• 0

#TwitterTaart want @BDstarters is 1 jaar!

In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Ondernemer, bedankt voor al je vragen en opmerkingen! Een jaar service verlenen via social media heeft de Belastingdienst veel opgeleverd. We leren de actuele vraagstukken van de ondernemer steeds beter kennen, we zien het aantal volgers op Twitter gestaag toenemen en door ons laatste column op Higherlevel.nl over btw-schulden hebben veel ondernemers actie ondernomen en hun zaak op orde gebracht.

 

Enkele cijfers

 

Door onze social media service op Twitter, YouTube, Higherlevel.nl, Hallo! en GoeieVraag! hebben we:

- 50 verbetertips van ondernemers doorgevoerd op onze website

- Ruim 250 reacties gegeven op communities

- Bijna 1800 antwoorden gegeven via @BDstarters

 

De tips en aandachtspunten die we twitteren, vinden veel ondernemers relevant: we hebben bijna 3300 volgers en onze tweets worden gemiddeld 5 of 6 keer geretweet.

 

bd1.png

 

Wat vind jij er nu van?

 

Afgelopen jaar hebben we ons team steeds verbeterd en getraind, onze stijl aangescherpt en onze service langzaam uitgebreid van alleen starters naar ook langer bestaande ondernemers. Maar hoe vind jij dat we het doen? En hoe kunnen we jou als ondernemer beter helpen bij je belastingzaken?

 

#TwitterTaart

 

We willen jou als lid van Higherlevel.nl bedanken voor je opmerkingen, vragen en (indien je ons ook volgt) retweets het afgelopen jaar. Daarom trakteren we op taart: een virtuele #TwitterTaart. Taart is bedoeld om te delen. Twitter deze afbeelding daarom naar (startende) ondernemers die jij kent en van wie je vindt dat zij/hij een taart verdient. Met het ronddelen hopen we met het vieren van onze verjaardag nog meer volgers te krijgen om onze slagkracht en service verder te vergroten.

 

bd2.png

 

Zoals ze in Eindhoven zeggen: smakelijk!

 

Vriendelijke groet,

Wilma - Webcareteam Belastingdienst

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

Suggestie: veel instellingen en grote ondernemingen vinden het lastig om op fora actief te zijn. Ze doen aan webcare en willen onderdeel zijn van de conversatie, maar treffen daar soms vijandigheid en sarcasme aan. Ook hier op HL. Dan moet je als webcare team stug volhouden (geduld, dikke huid ontwikkelen, positief blijven, niet meteen 'happen') en waarschijnlijk ook intern je positie verduidelijken (en steun krijgen), lijkt me.

 

Dat levert namelijk wat op. Je kan vragen beantwoorden, beleid verduidelijken en misschien zelfs begrip en zelfs sympathie kweken. Je kan bovendien leren van de dialoog, als je goed filtert. En misschien is het ook een kwestie van tijd, dat fora moeten wennen aan de deelname van 'grote gesprekspartners' die vanwege hun organisatorisch gewicht niet meteen elke vraag kunnen beantwoorden en elke kritiek weerleggen.

 

Zou je die ervaring in de toekomst eens willen delen? Bijvoorbeeld in een column. Hoe gaat BD daar mee om? Wat kunnen andere grote instelingen daar van leren? Wat leren jullie van andere instellingen en grote ondernemingen?

 

Voor nu: proficiat!

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 120 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.