• 0

Linkbuilding - welke strategie werkt het beste?

Beste lezer,

 

Ik ben zelf zeer druk met linkbuilding maar vraag me toch af wat werkt nu goed.

 

Wat doe ik zoal:

- link op klanten sites

- persberichten

- reageren op forum's

- reageren op blogs

- link proberen te scoren op websites die passen bij onze thema's

- startpagina's aanmelden

- we hebben een affiliate programma

- natuurlijk sociaal media inzetten

 

Helaas doen we nog niet aan artikel maerketing wat volgens mij wel sterk is.

Ik zou wel willen weten wat jullie zoal doen en misschien wat ik het beste kan doen

 

De website stijgt dagelijks in google maar het kan natuurlijk altijd beter en misschien sneller.

Helaas nog wel een pr 0 maar dat is maar een getal de DA gaat een stuk harder.

 

[Mod edit: ook hier link naar eigen site verwijderd. Titel aangepast]

 

 

SEO & Linkbuilding Marktplaats -> https://seomarketingdeals.com

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik denk dat je ze zelf allemaal al te pakken hebt. Zorg er inderdaad ook voor dat je actief bent op social media en dat andere partijen deze ook verspreiden.

 

In principe wil Google niks anders dan de beste pagina's tonen aan haar bezoekers. Er zijn veel manieren om Google te misleiden, maar vroeg of laat wordt het algoritme aangepast en kan je site daar op afgestraft worden. Ik zou dus niet een massale link insert doen, het moet sowieso "organisch" lijken.

 

Artikel marketing, bedoel je hiermee guest blog artikelen? Ja dat kan natuurlijk helpen, het werkt namelijk op twee manieren:

1. Er wordt naar jouw site verwezen op een site/artikel dat aansluit bij jouw site, zorg ervoor dat je een goede alt tag meegeeft aan je links trouwens

2. Indien het een goed artikel is en dit gedeeld wordt brengt dat jouw site weer een stap dichter richting een authority site.

 

Je zegt dat je een affiliate programma hebt (zelf gemaakt of aangesloten bij een netwerk?), oftewel je verkoopt een product of dienst. Je denkt hier ongetwijfeld zelf al aan, maar hou er wel rekening mee dat je niet te spammerig over wil komen, tenzij dat volkomen acceptabel is.

 

En de PR is zoals je zelf al aangeeft niet belangrijk om op te letten.

 

Maar goed wellicht dat mensen met wat meer verstand van SEO je meer tips kunnen geven.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 250 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.