• 0

Coach/sparringpartner

Af en toe heb je het idee dat je een beetje vastloopt. Je weet het ff niet meer. Je hebt even iemand nodig waar je mee kunt overleggen, iemand die je een zetje in de goede richting geeft. Iemand die frisse ideeën heeft. Zo iemand zoek ik dus.

Als kleine zelfstandige ben ik met mijn wellness en beautysalon binnengerold bij een grote keten. Sinds 2 jaar draai ik daar nu mijn salon. Dit gaat met vlagen heel erg goed en met vlagen wat minder. Het ligt gewoon aan de mensen die er zijn. Er zijn telkens wisselende gasten waardoor je a la minute moet inspringen op de vraag.

Wie heeft tips waar ik een goed coach/sparringpartner kan vinden????

Alvast bedankt.

Edith

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

9 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ja een keten maar allemaal verschillende takken van bedrijven dus geen soortgelijke bedrijven :) Dat maakt het moeilijk om te sparren.

 

wil je sparren met partijen uit de zelfde branche? Bel/mail een paar soortgelijke concepten die minstens 50km vcerderop zitten of je een keer op de koffie mag komen om wat ideeen uit te wisselen. Verder heb je wel organisaties als het ondernemersklankbord,waar je voor een paar tientjes gesprekken kan voeren met oud-ondernemers. Goede ervaringen mee maar je bent wel afhankelijk van de persoon die je toegewezen krijgt.

 

En hier uiteraard :)

 

Danny

Link naar reactie
  • 0

Ja een keten maar allemaal verschillende takken van bedrijven dus geen soortgelijke bedrijven :) Dat maakt het moeilijk om te sparren.

 

Waarom begin je geen topic op dit forum voor ondernemers in een vergelijkbare werkomgeving: zelfstandig ondernemen in een ...., hoe bevalt dat? Dat trekt met een beetje geluk vergelijkbare ondernemers aan en voor je het weet ontstaat er een klein netwerkje van mensen die elkaar kunnen helpen.

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

Het komt goed uit dat ik nou juist een coachbedrijfje start, dus mocht je je willen orienteren, mail me gerust. Mijn coach praktijk (ik ben gecertificeerd coach) richt zich op werkenden die - om welke reden dan ook- een balans zoeken. Mijn ervaring is dat 'training on the job'erg goed werkt. Ik lees graag van je! groet, mmerel

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 244 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.