Een klant vraagt om een non-compete, ik lever dan kwalitatieve artikelen in een niche waar ik competent ben en niet van plan ben iets te beginnen. Het is een leuke opdracht maar het gaat om minder dan 1k. Daarom wil ik geen overdreven non-compete tekenen. Ik denk dan vooral aan de termijn en afbakening van de niche. Wat is een redelijke termijn voor een non compete?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Bram de Haas
Bram de Haas
Een klant vraagt om een non-compete, ik lever dan kwalitatieve artikelen in een niche waar ik competent ben en niet van plan ben iets te beginnen. Het is een leuke opdracht maar het gaat om minder dan 1k. Daarom wil ik geen overdreven non-compete tekenen. Ik denk dan vooral aan de termijn en afbakening van de niche. Wat is een redelijke termijn voor een non compete?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/42192-non-compete-tekenen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
0 antwoorden op deze vraag