Ik zit met een problleem qua administrateren. Ik heb voor 54 euro goederen besteld (200 stuks). Nu heb ik er echter maar 100 ontvnagen. Nu heb ik die inkoopfactuur en de 200 stuks op de voorraad (balans) gezet. Nu heb ik die voorraad niet ontvangen maar cash geld a 33 euro. Nu is mijn vraag.
Hoe moet ik dit vastleggen in de administratie.
Ik dacht zelf
Incourante voorraad
aan Voorraad voor 27 euro
Kas
aan incourante voorraad voor 27 euro
aan ????
Dit zal niet goed zijn misschien dat iemand mij dit kan uitleggen.
Klein heeft in mijn webwinkel 2 betekenissen: de prijs en het formaat die van klein naar groot loopt. Ik wil het voor iedereen mogelijk maken om iets kleins (prijs of formaat) te kunnen geven aan een ander.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
De kleine kadootjes
De kleine kadootjes
Hallo mede-ondernemers,
Ik zit met een problleem qua administrateren. Ik heb voor 54 euro goederen besteld (200 stuks). Nu heb ik er echter maar 100 ontvnagen. Nu heb ik die inkoopfactuur en de 200 stuks op de voorraad (balans) gezet. Nu heb ik die voorraad niet ontvangen maar cash geld a 33 euro. Nu is mijn vraag.
Hoe moet ik dit vastleggen in de administratie.
Ik dacht zelf
Incourante voorraad
aan Voorraad voor 27 euro
Kas
aan incourante voorraad voor 27 euro
aan ????
Dit zal niet goed zijn misschien dat iemand mij dit kan uitleggen.
Klein heeft in mijn webwinkel 2 betekenissen: de prijs en het formaat die van klein naar groot loopt. Ik wil het voor iedereen mogelijk maken om iets kleins (prijs of formaat) te kunnen geven aan een ander.
http://www.dekleinekadootjes.nl
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/41989-niet-geleverde-voorraad/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag