Waar kan ik nou 'mobiel ondernemen'?

Aanbevolen berichten

Sinds een paar dagen heb ik een laptop en wil ik graag ook buitenshuis werken. Vooral met dit mooie weer!

Het lijkt me leuk als er een plek is waar meerdere ondernemers zitten ... of in ieder geval niet gek gekeken word als je in je eentje met een laptop zit.

 

Iemand hier ervaring mee? Wat zijn goede plekken (binnen/buiten)?

 

Omgeving Tilburg.

 

Link naar reactie

Elk terras met wifi is geschikt.

Of gewoon lekker op het strand of park.

 

Hier zie je heel veel starters die gewoon bij een cafe zitten, 2 colaatjes per uur en je hebt een kantoor voor omgerekend 3 euro per uur

En je zit lekker op een gezellig terras 8)

logo & grafisch design

Link naar reactie

Heb je wat aan dit overzicht?

 

Yup, thanks ;)

 

Elk terras met wifi is geschikt.

Of gewoon lekker op het strand of park.

 

Hier zie je heel veel starters die gewoon bij een cafe zitten, 2 colaatjes per uur en je hebt een kantoor voor omgerekend 3 euro per uur

En je zit lekker op een gezellig terras 8)

 

Hmm, als ik hier in het centrum kijk zie ik eigenlijk nooit mensen alleen met laptop op terrasje zitten, zijn toch voornamelijk stelletjes of groepen. Buiten het centrum kom je al snel in parken en bossen met veel kinderen en honden.

 

Maar ik zal eens goed zoeken, er zijn vast genoeg cafe's / hotels oid die ik over het hoofd zie.

 

Link naar reactie

Sinds een paar dagen heb ik een laptop en wil ik graag ook buitenshuis werken. Vooral met dit mooie weer!

Het lijkt me leuk als er een plek is waar meerdere ondernemers zitten ... of in ieder geval niet gek gekeken word als je in je eentje met een laptop zit.

 

Iemand hier ervaring mee? Wat zijn goede plekken (binnen/buiten)?

 

Omgeving Tilburg.

 

Wegrestaurants kunnen ook nog wel eens een aardige zijn - bijvoorbeeld de van der Valk in vianen. Zeker als het terras open is zit je daar goed, en niemand die er iets van zal zeggen als je daar aan een laptopje zit te werken. Wellicht zit de helft te wachten op een afspraak oid, maar opvallen doet het in ieder geval niet.

 

In de buurt van tilburg zou ik het zo 123 niet weten, maar daar zitten vast vergelijkbare gelegenheden.

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 195 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.