• 0

Telefonisch nieuwe prospects krijgen.

Beste forumleden,

 

Sinds enige tijd heb ik het idee om een kleinschalig contactcenter op te zetten.

Nu ben ik erg benieuwd of dit voor bedrijven interessant kan zijn,

 

Ik wil kleine opdrachten aannemen van ondernemers, die mij een dag(deel) in kunnen huren.

Mijn doel is om samen met de klant de branche/ belbestand te bepalen waarin hij klanten wil genereren.

 

bijvoorbeeld een webdesigner wil extra klanten. De webdesigner huurt mij in om een lijst van bijvoorbeeld 100 adressen van startende ondernemers te bellen. Ik probeer de prospect te interesseren voor de diensten van de webdesigner en probeer een afspraak voor de webdesigner in te plannen en/of een email adres te achterhalen waar een email vanuit de webdesigner naartoe kan (uiteraard alleen naar geïnteresseerde bedrijven)

 

Aan het einde van de beldag krijgt de webdesigner van mij het bestand waaruit ik heb gebeld inclusief de status (geïnteresseerde of niet geïnteresseerde prospects)

Vervolgens kan de webdesigner naar aanleidingen van dat bestand kiezen of hij later nog een beldag wil afnemen.

 

Kort samengevat: het bedrijf krijgt een lijst met prospects die gebeld zijn (deze kan hij evt later zelf benaderen, of dit weer door mij laten nabellen)

 

Momenteel werk ik voor een bedrijf waar ik elke week een dag werk verricht, deze is zeer te spreken over mijn dienst. Maar toch wil ik graag weten hoe jullie hierover denken.

Daarnaast ben ik ook geïnteresseerd wat ik voor deze dienst over zouden kunnen vragen als dag/uurtarief.

 

Ik denk dat het voor bedrijven die b2b new business willen genereren dit interessanter is dan een advertentie plaatsen die vaak veel kost maar weinig resultaat oplevert.

 

Graag jullie reacties!

 

Bedank alvast

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0
Daarnaast ben ik ook geïnteresseerd wat ik voor deze dienst over zouden kunnen vragen als dag/uurtarief.

 

Ik wil niet op uurbasis betalen voor telefonische acquisitie, ik wil wel betalen voor resultaat , m.a.w. een prospect die ook echt interessant is en een concrete behoefte heeft.

 

Dus geen vage afspraken meer waarbij de prospect eigenlijk niet weet wat jouw opdrachtgever komt doen en de prospect de afspraak eigenlijk alleen heeft gemaakt omdat nee zegggen over de telefoon te moeilijk voor ze was.

 

Al eerder op dit forum besproken: een belbureau dat dusdanig overtuigd is van zijn/haar eigen kwaliteit dat er kan worden afgerekend op resultaat ipv inspanning voorspel ik een goede toekomst.

 

 

 

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie
  • 0

Ik vraag me af of dit "kleinschalig" wel lonend is. Je hebt namelijk bij het bellen naar eenmanszaken, maatschappen en VoFs te maken met de kosten van een check tegen het bel-me-niet register.

 

Ik weet niet hoe je dat nu doet bij die ene klant, maar het lijkt me wel iets om even uit te zoeken.

Link naar reactie
  • 0

Daarnaast ben ik ook geïnteresseerd wat ik voor deze dienst over zouden kunnen vragen als dag/uurtarief.

 

Ik wil niet op uurbasis betalen voor telefonische acquisitie, ik wil wel betalen voor resultaat , m.a.w. een prospect die ook echt interessant is en een concrete behoefte heeft.

 

Dus geen vage afspraken meer waarbij de prospect eigenlijk niet weet wat jouw opdrachtgever komt doen en de prospect de afspraak eigenlijk alleen heeft gemaakt omdat nee zegggen over de telefoon te moeilijk voor ze was.

 

Al eerder op dit forum besproken: een belbureau dat dusdanig overtuigd is van zijn/haar eigen kwaliteit dat er kan worden afgerekend op resultaat ipv inspanning voorspel ik een goede toekomst.

 

 

Ik kan niet anders zeggen dan dat ik het volledig ben met Norbert.

 

Je huidige verdienmodel is identiek aan die van callcenters die al xx jaar bestaan. Waarom zou je het niet anders gaan doen? Voor x % van gerealiseerde omzet mag je van mij vanmiddag nog aan de gang ;)

Bezig met ontwikkeling incasso 2.0. Lanceerdatum: Medio Q1 2014!

Link naar reactie
  • 0

Allereerst bedankt voor de reacties!

 

@ Norbert. Werken op basis van no cure no pay begin ik niet aan. Ik denk dat er genoeg ondernemers zijn die graag een lijst met prospects ontvangen die al voor ze gebeld zijn. Daarnaast is het lastig voor mij om te controleren of er naderhand een of meerdere orders uit voortvloeien.

 

@ John. Ik koop adressen in via een organisatie die op voorhand controleert of de bedrijven in het bel-mij-niet register staan.

Daarnaast zijn er genoeg BV's in Nederland die benadert kunnen worden.

 

@ jamie. Identiek als andere callcenters? Kan je een voorbeeld noemen van een callcenter die ééndags opdrachten aanneemt?

 

Ik heb zelf gewekt bij oa een uitgeverij waar advertenties werden verkocht aan bedrijven voor diverse b2b media. Hier verkocht ik advertenties voor 300 tot 500 euro die nauwelijks ( of niets) wat opleverde.

Ik denk dat deze doelgroep dit bedrag beter aan een bedrijf als bovenstaande beschreven kan besteden dan aan een advertentie.

Link naar reactie
  • 0

Allereerst bedankt voor de reacties!

 

 

@ jamie. Identiek als andere callcenters? Kan je een voorbeeld noemen van een callcenter die ééndags opdrachten aanneemt?

 

 

Heb de naam even niet paraat maar heb wel eens met een partij om de tafel gezeten die ik voor een zelf te bepalen hoeveelheid uren in kon uren.

 

Edit: Het schiet me net te binnen. Het was "Callcenter Vox!"

Bezig met ontwikkeling incasso 2.0. Lanceerdatum: Medio Q1 2014!

Link naar reactie
  • 0
@ Norbert. Werken op basis van no cure no pay begin ik niet aan.

Die definitie is al "glas half leeg". Draai het om: cure and pay, klinkt véél positiever ;)

 

Ik denk dat er genoeg ondernemers zijn die graag een lijst met prospects ontvangen die al voor ze gebeld zijn.

Maar dat is de doelgroep die al bediend wordt door zoveel partijen.... en als ze net zo als ik reageren dan hebben ze zich al 1 2 of 3 keer aan die steen gestoten en is het eens (of 2, 3 keer) maar nooit weer...

 

Daarnaast is het lastig voor mij om te controleren of er naderhand een of meerdere orders uit voortvloeien.

Daar valt altijd wel een modus voor te vinden. Het is nu voor een klant niet te controleren of jouw uren wel effectief zijn besteed. Aantal gemaakte afspraken zegt weinig, de kwaliteit kan zwaar tegenvallen (en heeft dat tot op heden altijd gedaan, begin ik dus niet meer aan!)

Kwestie van wie wil het risico lopen en wie wil waar voor betalen. Zo als ik al aangaf: ik wil betalen als jij het risico loopt.

 

Maar goed, dat is slechts mijn mening. Maar wellicht nog een keertje interessant voor een bedrijf/ persoon die die aanpak wel aandurft

 

Kan je een voorbeeld noemen van een callcenter die ééndags opdrachten aanneemt?

Alle (3) partijen waar ik tot nu toe mee werkte, werkten op basis van ééndags opdrachten, met daarna de mogelijkheid tot verlenging

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie
  • 0

Allereerst bedankt voor de reacties!

 

@ Norbert. Werken op basis van no cure no pay begin ik niet aan. Ik denk dat er genoeg ondernemers zijn die graag een lijst met prospects ontvangen die al voor ze gebeld zijn. Daarnaast is het lastig voor mij om te controleren of er naderhand een of meerdere orders uit voortvloeien.

 

En als ik het omdraai? Voor een ondernemer is het lastig vooraf te controleren of er kwaliteit geleverd gaat worden.

 

Ben je overtuigd van jouw kunnen? Zoja, ga dan op zoek naar een nieuw verdienmodel. Ik denk dat er een gigantische markt is als je goed bent in je vak en je je verdienmodel aanpast.

Bezig met ontwikkeling incasso 2.0. Lanceerdatum: Medio Q1 2014!

Link naar reactie
  • 0

@ Jamie. Ik ben heel zeker van de kwaliteit die ik ga leveren.

Ik werk nu partime in een commerciële organisatie, en daarnaast voor een bedrijf wat mij af en toe inhuurt.

Regelmatig word ik gevraagd of ik voor bedrijven wil werken die ik spreek. Niet omdat ik afspraken doordouw maar omdat ik opzoek ga naar pijnpunten en dan meedenk over een mogelijke oplossing. (oftewel een leuk gesprek voeren en gunning creëerden)

 

Zoals eerder aangegeven heb ik ook gewerkt voor een uitgeverij waar ik advertenties als warme broodjes verkocht tegen belachelijke hoge tarieven.

Daarom weet ik zeker dat ik mijn dienst aan bedrijven kan verkopen. Waarom

Zou ik dan op basis van no cure no pay gaan werken?

Een bedrijf krijgt bv voor € 250 een lijst met bedrijven waarvan een gedeelte een mail wil ontvangen en een aantal een afspraak wil.

 

En omdat ik weet dat ik goed ben in telefonische acquisitie en daardoor resultaat kan laten zien aan mijn opdrachtgevers. Weet ik dat zij mij vaker zullen inhuren.

 

Ik begin een relatie met een klant onder het mom; niet geprobeerd is zonde. Adverteren is duurder dan mij inhuren ;)

Link naar reactie
  • 0

@ Norbert. wellicht dat ik dan veel meer kan verdienen, maar ik hoef geen mega loon te hebben. Ik vind het prettig als ik vooraf weet waar ik aan toe ben.

 

@ John . Ik weet zeker dat ik mijn dienst kan verkopen.

Ben benieuwd hoe personen als u hierover denken. om te beoordelen of (Kleinere) bedrijven deze optie om nieuwe klanten te genereren al overdacht hebben. En wat hun motivatie is om hiermee te beginnen of juist niet.

Mijn taak is het om mensen te interesseren en in te laten zien dan het voor hen een succes kan zijn.

En daarom vind ik het prettig om hier te lezen hoe erover gedacht wordt en wat bedrijven hier aan uit willen geven.

 

Daarom; alvast bedankt voor jullie kritische reacties!

Link naar reactie
  • 0
@ Norbert. wellicht dat ik dan veel meer kan verdienen, maar ik hoef geen mega loon te hebben. Ik vind het prettig als ik vooraf weet waar ik aan toe ben.

 

Hahahaha, dat laatste is nu exact mijn argument als afnemer ;D. Ik wil graag zaken doen met ondernemers die vooral zelf risico willen of durven lopen. Maar goed, ik ga deze discussie staken, let's agree to disagree on this one...

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie
  • 0

Beste tggb,

 

Ik kan tientallen bureaus opnoemen die hetzelfde bieden als jij met hetzelfde verhaal: "Wij zijn overtuigd van onze kwaliteit... etc..."

 

Jij stelt dat jij zeker weet dat je jouw dienst gaat verkopen, ik zou zeggen: "Doe dat dan!" In aanvulling op o.a. Norbert geef ik je nog één tip: draai het denkmodel voor verdiensten om en pas het aan op basis van jouw concrete ervaring.

 

Gebruik dan voor de verwerving van jouw opdrachten de volgende (100:25:4:1) vuistregel als vertrekpunt:

100 (goed uitgevoerde!) telefoontjes levert ± 25 belangstellenden op voor meer informatie, daar stuur je informatie naartoe, daarop nabellen levert 4 afspraken op, uit die 4 afspraken komt één verkoop voort.

 

Aan jou is het nu om hier een rekensommetje op los te laten hoeveel uur werk jij eraan besteedt en wat je daarmee wilt verdienen en de berekening op basis van ervaring aan te passen. Je kunt deze ervaring dan gebruiken om je klanten goed voor te rekenen wat het hen kost om via jou afspraken bij hot prospects te genereren. Dus: aan de bak!

 

Succes en groet,

 

Hans

Succes & Groet, 

Hans (J.H.) van den Bergh MSc BEc

HL-Deelnemer en -Moderator I Social Designer I Consultant Communicatie -, Innovatie - en Marketing-Strategie I Ontwerpend Onderzoeker Gediplomeerd Specialist Arbeidsrecht  Bedrijfsidee? Toets het gratis: HIERMEE!

Link naar reactie
  • 0

Ik denk dat je enkel succes kan maken als je een nieuw verdienmodel gaat gebruiken. Ook wij worden wekelijks overvallen met beloftes dat men voor ons kan bellen en afspraken kan regelen, echter moeten wij als klant hiervoor eerst veel investeren alvorens er een afspraak uit komt. Ik denk dat op het moment dat je een vergoeding in rekening brengt op het binnen halen van de eindklant voor jouw klant dit voor beide partijen veel interessanter is, en dan is er eindelijk een ander model betreft telefonische acquisitie.

Link naar reactie
  • 0

@ Norbert. Je hebt zeker een punt. Echter ben ik van mening dat bedrijven ook advertenties kopen waar niets uit komt. Maar deze wel plaatsen in de hoop op nieuwe klanten. Je spreekt ook niet van tevoren af van ; 'ik betaal de advertentie pas als het mij iets heeft opgeleverd'

 

@ Hans. Dank voor de reactie. Klopt wat je zegt over de kwaliteit, daar moet ik het van hebben!

Stel een bedrijf neem mijn dienst af onder baat het niet dan schaad het niet voor €250 willen ondernemers die klanten nodig hebben vast wel een 'gokje' wagen. Aan mij te zorgen dat het een succes wordt en dat er nog een dag wordt afgenomen. Of beter nog dat het wat oplevert en dat ik daardoor via via aan klanten kom.

Link naar reactie
  • 0
Echter ben ik van mening dat bedrijven ook advertenties kopen waar niets uit komt. Maar deze wel plaatsen in de hoop op nieuwe klanten. Je spreekt ook niet van tevoren af van ; 'ik betaal de advertentie pas als het mij iets heeft opgeleverd'

De grap is dat ook no cure no pay adverteren met betaling op basis resultaat juist in opmars is, adverteerders moeten hun businessmodel ook meer richten naar de klant, het is een kopersmarkt. Een bekend ondernemersblad heeft een deel van de advertentie-inkomsten resultaat afhankelijk gemaakt ... of moeten maken op aandringen van de adverteerder(s)

Maar los daarvan: adverteren is passief, de prospect moet zelf actie komen. Bellen is actief, en daarom als dienst niet geheel vergelijkbaar met adverteren.

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie
  • 0

@ Norbert. Je hebt zeker een punt. Echter ben ik van mening dat bedrijven ook advertenties kopen waar niets uit komt. Maar deze wel plaatsen in de hoop op nieuwe klanten. Je spreekt ook niet van tevoren af van ; 'ik betaal de advertentie pas als het mij iets heeft opgeleverd'

 

Goed dat je een mening hebt! Maar in hoeverre komt jouw mening overeen met de realiteit. Hoe je het ook wendt of keert, een advertentie is tastbaar - je ziet wat je koopt en het is ook helder dat een bepaald stukje oppervlakte in het medium door jou is gekocht. Het rendement is dan minder relevant. Jij verkoopt lucht die de klant nog moet omzetten naar een renderende overeenkomst. Dat is een heel andere tak van sport met andere regels.

 

@ Hans. Dank voor de reactie. Klopt wat je zegt over de kwaliteit, daar moet ik het van hebben!

Stel een bedrijf neem mijn dienst af onder baat het niet dan schaad het niet voor €250 willen ondernemers die klanten nodig hebben vast wel een 'gokje' wagen.

 

Als je als ondernemer klanten nodig hebt dan waag je geen gokje van € 250,00, dan wil je er of iets tastbaars voor terug zien (een stukje oppervlak in een medium) of een goede lead (eerst zien of de lead goed is, dan pas betalen). Je gaat dan geen geld gebruiken om een 'gokje' te wagen, omdat een persoon met vriendelijke ogen en een vlotte babbel beloofd dat het rendeert. Heeft niets met jou te maken maar alles met je concept.

 

Luister naar de wijze raad die jou gegeven wordt, gooi je model om. En niet weten wat je verdient, tja, dat is nu eenmaal een ondernemersrisico dat er bij hoort. Aan jou om er voor te zorgen dat dit nooit een probleem wordt. Dat doe je door kwaliteit te leveren, niet door ondernemers een gokje te laten wagen.

 

Just my 2cts 8)

Financieel en fiscaal adviseur, ook op het vlak van werkgeverszaken en uitzendvraagstukken.

Deskundig en betrokken - cijfers moeten kloppen maar het draait altijd om de mens die de onderneming maakt.

 

http://www.dennisvandijk.com | info@dennisvandijk.com

Link naar reactie
  • 0

Stel een bedrijf neem mijn dienst af onder baat het niet dan schaad het niet voor €250 willen ondernemers die klanten nodig hebben vast wel een 'gokje' wagen.

Waag eerst zelf dat 'gokje' en ga met wat je hier nog opgestoken hebt aan de slag met je eigen klantenwerving. Je zult het van concreet opgedane leerervaring moeten hebben en minder van meningen van een ander op een forum als HL. Maak van je visie een succes en laat ons weten hoe het je vergaat!

 

Succes en groet,

 

Hans

Succes & Groet, 

Hans (J.H.) van den Bergh MSc BEc

HL-Deelnemer en -Moderator I Social Designer I Consultant Communicatie -, Innovatie - en Marketing-Strategie I Ontwerpend Onderzoeker Gediplomeerd Specialist Arbeidsrecht  Bedrijfsidee? Toets het gratis: HIERMEE!

Link naar reactie
  • 0

Het is lastig te bepalen welk resultaat zo'n callcenter op moet leveren. Ik heb ooit als account manager moeten samenwerken met zo'n callcenter. Zij belden rond en probeerden fysieke afspraken te maken met geïnteresseerde klanten. Mijn baas betaalde een hoop geld per afspraak. Effect was dat het callcenter ons erg veel zogenaamd fantastische opportunities voorschotelde en dat ik het land doorkruiste van Maastricht tot Leeuwarden. Vaak wist ik echter al 10 seconden na binnenkomst dat de afspraak zinloos was. Ongeveer 5% van de afspraken was daadwerkelijk zinvol in de zin dat er überhaupt een match was tussen behoefte en aanbod. We hebben er vrijwel nauwelijks enige omzet uitgehaald. Kortom, een afspraak als resultaat zien en daarop afrekenen geeft zo'n callcenter een perverse prikkel.

Met vriendelijke groet, Ron van der Kolk MSc MBA

 

Ik werk via Inflection als interimmanager voor de publieke sector aan betere

dienstverlening, bedrijfsvoering & informatievoorziening door de overheid. 

Link naar reactie
  • 0

Beste forumleden,

 

Nogmaals bedankt voor de gegeven input!

 

Om even een korte update te geven,

Volgende week woensdag inschrijving bij de KVK.

 

Veel zaken zijn in werking gezet;

- Een webdesigner is bezig met de website.

- Bovengenoemde gaat ook de huisstijl verzorgen van briefpapier tot aan visitekaartjes.

- Een telefoonlijn is aangeschaft en geïnstalleerd.

- Een nieuwe computer is aangeschaft.

- De algemene voorwaarden zijn opgemaakt door een jurist.

 

En misschien het belangrijkste; de eerste klanten druppelen binnen.

Ik heb gisteren een aantal bedrijven benaderd en uitgelegd wat ik voor hen kan betekenen.

3 bedrijven wilden gelijk gebruik maken van mijn diensten, een groter aantal wilde informatie. En nog een groter aantal had geen interesse.

Daarnaast heb ik via mijn netwerk ook een klant gekregen ( tot nu toe de grootste, deze wil voor 3 maanden elke week één dag afnemen)

 

Toen ik zojuist de reacties bij deze post las, viel mij op dat er velen zeiden dat ik mijn verdienmodel moest aanpassen.

Wat blijkt; geen enkele potentiële klant heeft mij gevraagd om op basis van 'no cure no pay' te werken!!!

 

Hebben jullie nog opmerkingen of tips? Bijvoorbeeld wat wel en wat niet te doen?

 

Groet

Link naar reactie
  • 0

 

 

viel mij op dat er velen zeiden dat ik mijn verdienmodel moest aanpassen.

Wat blijkt; geen enkele potentiële klant heeft mij gevraagd om op basis van 'no cure no pay' te werken!!!

 

Hebben jullie nog opmerkingen of tips? Bijvoorbeeld wat wel en wat niet te doen?

 

Groet

 

Waar heb je de tips nog voor nodig? Het gaat toch zoals je wilt?

Link naar reactie
  • 0

dit vind ik een interessant onderwerp.

Samen met mijn partner ben ik ook bezig met een kleinschalig bedrijf aan het opzetten. wat jij doet maar dan met zijn 2e.

ik zou zelf het liefst betaald worden bij resultaat. dit zorgt altijd voor een goede motivatie.

op de manier die u aangeeft kan het bestand zo door gebeld worden. zonder resultaat.

 

het kan zijn dat ik neit helemaal gelijk heb maar dat kan komen omdat ik het altijd in de richting van verkoop bekijk

en er is naar mijn mening geen betere motivatie als betaald worden bij resultaat..

 

mvg JRSchneider

Link naar reactie
  • 0

Beste JRSchneider,

 

Wat leuk dat u met een soortgelijk idee rondloopt.

Maar waarom geeft u aan dat u klanten nodig heeft (in een ander topic), terwijl juist u de man bent om voor uw eigen organisatie te acquireren?

Uw Visie; betalen naar resultaat, daar wil ik even op in haken.

Goed dat u op deze manier wilt werken, maar waarom niet gewoon tegen een uurtarief?

Ik ben van mening dat,- als u een goede acquisiteur- bent juist niet op basis van 'no cure no pay' moet werken.

Ik kijk naar de wensen van de klant, trek na welke informatie de opdrachtgever nodig heeft. Daarnaast wil ik weten wat het doel van de actie is.

Stel: u wordt ingehuurd en wordt betaald om bijvoorbeeld afspraken te maken en in te plannen.

Dan is het waarschijnlijk dat u bij een 'twijfelgeval' de afspraak maakt en de fee in rekening brengt.

Dit wil ik niet, ik wil kwaliteit bieden. Uiteindelijk is de opdrachtgever bij mij duurder (per lead) uit maar zal hij dit terugverdienen doordat hij uiteindelijk wel terecht komt bij prospects die écht geïnteresseerd zijn. Hierdoor hoeft de opdrachtgever bijvoorbeeld de bezine niet voor koffieafspraken te gebruiken. Hierdoor is hij uiteindelijk goedkoper uit en hoeft minder moeite te doen om new business binnen te halen.

 

Groet

Link naar reactie
  • 0
Stel: u wordt ingehuurd en wordt betaald om bijvoorbeeld afspraken te maken en in te plannen.

Dan is het waarschijnlijk dat u bij een 'twijfelgeval' de afspraak maakt en de fee in rekening brengt.

 

Een afspraak is wat mij betreft geen "resultaat". Een afspraak die zinnig is en leidt tot een opdracht omdat de prospect een concrete behoefte had die ik kon vervullen, dat is resultaat.

 

Dit wil ik niet, ik wil kwaliteit bieden. Uiteindelijk is de opdrachtgever bij mij duurder (per lead) uit maar zal hij dit terugverdienen doordat hij uiteindelijk wel terecht komt bij prospects die écht geïnteresseerd zijn. Hierdoor hoeft de opdrachtgever bijvoorbeeld de bezine niet voor koffieafspraken te gebruiken. Hierdoor is hij uiteindelijk goedkoper uit en hoeft minder moeite te doen om new business binnen te halen.

 

En ik zou daar met alle liefde voor willen betalen, ook op uurbasis! Ik wil alleen bij aanvang een proeve van bekwaamheid en kwaliteit op jouw risico. Bijvoorbeeld door een niet goed- geld terug garantie bij de eerste opdracht, die dan uiteraard ook tijdelijk van aard is. Levert de eerste opdracht geen afspraken op, of zijn die afspraken twijfelachtig van kwaliteit en komt er geen business uit, dan krijg ik mijn investering terug.

 

 

 

 

 

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 248 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.