• 0

We maakten een petitie: De Zelfstandigenaftrek Moet Blijven (teken ook!)

Ronald Mulder en ik hebben een petitie geschreven getiteld "De Zelfstandigenaftrek Moet Blijven."

Ben je het met ons eens, teken dan ook, dan laten we de overheid weten dat we het er niet mee eens zijn.

 

Help als je wil ook mee de petitie bekendheid te geven. Hoe meer mensen tekenen, hoe beter, dat spreekt voor zich.

 

- http://www.petities24.com/de_zelfstandigenaftrek_moet_blijven -

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Hallo Telegraaf

 

Ze vermelden echter alleen zzp-protest.nl , en dat is een site van zzp-nederland.

 

edit:gaat rap nu : 43024 and counting

 

edit2: Als ik het Telegraaf artikel lees, ligt het dan aan mij dat ik het idee krijg dat ´de vakorganisaties´ heel erg meeliften op het initiatief van Annedien?

Link naar reactie
  • 0

Kijk maar uit Henk, straks word je nog uitgemaakt voor Zelfstandige Zonder Potentieel ::)

 

Ik weet niet wat haalbaar zou moeten zijn, het gaat uit zichzelf behoorlijk door nu, het aantal zou aanzienlijk moeten kunnen zijn - in theorie - maar ik denk ook dat we een heleboel mensen niet bereiken omdat zelfstandigen dus erg verstrooid zijn.

(daar zit nog wel een echte lacune misschien, het verenigen van zelfstandigen zou best een nobel doel kunnen zijn)

 

 

die 50000 gaan wel wel halen ;) heb ergens gelezen dat er in Nederland wel zo'n 700000 zzp-ers zijn.

 

Misschien moet dat ons nieuwe streefgetal worden;D

Link naar reactie
  • 1

Hallo Telegraaf

 

Ze vermelden echter alleen zzp-protest.nl , en dat is een site van zzp-nederland.

 

edit:gaat rap nu : 43024 and counting

 

edit2: Als ik het Telegraaf artikel lees, ligt het dan aan mij dat ik het idee krijg dat ´de vakorganisaties´ heel erg meeliften op het initiatief van Annedien?

 

Laat ik zeggen dat ze niet héél erg hun best doen om ons (Ronald en mij) in the picture te houden als initiatiefnemers. Natuurlijk zouden wij waarschijnlijk een beetje zijn uitgerold na 10k handtekeningen dus vanaf daar is het vooral ook de verdienste van de andere organisaties, dat ze hun achterband zijn gaan aanspreken.

Maar de petitie inbedden (en dan zeg ik 'inbedden' voorzichtig ;) in een eigen actiesite is natuurlijk ook, heel effectief. (en dan zeg ik 'effectief' heel neutraal).

 

Overigens is er steeds ruggespraak tussen Ronald en de initiatiefnemers van zzp-protest.nl dus we weten van elkaar waar we staan. De bedoeling is ook gezamenlijk aanbieden van de petitie op prinsjesdag. Dus wij+afgevaardigden zzp organisaties.

 

 

Link naar reactie
  • 0

Hebben we toch mooi maar even bereikt met onze petitie!

 

Nou, bereikt...aan bijgedragen, dat vast!

Wat heeft er nog meer aan bijgedragen dan?

Ik kan me wel voorstellen dat meer mensen tegen waren en dat ook hebben ingebracht in het hele verhaal, maar ik kan me goed voorstellen dat een petitie met 66.000 handtekeningen, gedragen door zo'n beetje alle spelers in het 'zelfstandigenveld' wel doorslaggevend is geweest.

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    12 leden, 200 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.