Als mensen via de website een offerte aanvragen krijgen zij een email van ons terug met daarin de voorwaarden en de offerte.
Een gedeelte van de email is standaard, maar zorg altijd dat het podium in het verhaal terug komt.
Toch ben ik niet helemaal tevreden over het eindresultaat, ik hoop dat jullie hier wat adviezen voor hebben.
Hieronder twee voorbeelden:
Beste mevr. ....,
Dank u wel voor de offerte aanvraag, ik stuur u hierbij onze scherpe offerte toe, op deze offerte zijn onze algemene voorwaarden van toepassing, deze kunt u vinden in de bijlage.
De offerte is op basis van de door u geleverde gegevens.
Wilt u dat het podium om 8 uur klaar staat of wilt u dat we dan gaan opbouwen.
Als u het podium om 8 uur klaar wilt hebben, wil ik voorstellen om het podium al de dag ervoor te leveren, uiteraard rekenen wij daar geen extra kosten voor.
Als u akkoord gaat met de offerte zien wij graag een exemplaar ondertekend van u retour.
Met vriendelijke groet,
Jasper Coolen
[adresgegevens]
of
Beste mevrouw ....,
Dank u wel voor de offerte aanvraag, ik stuur u hierbij onze scherpe offerte toe, op deze offerte zijn onze algemene voorwaarden van toepassing, deze kunt u vinden in de bijlage.
In de offerte ben ik uitgegaan van een podium van 2 x 3 meter op 20cm hoogte.
Er zal verder een geluidsinstallatie aanwezig zijn voor ongeveer 150 man, welke bedient wordt door een geluidstechnicus.
In deze installatie zit een draadloze microfoon, een cd speler en de mogelijkheid om via een laptop of smartphone muziek af te draaien.
Tot slot leveren wij een aggregaat, voor de stroomvoorziening.
Ik hoop dat ik zo voor u een scherpe offerte heb kunnen maken, mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan hoor ik dat uiteraard graag.
Als u akkoord gaat met mijn voorstel, zie ik graag een ondertekend exemplaar van u retour.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Zomaar iemand
Zomaar iemand
Als mensen via de website een offerte aanvragen krijgen zij een email van ons terug met daarin de voorwaarden en de offerte.
Een gedeelte van de email is standaard, maar zorg altijd dat het podium in het verhaal terug komt.
Toch ben ik niet helemaal tevreden over het eindresultaat, ik hoop dat jullie hier wat adviezen voor hebben.
Hieronder twee voorbeelden:
of
[titel aangepast - mod]
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/42425-mening-gevraagd-over-offerte-email/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
10 antwoorden op deze vraag