Off topic topic over The Next event 2013

Aanbevolen berichten

In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Léuke bijkomstigheid voor campeerders en tentbezitters:

 

Iedereen die dit wenst kan op het groepskampeerterrein van Maaslanden (direct naast de locatie van ons evenement) camperen!

Wel je eigen tent-/slaapspullen meenemen. Er zijn douches en toiletten aanwezig.

Kosten hiervan zijn € 10,00 p.p. excl. douchemuntjes van € 1,00 per stuk.

 

 

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

 

 

Douchen? De Maas is toch ook wel goed op temperatuur in die maand?

 

Daar hou ik je aan.

 

Ik jou ook dan! ;) Als we een tentje meenemen kunnen we achteraf even een koele duik nemen....... Dat maakt de geest weer pittig en plek voor een afzakkertje......

Link naar reactie
Dank voor meedenken Jasper ! De bedragen zijn incl. BTW (inmiddels vermeldt op de website).

 

De organisatie is niet btw-plichtig dus staat er op de factuur ook geen btw die je kunt verrekenen ;) dus € 55 voor de snelle boekers en na 17 juni € 75,00.

 

als ik het verkeerd heb dan zal Roel me wel op mijn vingers tikken. ;D

Link naar reactie

Dank voor meedenken Jasper ! De bedragen zijn incl. BTW (inmiddels vermeldt op de website).

 

als ik het verkeerd heb dan zal Roel me wel op mijn vingers tikken. ;D

 

De bedragen zijn niet incl. BTW. Er wordt gewoon geen BTW gerekend vanwege het incidentele karakter van het evenement. Dat komt uit mijn koker, dus Roel hoeft niets te verdedigen ;)

DenariusAdvies: Tax | M&A | Legal

Link naar reactie
Er wordt gewoon geen BTW gerekend vanwege het incidentele karakter van het evenement.

 

Inderdaad, nog even snel de brief van de belastinginspecteur nagelezen en die meldt dat "met de thans ter beschikking staande gegevens er geen sprake is van ondernemerschap/inhoudingsplicht" ;)

 

 

Link naar reactie

In september is het prachtig weer, en het water van de Maas is dan lekker warm, geen probleem om 's ochtends ff in de Maas te springen. Moet je wel heeel goed kunnen zwemmen, want vanwege stromingen kan zo'n rivier heel gevaarlijk zijn.

Ik neem voor de zekerheid iig mijn zwembroek mee, na een mooie dag is het fijn zwemmen, en kunnen we dan indien nodig opwarmen bij de BBQ ;)

Startup coach | Pitchtrainer | Spreker | Presentator | www.arthurtolsma.nl

Schrijver van Startups & Downs. Fouten, successen en lessen van een ambitieuze ondernemer

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 245 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.