• 0

Trademark: Amerikaanse .com claimt mijn .nl: hoe kom ik aan meer informatie?

Beste Lezers,

Weet iemand waar ik een trademark kan nakijken? Ik heb een tijdje terug een .nl domeinnaam gekocht. vandaag kreeg ik een mailtje van de .com uit Amerika. Ze gaven aan dat er een wereldwijd trademark was op hun naam met .com erachter. Ik kan zelf nergens een geregistreerd trademark vinden op internet. Ook heb ik gevraagd aan hun of ze mij een kopie van het geregistreerde trademark konden sturen echter werd hierop niet gereageerd. Wie kan mij hier mee helpen?

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

• 0

Interessant gerelateerd leesvoer dat ik net nog in de trein vond: http://nieuws.mijndomein.nl/2010/02/09/het-merkenrecht-schenden-met-je-domeinnaam/

Met vriendelijke groet, Ron van der Kolk MSc MBA

Ik werk via Inflection als interimmanager voor de publieke sector aan betere

dienstverlening, bedrijfsvoering & informatievoorziening door de overheid. 

• 0

Bedankt voor de reacties. Ik moet bij https://register.boip.int/bmbonline/search/bynumber/perform.do een nummer invoeren om te zoeken. Wat moet ik hier in vullen ze hebben mij verder niks door gegeven van een nummer.

• 0

In het voorbeeld van Ron gaat het om een bedrijf dat een geregistreerd merk heeft in de zuivel, net als de domeinnaamhouder die ook in de zuivel zit. Ja dan heb je pech.

Als jij geen plannen hebt om in dezelfde sector actief te zijn (in merkregistraties klasse) dan hoef je helemaal niets.

Goed dat je hen ook om officiële documenten hebt gevraagd mbt registratie.

Vwb de BOIP site, vul hier gewoon de merknaam zelf in en vink internationaal aan.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar