Off topic topic over The Next event 2013

Aanbevolen berichten

Jammer, het enige weekend in September dat ik echt niet kan... In 2012 is me de dag heel goed bevallen, was er graag weer bij aanwezig geweest. Iedereen die gaat: veel plezier!

 

@Mikky: Komt er in het voorjaar nog een Higherlevel Skyhigh? (The Next Event is bedacht als overbrugging tussen de zeer gewaardeerde Skyhigh avonden.)

Nieuwsgierig naar mijn kijk op organiseren? Lees: Organiseren als spreeuwen: www.terogroep.nl/organiseren

Link naar reactie
zaterdag is voor mij een werkdag, ieder veel plezier!

 

Voor mij is iedere dag een werkdag :) maar toch plan ik voldoende vrije dagen voor mezelf in ;)

 

Voor iemand in de detailhandel is de zaterdag vaak de beste dag dus heel begrijpelijk dat daar je prioriteit ligt. :)

Link naar reactie

Voor mij is iedere dag een werkdag :)

dat is een open deur Henk, het gaat erom dat ik (en vele ondernemers met mij) op zaterdag de zaak niet in de steek kunnen laten.

 

@Mikky: Komt er in het voorjaar nog een Higherlevel Skyhigh? (The Next Event is bedacht als overbrugging tussen de zeer gewaardeerde Skyhigh avonden.)

Hier is helaas geen budget voor ;)

jammer!

"zoek het maar uit"

Link naar reactie

klinkt goed, ga het in de agenda zetten en mocht er niks vreemds gebeuren zal ik er weer bijzijn.

 

Dit jaar geen BBQ aan het strand dus?

 

Ik had zelf een laagdrempelige BBQ willen organiseren bij Hans van den Bergh, maar ik ben een beetje overspoeld op het moment. Bovendien is de lokatie van Hans niet bepaald vlak langs de deur.

Link naar reactie

klinkt goed, ga het in de agenda zetten en mocht er niks vreemds gebeuren zal ik er weer bijzijn.

 

Dit jaar geen BBQ aan het strand dus?

 

Een BBQ aan het water ook goed? ;)

 

dat is ook goed, als er maar mooi weer is, lekker eten en het allerbelangrijkste: gezellige mede ondernemers van Higherlevel.nl om weer mee bij te praten.

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Met trost en met name dankzij Nico Schouten is de website gelanceerd !

 

Zie : TheNextEvent2013

 

Iedereen die op 21 september a.s. deel wil nemen, meld je aan !

 

Let op: als je je voor 17 juni a.s. aanmeldt, betaald je de early bird fee van slechts € 55,- (i.p.v. € 75)

 

Heb je je in de agenda van HL.nl al aangemeld, dan graag ook het inschrijfformulier invullen.

 

Vorig jaar was de wens dat men tussentijds kon bekijken wie zich aanmelden. Dat is dit jaar gerealiseerd ! We hebben een deelnamepagina waarop alle geregistreerden worden getoond. Desgewenst met doorlink naar je profiel of bedrijfswebsite. Deze laatste geeft je, indien je dit wenst, in het aanmeldformulier aan.

 

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Zouden jullie het leuk vinden als ik zou komen voor HondenSteps? :) Presentatie zie ik niet zo zitten met PowerPoint maar heb wel wat te melden denk ik.

 

Je kunt sowieso een marktpresentatie geven. En... misschien idee om een hondenstep race te houden. Eens kijken of we als deelnemers/mens ver komen met zo'n hondenstep.

 

Vorig jaar hadden we Herman v.d. Helm met een tillerrace. En Pieter Rietman met een wijnproeverij.

 

Het zal natuurlijk énorm leuk zijn als HL'ers ook dit jaar weer een activiteit organiseren/houden.

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Bij werkt het plaatje van het kaartje niet, ik krijg een rood kruisje, ook bij verversen.

 

Lukt mij niet om dit te reproduceren, zou je mij even kunnen DM'en welke browser en besturingssyteem jij gebruikt?

 

Weet niet wat DM'en is, maar ik gebruikte IE10 met windows 7.

Inmiddels werkt het hier wel (alleen is dit IE8 met windows XP)

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 220 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.