• 0

iphone-cases bedrukken?

Ik wil graag een webshop beginnen in iphone-cases. Ik denk dat ik een aantal leuke ideeën heb voor op de achterkant van de iphone. Alleen is bij mijn idee iedere iphone-case uniek. Hoe kan ik deze produceren? laten produceren? kan ik hier een 3d printer voor aanschaffen?

 

bij voorbaad dank.

 

 

 

[titel aangepast - mod]

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

10 antwoorden op deze vraag

  • 0

kan ik hier een 3d printer voor aanschaffen?

 

Natuurlijk kan dat. Of jouw ontwerpen dan realiseerbaar zijn, of het materiaal geschikt is voor een telefoonhoes en of het financieel haalbaar is zijn andere vragen.

Met vriendelijke groet, Ron van der Kolk MSc MBA

 

Ik werk via Inflection als interimmanager voor de publieke sector aan betere

dienstverlening, bedrijfsvoering & informatievoorziening door de overheid. 

Link naar reactie
  • 0

Wel een erg globaal idee, heb je al gekeken hoe deze markt er momenteel uit ziet? Uit m'n hoofd zijn er al tig webshops die dergelijke hoesjes (vaak uit china) importeren met de meest uiteenlopende prints. Hoeveel € denk je dat mensen hier aan willen besteden en hoeveel denk je dat het kost om deze te produceren? Als het financieel al niet haalbaar is, blijft alleen het ''leuke idee'' over.

Link naar reactie
  • 0

kan ik hier een 3d printer voor aanschaffen?

 

Google is een stuk sneller dan dit forum. Had je het al opgezocht?

 

Ben ik mee eens

zie https://www.google.nl/search?q=iphone+hoesjes+bedrukken&oq=iphone+hoesjes+bed&aqs=chrome.1.69i57j0l3.5973j0&sourceid=chrome&ie=UTF-8

 

Tweede: http://www.ihoesjes.nl/iphone-hoesjes-bedrukken gevonden, misschien iets voor jouw, wel is er een minimum afname van 100stuks

 

Als startende webshop denk ik van China te importeren niet een goed idee te zijn, mijn advies, zoek eerst lokaal en bij uitbreiding internationaal.

 

Hoeveel financiële middelen wil ja aan besteden?

 

Leidend groothandels- en inkoperbedrijvengids - netwerkadressen voor het zoeken en vergelijken van groothandels, leveranciers, importeurs en fabrikanten uit Nederland, Belgie en Europa. Met TradeBadge Leveranciersgoedkeuring. - www.itru.nl

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 204 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.