Beste HHers,

Uiteraard is elke onderneming anders en is elke sector anders. Vanuit die redenatie moet ook de marketing anders zijn. In Nederland zijn vele duizenden makelaars, met tienduizenden panden. Nu is mijn vraag:

Is er specifiek iets dat een makelaar kan doen om zijn aanbod sneller verhuurd/verkocht te laten raken?

Ronald

Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/42114-marketing-specifiek-voor-makelaar/
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

• 0

Het gaat over het algemeen. Je moet jezelf zien te onderscheiden in een branche. Een branche waarin vele duizenden concurrenten zitten. Bedrijf specifiek is hier dan ook niet van toepassing. Ik ben nieuwsgierig en uiteraard ook op zoek naar tips om als makelaar dit voor elkaar te krijgen.

Met het algemeen houden van dit topic kunnen ook andere makelaars hiervan leren.

[edit]

Tips:

- De panden kan je op websites zetten die bedrijfsruimtes e.d. verhuren

- Lokaal advertentiekrantje opzoeken en daarin promoten

- Posters ophangen bij panden die worden verhuurd

• 0

Dat klopt Maarten :) Aangezien het niet is toegestaan om bedrijfsspecifiek marketingdoeleinden te bespreken heb ik besloten om het algemeen te houden. Zo kan iedereen er wat van leren en wat van opsteken.

De lijst met tips ben ik begonnen en hoop eigenlijk dat hij door de leden van HH wordt aangevuld en aangescherpt, dit met als hoofddoel een grote lijst met tips die o.a. makelaars kunnen gebruiken om hun portfolio aan panden sneller te verhuren/verkopen.

• 0
Aangezien het niet is toegestaan om bedrijfsspecifiek marketingdoeleinden te bespreken

Dat is wel toegestaan, uiteraard.

De reden waarom een collega mod dat topic heeft gesloten en verplaatst, is dat het geen ondernemersvraag was, maar je deze vraag stelde ten behoeve van het bedrijf waar je werkzaam bent.

En dat is dezelfde reden waarom ook dit topic op slot gaat.

Ik adviseer over en bemiddel in verzekeringen voor ondernemers en bedrijven.

Vragen of offertes?  Contact

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar