ik heb ( vind ik zelf ) een zinloze discussie met een opdracht gever graag jullie mening.
Ik ben het volgende van menig:
ik heb verkopen gedaan over de maand Juni, over deze verkopen heb ik recht op comissie (1/3 van de winst ) ik zeg dan op mijn beurt dat die commissie berekend moet worden over de verkoop facturen van die maand.
Zodra dan de betalingen binnnen zijn moeten deze dan over gemaakt worden ( lijkt me logisch )
mijn opdracht gever ziet dat anders.
Hij berekend mijn commissie over de betalingen, dus dan krijg je het volgende.
er zijn betalingen in juni, juli en augustus binnen gekomen.
Hij zegt dan simpelweg dat die betalingen in die maanden binnen gekomen zijn en dus over die maanden gelden dan ook de facturen en dus ook mijn commissies.
Dit met als gevolg dat ik een hele hoop aan commissie mis loop.
wat is jullie ervaring e/o mening hier over? kan hier namelijk niks over terug vinden op het net.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
joosje
joosje
Hallo mensen,
ik heb ( vind ik zelf ) een zinloze discussie met een opdracht gever graag jullie mening.
Ik ben het volgende van menig:
ik heb verkopen gedaan over de maand Juni, over deze verkopen heb ik recht op comissie (1/3 van de winst ) ik zeg dan op mijn beurt dat die commissie berekend moet worden over de verkoop facturen van die maand.
Zodra dan de betalingen binnnen zijn moeten deze dan over gemaakt worden ( lijkt me logisch )
mijn opdracht gever ziet dat anders.
Hij berekend mijn commissie over de betalingen, dus dan krijg je het volgende.
er zijn betalingen in juni, juli en augustus binnen gekomen.
Hij zegt dan simpelweg dat die betalingen in die maanden binnen gekomen zijn en dus over die maanden gelden dan ook de facturen en dus ook mijn commissies.
Dit met als gevolg dat ik een hele hoop aan commissie mis loop.
wat is jullie ervaring e/o mening hier over? kan hier namelijk niks over terug vinden op het net.
alvast bedankt.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/42504-uitbetalen-verkoop-commissie/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag