• 0

(*) Hoe kom ik als startend ondernemer aan startkapitaal

Hallo allemaal,

 

ik wil starten met een eigen onderneming, maar heb daarvoor het budget niet.

Mijn vraag is eigenlijk of iemand weet waar ik aan een startkapitaal kan komen, heb geen enkel inkomen op dit moment.

Tips ideeën altijd welkom ik heb geen enkel ervaring hiermee.

 

Met vriendelijke groet,

André Meer.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Ga eerst eens investeren in een tevreden klantenbestand en netwerk waar je een goed portfolio uit kan halen.

 

Juist omdat dat niet lukt was ik van plan om over te gaan naar plan B 'Google Ads'.

 

Maar nu ik je reactie lees is dat ook geen goed optie, denk ik nu dan.

SEO lijkt een heel goed optie maar snap de werking ervan niet.

 

Wat is nog voor mij een ander optie ?

 

 

Als webontwikkelaar moet tevreden klanten niet 'plan A' zijn maar het plan. Mijn ervaring is dat het in die branche toch vooral van je relaties en netwerk moet komen. Als jij goede dingen doet komen de klanten vanzelf. Met adwords en online adverteren op website ontwikkeling ga je waarschijnlijk veel geld uitgeven en geen conversies(klanten) halen.

 

Een tip om te starten:

Kijk eens rond voor kennissen en relaties in de buurt die toe zijn aan een nieuwe website (bijvoorbeeld een auto-handelaar). Bouw die website voor een scherpe prijs, je hoeft hier niets op te verdienen omdat je een referentie wil. Vertel dat ook tegen die klant. Zoek vervolgens vergelijkbare ondernemingen in de buurt en benader die met je referentie op zak. Je bent nu a) bekend met de problematiek en wensen rond dat type onderneming en b) kan je wellicht zaken hergebruiken waardoor de ontwikkeling de 2e keer efficiënter kan. Als je zo een aantal klanten hebt gehad komen die overige branches ook wel. Die autodealer heeft weer een accountant, een schoonmaker en nog meer relaties.

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 273 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.