• 0

Mijn idee verkopen (boodschappentrolley)

Omschrijving van je concept:

Mijn idee staat al vast, dus kan het met een gerust hart hier neerzetten.

 

Je hebt boodschappentrolleys in alle soorten en maten maar er is 1 ding waar ik zelf altijd tegenaan loop.

En heb daar nu een oplossing voor want dan hoef je niet meer te bukken, wil niet teveel in detail gaan maar

is echt een super idee

 

Dit zou natuurlijk ideaal zijn voor mensen zoals ik. En ook voor ouderen. Dus er is een grote markt voor dit product.

 

Nu wil ik het verkopen want door ziekte ben ik niet in staat dit zelf op te starten.

Dus mijn vraag is hoe verkoop ik dit idee en wat kan ik verwachten.

 

Als dit op de markt komt weet ik zeker dat er heel veel geld mee te verdienen is want kijk maar eens rond hoeveel je

van die trolleys ziet.

Nogmaals mijn idee is uitgebreid beschermd.

 

 

 

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

Heel veel op sites gekeken, ook rond gevraagd of hier vraag naar is.

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Het is ergonomisch dus zou zelfs vergoed kunnen worden door verzekering

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

Ergonomisch wat andere trolleys niet hebben

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Advies hoe dit te verkopen en misschien iemand die dit samen met mij wilt realiseren

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0

Een goede vraag. Ik kan je in elk geval niet helpen. Tot nu toe zijn al mijn projecten op precies hetzelfde punt vast gelopen als de opener van dit topic: het verkopen. Heb al heel wat mooie producten en diensten gebouwd; maar amper klanten gevonden :) Zoals ik al eerder gezegd heb: een idee op zich is waardeloos, een prototype op zich is waardeloos en een productie draaien op zich is ook waardeloos. Dat is wat ik geleerd heb met al mijn experimenten. Vanaf nu begin ik dan ook met verkopen en kijken naar de markt om vervolgens iets te ontwikkelen in plaats van omgekeerd.

 

Wel wat commentaar.

 

Ten eerste: jij denkt dat een trolley waar je niet voor hoeft te bukken nieuw is. Hier geloof ik om te beginnen helemaal niets van, maar goed je geeft erg weinig info...

 

Ten tweede: als het idee helemaal beschermd is, dan weet je als het goed is zelf ook dat het al gepubliceerd is en dat je er zelf dus ook tot in de details over mag publiceren. Waarom schrijf je niet in wat meer details over je idee en laat je bijvoorbeeld schetsen zien? Misschien zit er hier op higherlevel wel een verkoper die hier wat in ziet.

 

Ten derde: wat is je marktkennis? Bestaat je markt onderzoek uit "dat het wel zal verkopen, omdat je overal trolleys ziet" of heb je meer onderzoek gedaan?

Weg met intermediairs! Freelancers en projecten. Direct gratis contact. http://neruni.launchrock.com/

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    10 leden, 241 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.