn door power internet gemaakt, maar ach het woord "dankzei"valt nog mee als je "ratten" met één "t" schrijft.

 

Langzaam begin ik ook te begrijpen waarom er weinig actie plaats vind wanneer er wel bezoekers op mijn website komen, mijn contact formulier is nog niet één keer ingevuld, begrijpelijk met al de aangegeven onduidelijkheden.

Mijn dank is dan ook groot aangezien ik op deze manier een duidelijk beeld krijg van alle misstanden aangaande mijn site en landingspagina's.

 

 

 

Logisch.

Inmiddels denkt men bij gebrekkige spelling aan 'Nigeriaanse scammails'. Met andere woorden: zulke spelfouten laten jouw site onbetrouwbaar overkomen.

Hun reactie dat je zelf ook spelfouten maakt is natuurlijk van den dolle: je betaalt hen oa voor goede teksten. Dan mag een hogere mate van nauwkeurigheid van verwacht worden dan in jouw eigen emails.

 

'Zelfs' ik ( ;) ) maak wel eens spelfouten in een video. Meestal pik ik die er zelf uit voordat er iets gepubliceerd wordt, maar als ik er op gewezen wordt door de opdrachtgever of iemand anders reageer ik toch in de trend van: "Shit! Dat is niet zou slim van mij. Ik maak het direct in orde." ipv: 'Shit heppens. Keik naar je ijge speling.' :p

 

 

Ik vind het een treurige situatie waar je in zit.

Volg Highio's advies en zoek hulp.

Succes!

BrokxMedia - Videoproducties & -marketing

Boeiende Bedrijfsfilms, Animaties & Livestreams

 

Link naar reactie
  • 0
Dus dat word maandag meteen maar ff bellen met Google vrees ik.
Dat gaat jou niet helpen. Die tijd kun je beter besteden aan overleg met een advocaat.

 

"Is mijn webbouwer aansprakelijk voor schade omdat mijn site niet werkt?"

 

Rechtswinkel over wanprestatie en websites

 

Rechtszaak over wanprestatie, ontbinding contract en schadevergoeding.

 

Collega-ondernemer in Almere zoekt advocaat.

 

 

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0
Dus dat word maandag meteen maar ff bellen met Google vrees ik.
Dat gaat jou niet helpen. Die tijd kun je beter besteden aan overleg met een advocaat.

Beste Jeroen, vervelende situatie waar je in terecht bent gekomen.

Ik ben het niet helemaal eens dat het zinloos is om Google te wijzen op de slechte dienstverlening door 'Power Internet'.

En het mooie is dat Google daar ook een speciaal formulier voor heeft waar je alles op kunt aangeven.

Dat lijkt me toch de eerste stap die je moet nemen als je ontevreden bent. Succes ermee.

Nooit had ik het oude tuinhuis moeten verlaten

Link naar reactie
  • 0

Ik ben het niet helemaal eens dat het zinloos is om Google te wijzen op de slechte dienstverlening door 'Power Internet'. En het mooie is dat Google daar ook een speciaal formulier voor heeft waar je alles op kunt aangeven. Dat lijkt me toch de eerste stap die je moet nemen als je ontevreden bent. Succes ermee.

En wat levert dat op dan Abel?

 

 

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

In mijn bovenstaande reactie 'vergeet' ik beheers- en advertentiekosten mee te rekenen. Voor de sitebouw en campagne heb je één partij ingehuurd en deze zou kunnen (moeten) weten dat je op deze basis niet efficiënt en effectief kunt adverteren en converteren.

 

Beschik je over een goede specificatie of uitsplitsing van kosten op facturen? En heeft de twee maanden campagne omzet opgeleverd? Dat lijkt me voor beoordeling zeer relevant!

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

Er zijn al een aantal keer (plannen voor) squads geweest. Iemand zin om een help-gedupeerde-snel-aan-nieuwe-site-squad te starten? Eenvoudige site, onder andere domeinnaam kan morgen in de lucht zijn wat mij betreft. Dan levert dat geld wat je aan adwords uitgeeft nog wat op.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    10 leden, 263 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.