Ik ben nieuw hier en ik heb geprobeerd te zoeken in de forum naar antwoorden/informatie op mijn vraag:
Hoeveel kost het om een fabriek te openen in China als WOFE (ik producer leidingen)
Op internet staan de procedure van aanvraag en verschillende prijzen vermeld.
Maar echt duidelijkheid heb ik niet. Wat zijn de WOFE tarieven?
Stel ik wil een gelijksoortige fabrieksopstelling van mijn huidige fabriek in Nederland in China willen plaatsen en laten draaien. Natuurlijk ook lokaal te verkopen.
Op welke kosten kan ik nog meer rekenen naast deze vier kosten: shipping, risk (insurances), overhead en customs (taxes,duties,VAT)?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
warmenkoud
warmenkoud
Hallo HL forumleden,
Ik ben nieuw hier en ik heb geprobeerd te zoeken in de forum naar antwoorden/informatie op mijn vraag:
Hoeveel kost het om een fabriek te openen in China als WOFE (ik producer leidingen)
Op internet staan de procedure van aanvraag en verschillende prijzen vermeld.
Maar echt duidelijkheid heb ik niet. Wat zijn de WOFE tarieven?
Stel ik wil een gelijksoortige fabrieksopstelling van mijn huidige fabriek in Nederland in China willen plaatsen en laten draaien. Natuurlijk ook lokaal te verkopen.
Op welke kosten kan ik nog meer rekenen naast deze vier kosten: shipping, risk (insurances), overhead en customs (taxes,duties,VAT)?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/42399-start-up-kosten-fabriek-china/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
7 antwoorden op deze vraag