Voor een klant van ons willen we eens proberen of Google AdWords kan helpen om hem wat meer klanten te bezorgen. Het is een taxateur actief in de Stedendriehoek (Apeldoorn, Zutphen, Deventer)
Nu ben ik bezig met het invullen van de zoekwoorden, maar ik vraag me nu af welke zoekwoorden ik moet gebruiken en of je op 1 regel ook meerder zoekwoorden (zeg maar "taxatie deventer") kunt gebruiken.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Christian J.
Christian J.
Voor een klant van ons willen we eens proberen of Google AdWords kan helpen om hem wat meer klanten te bezorgen. Het is een taxateur actief in de Stedendriehoek (Apeldoorn, Zutphen, Deventer)
Nu ben ik bezig met het invullen van de zoekwoorden, maar ik vraag me nu af welke zoekwoorden ik moet gebruiken en of je op 1 regel ook meerder zoekwoorden (zeg maar "taxatie deventer") kunt gebruiken.
Iemand hier ervaring mee??
AX Web Services - Webdesign, Internet Database Applicaties
AX Financial Services - Administratie- en financieel advieskantoor
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/4258-google-adwords-voor-een-taxateur/Aanbevolen berichten
12 antwoorden op deze vraag