Steeds meer kijk ik naar de mogelijkheden van venture capital om een bedrijfsfinanciering rond te krijgen. Echter ben ik me nog niet van bewust welke consequenties eraan vast hangen. Ik heb daarom een aantal vragen over V.C.
- Wat moet ongeveer de omvang zijn van het benodigde kapitaal? voor V.C.
- Hoe gaat een dergelijk traject in z'n werk?
- Hoe liggen de verantwoordelijkheden?
- Welke partijen zijn actief op deze markt?
Ik kan me voorstellen dat dit niet zomaar is te beantwoorden. Wellicht kan iemand me doorlinken naar informatieve sites op dit gebied.
Bij voorbaad dank
Jan Willem
Coffee-star | espressobars
www.coffee-star.nl
Quote: Kijk niet naar wat vandaag kan, maar denk aan wat morgen mogelijk is.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
jwkeus
jwkeus
Steeds meer kijk ik naar de mogelijkheden van venture capital om een bedrijfsfinanciering rond te krijgen. Echter ben ik me nog niet van bewust welke consequenties eraan vast hangen. Ik heb daarom een aantal vragen over V.C.
- Wat moet ongeveer de omvang zijn van het benodigde kapitaal? voor V.C.
- Hoe gaat een dergelijk traject in z'n werk?
- Hoe liggen de verantwoordelijkheden?
- Welke partijen zijn actief op deze markt?
Ik kan me voorstellen dat dit niet zomaar is te beantwoorden. Wellicht kan iemand me doorlinken naar informatieve sites op dit gebied.
Bij voorbaad dank
Jan Willem
Coffee-star | espressobars
www.coffee-star.nl
Quote: Kijk niet naar wat vandaag kan, maar denk aan wat morgen mogelijk is.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/4256-venture-capital-hoe-werkt-het/Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag