Ik heb een zakelijke rekening bij de Postbank. Nu heb ik daarmee via Girotel 180 euro overgeschreven die nooit is aangekomen. In de code stond 'Gew' wat 'Geweigerd' betekend. Het bedrag is toch van mijn rekening af, en niemand die het kan bewijzen. Volgens een postbankmedewerker van hun helpdesk kan ik er 100% van uit gaan dat het er opstaat. Toch is dit niet zo. Wat nu?
Bedankt.
NLServers PC assemblage en onderhoud - www.nlservers.nl
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
NLServers
NLServers
Hallo mensen,
Ik heb een zakelijke rekening bij de Postbank. Nu heb ik daarmee via Girotel 180 euro overgeschreven die nooit is aangekomen. In de code stond 'Gew' wat 'Geweigerd' betekend. Het bedrag is toch van mijn rekening af, en niemand die het kan bewijzen. Volgens een postbankmedewerker van hun helpdesk kan ik er 100% van uit gaan dat het er opstaat. Toch is dit niet zo. Wat nu?
Bedankt.
NLServers PC assemblage en onderhoud - www.nlservers.nl
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/4248-postbank-fout/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag