Ik kijk al een poosje tegen een vrij simpele vraag aan.
Je hebt van die momenten dat je iets zovaak opnieuw leest dat je het ineens niet meer snapt.
Dus kruip je in de telefoon en lig je samen in een deuk omdat je nu 2 mensen van de wijs hebt gebracht en je er allebei niet meer uitkomt. Daarom toch maar even hier mijn vraag stellen.
Het borduurt voort op:
Welke naam krijgt u bedrijf,
In welke branche gaat u starten,
wat is de rechtsvorm van u onderneming.
Drie keer te veel gelezen denk ik want wat betekend/omschrijf ik bij de volgende vraag:
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
paardje
paardje
Ik kijk al een poosje tegen een vrij simpele vraag aan.
Je hebt van die momenten dat je iets zovaak opnieuw leest dat je het ineens niet meer snapt.
Dus kruip je in de telefoon en lig je samen in een deuk omdat je nu 2 mensen van de wijs hebt gebracht en je er allebei niet meer uitkomt. Daarom toch maar even hier mijn vraag stellen.
Het borduurt voort op:
Welke naam krijgt u bedrijf,
In welke branche gaat u starten,
wat is de rechtsvorm van u onderneming.
Drie keer te veel gelezen denk ik want wat betekend/omschrijf ik bij de volgende vraag:
Wat is de visie van uw bedrijfsidee?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/4249-domme-gans-snapt-vraag-niet-wie-kan-mij-helpen/Aanbevolen berichten
10 antwoorden op deze vraag